SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Как да съставите списък с най-добрите ключови думи в GoogleAdwords?

MarketingPro

New member
Изборът на точния списък с ключови думи за Вашата кампания може да Ви помогне да покажете рекламите си на клиентите, които искате, когато искате. Не забравяйте, че ключовите думи, които в крайна сметка ще изберете, трябва да съвпадат с тези, които потенциалните Ви клиенти ще търсят, затова следват някои съвети как да изградите списък с ефективни ключови думи.

Основни съвети

1. Когато създавате първоначалния списък, мислете като клиент.

Запишете си основните категории на Вашия бизнес и думи или фрази, които може да попаднат във всяка от тези категории. Включете думи или фрази, които клиентите Ви биха използвали, за да опишат Вашите продукти или услуги.

Ако например продавате спортни обувки, може да започнете с някои основни категории, които клиентите Ви биха използвали, като „мъжки спортни обувки“. Можете да добавите „мъжки маратонки“ или „мъжки обувки за тенис“, ако установите, че това са често използвани думи за продукта Ви. Разширете още списъка си, като включите имена на марки и продукти.

2. Групирайте сходните ключови думи.

Опитайте да групирате ключовите думи в теми. Тези теми може да са въз основа на Вашите продукти, услуги или други категории. Ако например продавате електроника, може да имате група ключови думи за „фотоапарати“ и друга група за „телевизори“. Тогава можете да създадете отделни рекламни групи за тези групи от ключови думи и да имате конкретни реклами за „фотоапарати“ и за „телевизори“.

3. Изберете подходящия брой ключови думи.

Повечето рекламодатели смятат, че е полезно за всяка рекламна група да има между 5 и 20 ключови думи. Ако използвате тип широко съвпадение, за разлика на съвпадението по фраза или точното съвпадение, не е необходимо да включвате други варианти на ключовите думи, като вероятно неправилно изписване на думите, изписване с малки и главни букви и т.н. Ако например рекламната Ви група съдържа ключовата дума „обувки за тенис“ с тип широко съвпадение, рекламата Ви ще отговаря на условията за показване, когато потребителят търси вариант или дума от таблицата по-долу.
Пример за ключова дума с широко съвпадение и възможни варианти

4. Изберете по-общи или по-конкретни ключови думи в зависимост от целта си.

Изберете по-общи ключови думи, ако искате рекламата Ви да отговаря на условията за показване на голям брой думи за търсене. Голям магазин за търговия на дребно с обувки би предпочел по-обща ключова дума като „обувки“. В повечето случаи обаче добавянето на много общи ключови думи може да доведе до по-трудно достигане до потенциалните клиенти, тъй като обявата Ви може да се показва за търсения, които не винаги са свързани с Вашия бизнес. Освен това по-общите ключови думи може да са по-конкурентни и да изискват по-високи стойности на офертата.

За да достигнете потребителите си по-ефективно, изберете по-конкретни ключови думи, които са пряко свързани с темата на рекламата Ви. Но имайте предвид, че ако ключовите думи са прекалено конкретни, може да не достигнете до желания брой потребители. Ако например продавате обувки, използването на конкретни ключови думи ще означава, че рекламата Ви ще се показва само за ключови думи, отнасящи са за бизнеса Ви.

Но имайте предвид, че ако ключовите думи са прекалено конкретни, може да не достигнете до желания брой потребители. Можете да тествате повече или по-малко конкретни ключови думи и след това да решите коя Ви носи по-добри резултати.

Независимо дали са общи или конкретни ключовите Ви думи, винаги трябва да са възможно най-подходящи за рекламата и уебсайта Ви.

Ако имате повече въпроси, потърсете ме в Скайп: webmarkpro
 

Горе