SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Домейни с частично дублирано съдържание

Lupo

New member
Здравейте,

Имам малък сайт в сферата на музиката (user-generated content) в .BG областта. Преди известно време реших да пусна английска версия на сайта си (.CO.UK), който не е напълно идентичен, но до някаква степен съдържа дублирано съдържание с българския сайт. Установих, че Google не харесва тази практика и английския домейн сякаш остава изолиран.

Из нета съветват да правя redirect към основния сайт, но този вариант не ми се струва удачен. Някакви идеи за стандартни практики в подобни случаи?

Поздрави,
Любо
 
Вържи си двете версии с hreflang релации и ще ги третира като един сайт. Нещо повече, успехът на единия домейн ще бута локално и другия, точно което ти трябва на теб.

Ето спецификацията: https://support.google.com/webmasters/answer/189077?hl=bg
 
Благодаря, cloxy! Вързах ги двата сайта и оттук нататък остава да наблюдавам резултата.

Според теб необходимо ли е за hreflang релацията домейн имената да са напълно идентични, т.е. именасайт.bg и именасайт.com? Понеже в моят случай има малка разлика.
 
Трябва да са напълно идентични. Ако само на една страница няма аналогична версия на другия език и примерно сочи към 404 страница, цялата свързаност се чупи. Ако има проблеми, ще ти изскочи съобщение в Google Webmaster Tools.
 
Трябва да са напълно идентични. Ако само на една страница няма аналогична версия на другия език и примерно сочи към 404 страница, цялата свързаност се чупи. Ако има проблеми, ще ти изскочи съобщение в Google Webmaster Tools.

Интересно.
Защо трябва да са идентични и каква е разликата ако не са? Аз имам сайт, на който слагам хрефланг, но другоезичната версия се пълни постепенно когато преведа някоя статия, но никога няма да са идентични, тоест всички адреси да са преведени. Пречи ли?
 
Вържи си двете версии с hreflang релации и ще ги третира като един сайт. Нещо повече, успехът на единия домейн ще бута локално и другия, точно което ти трябва на теб.

Ето спецификацията: https://support.google.com/webmasters/answer/189077?hl=bg
Описанията в публикацията са ако на един домейн имаш мултиезичен сайт. Не видях нищо за домейни от различни области.
В практиката ако разгледаме една международна фирма и нейния сайт и съответно сайтовете по държави нямат нищо общо един с друг и използват едно и също име само областта е различна. Какво правим ако си представител за държавата и купуваш домейна от тази област, но изграждаш сайт и бизнес самостоятелно от кораба майка...
Може и да греша, но всякаква друга логика не е логика :)
 

Горе