Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Класически похвати срещу стратегически и оригинални действия BH SEO style

Collapse
X
  • Филтър
  • Период
  • Показване на
Clear All
нови коментари

  • Класически похвати срещу стратегически и оригинални действия BH SEO style

    И така, иде реч за избора на подходи, действия и прийоми отвъд ходенето по утъпканите всеизвестни пътища, пътьови и пътечки...пълни с разни шарени мечки и други любими на некои местни гурувци дживотни

    Зная, че е много вероятно някой да каже, че е прекалено обобщаващо, но това няма никакво значение, защото практическото приложение на темата е безкрайно тясно и всеобхватно-необятно и широко свързано, с това което се нарича "BH SEO"...

    Повечето източници и идейни генератори на т.нар. "BH SEO" се въртят в почти полу-омагьосания кръг от това да копират, повтарят, поправят и преправят вече известни набори от практики и действия, а оня рошавия е казал, че дефиницията за лудост е да правиш едно и също и да очакваш различен резултат - а в повечето случаи резултата е скоропостижно плачевен. Да, някои са ок с това, щото им трябват някакви бързи, смели, сръчни и лесни парички, докато не ги "фанат", и после - rinse and repeat, indeed, но именно това е хипер-слабото звено на веригата...И в този аспект, няма нищичко лошо да се състезаваш във линейното време с машинарията, нито пък да се надхитрявате, безидейно тъпото е да го правиш по свръхизтърканите начини, които са добре известни в своята предвзета популярност.

    Цялата идея е винаги да правиш напълно оригинални, и напълно уникални набори от действия, съобразени със ситуацията, конюнктурата, съответната специфика на проекта ( често пъти некви слабохарактерни и силно страхливи мениджъри са ми пищяли да не правя "така" ), всъщност това е по-разгърнато по темата с "летенето под радара"...Макар, че разбира се, отново - няма да излитам залитайки, изпадайки в конкретика - така, както е по-добре да научиш някой на риболов, наместо да му дадеш рибено ястие еднократно, е също по-добре да провокираш някой да се замисли отвъд пословичната кутия ( която, прочее, не съществува - за справка сцената с огъващата се лъжица в един много силно символичен филм ! ) и да опита сам, наместо да му казваш, показваш и оказваш какво да прави, и какво да не...

    Правилата на жужъл спокойно всеки може да си ги тури на юя, не защото не е хубаво да има правила, но защото е аморално да си открито лъжлив и да проповядваш "прави каквото ние казваме, но не гледай какво и как действаме", всъщност съм винаги по-силно мотивиран от чувствата си на накърнен морал и чувство за справедливост, а не от нещо друго, за да НЕ играя по измислено наложените им правила...

    И като кратък завършек на едва наченатото започване - винаги е по-добре да влизаш във всяка ситуация наместо със стари и изтъркани номера със силно стратегически, добре обмислени ходове, смело и отговорно, но никога повторно и оригинално почти безразборно, отборно и резултато-творно. И естествено - яко инвазивно през неутъпканите пътеки, а реалностите са многоизмерни, тъй щото винаги има "мегдан" за онази любимо изтъркана от злоупотреба дума "иновативност" !

    Всъщност, изисква се hacker mindset, в най-правилните парадигми на понятието, не като чупещ, взломяващ крадец, а като носител на Естествен Интелект на бойното поле с Машинарията на Изкуствения Интелект, която се опитва да дава наклон на сешс кое.

    А терминът BH е всъщност вероломно изпърдян, защото нещата никога не са нито само черни, нито само бели и дебели !

    Think about that for at least a nanosecond !

    Cheerz !

  • #2
    Съгласен съм с всичко. Както във всяка пазарна ниша, трябват си иновации, за да си конкурентоспособен. И с копиране от конкуренцията не става, защото в най-добрия случай ще отидеш на тяхното ниво, а идеята е да си преди всички.

    Пресен случай от тези дни - идва клиент и ние му предлагаме определена схема на работа като стратегия. И ответният въпрос е: "Ама няма ли да изграждате връзки?". Еми не, спрямо типа на сайта ти и състоянието му, не мти трябват връзки, а съвсем други неща.

    С това последното исках да акцентирам на това, че самите клиенти понякога изпадат в заблудата на дадени стереотипи и искат неща, които вече не работят или не със същата тежест. И пропускат възможността да се възползват от техники, които са създадени специално за тях или поне не са толкова известни още.

    Затова 50% зависи от клиента, даже аз не ги наричам клиенти, а партньори, защото обвързването е дългосрочно и от тях зависят също толкова неща.

    Коментар


    • #3
      "Клиенти" дето се опитват да ми казват какво трябвало да се направи отиват в "kbyethanksnonextplease"

      Коментар


      • #4
        А от друга страна, ако толкова много хора не бяха толкова плашливо страхливи, що се касае по-смело действуване, щяха да видят поне Mach 3 in the making and ground breakingly shaking, ама повечето се подпичкосват и насират от страх :-D Имах един digital manager, който средно 9 от 10 предложения отрязваше още докато съм на първия абзац от устното излагане на идеята, слава Богу настоящия е по-смело момче :-D А и аз все по-рядко питам за разрешения :-D

        Коментар


        • #5
          Добре де, ти тези похвати искаш да ги прилагаш за фирмите на твоите шефове или ги практикуваш за собствения си бизнес, който те храни? Питам те, защото и аз се улавям, че на думи съм много смел, но когато дойде до прилагането на някое "оригинално BHW" действие, ми се подкосяват краката

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикувано от Jordan Manchev View Post
            Добре де, ти тези похвати искаш да ги прилагаш за фирмите на твоите шефове или ги практикуваш за собствения си бизнес, който те храни? Питам те, защото и аз се улавям, че на думи съм много смел, но когато дойде до прилагането на някое "оригинално BHW" действие, ми се подкосяват краката
            Страхът е илюзия, единственото което някога ме е спъвало е било нечий друг такъв. Това отговаря ли ти на въпроса ?
            Именно идеята е, че наистина оригинални действия си заслужават адреналиновия kick.


            Коментар

            Изчакайте...
            X