SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Рискове при използването на FB ваучер за реклама?

5e0

New member
Пратиха ми ваучер за реклама във ФБ на стойност 30 евро, но нямам никакъв опит и затова бих искал да попитам няколко неща.

След като създам рекламата (заглавие, текст, целева аудитория, цена) трябва да въведа инфо за кредитна карта или пейпал:

1. това е задължително независимо, че искам да използвам само 30-те евро чрез кода от купона, нали?
2. има ли риск рекламата да продължи след като надхвърли тези отпуснати 30 евро и да започне да смуче от картата?
3. кое е по-добре - цена на клик или на 1000 импресии? Цената на клик ми е близо 1 евро, а 1000 импресии са ми за 9 цента. Странно, а?

Благодаря предварително за съветите! :)
 
Re: Рискове при използването на FB ваучер за реклама?

1. да, задължително е
2. разбира се, че ще продължи и ще смуче от картата, ако не я спреш. Не е трудно, просто като наближи лимита ще следиш какво става.
3. с такъв скъп клик работата е на кантар. 1000 импресии изчезват за секунди, но при теб съотношението е 10 000 :1
 
За: Re: Рискове при използването на FB ваучер за реклама?

За: Re: Рискове при използването на FB ваучер за реклама?

1. да, задължително е
2. разбира се, че ще продължи и ще смуче от картата, ако не я спреш. Не е трудно, просто като наближи лимита ще следиш какво става.
3. с такъв скъп клик работата е на кантар. 1000 импресии изчезват за секунди, но при теб съотношението е 10 000 :1

Ясно, ivok, много благодаря за мнението!
 
За: Рискове при използването на FB ваучер за реклама?

За: Рискове при използването на FB ваучер за реклама?

Хора, ами като задам период (да кажем от днес до след 2 седмици) и съм определил точен бюджет от 30 евро (точно, колкото е ваучера) не трябва ли да спре рекламата без проблеми, т.е. да не ми тегли пари от картата?

И друго се замислих - ако сумата не се изчерпи за тези 2 седмици какво става?
 
За: Рискове при използването на FB ваучер за реклама?

За: Рискове при използването на FB ваучер за реклама?

Здравей,

Останал съм с наблюдението, че най-ефективно е да плащаш на клик (CPC) между $0,09 и $0,14, но все пак това зависи и от числото на аудиторията към която си таргетирал рекламата си. 1 евро/клик е безумно много. Имам чувството, че си пропуснал опцията при която ти въвеждаш тази цена.

От горе написаното разбирам, че си се възползвал от възможността да определиш паричен лимит на кампанията си. Не се тревожи, когато той бъде достигнат, рекламната кампания автоматично ще се стопира.
Като допълнителна информация към поста си ще допълня, че можеш да си определяш и точен дневен бюджет.
Пример: Ваучер за $30 разделен на 6 дни по $5. (в случай, че искаш да си разпределиш сумата/посещенията към сайта равномерно или просто ако това ще те накара да се чувстваш по-сигурен)
Ако не успееш да изразходиш определения дневен бюджет остатъчната сума не се губи. Както така не се губи и тази, която не си изразходил в рамките на даден период. Единствено прави изключение определения период за валидност при ваучера.


Поздрави!​
 
  • Like
Реакции: 5e0
За: Рискове при използването на FB ваучер за реклама?

За: Рискове при използването на FB ваучер за реклама?

Много благодаря за мнението, Googlebot!

Работя с цена на импресии и равносметката е, че кликовете засега са толкова, колкото, ако бях използвал варианта с цена на клик, т.е. едно и също общо взето.

Аудиторията ми е около 45 000 души (в Германия).

Значи има вариант сам да си определя цената на клик така ли? Не бях забелязал...

Супер, радвам се, че остатъка от парите няма да се загуби.

Още веднъж благодаря за изчерпателната информация! Поздрави!
 
Re: Рискове при използването на FB ваучер за реклама?

Можеш да си определиш цената за клик, но само над определен от FB лимит, иначе просто няма да ти се показва рекламата, тъй като други рекламодатели в същата ниша са заложили повече пари на клик.
 

Горе