Vesko Urukov
New member
В наши дни видеото все по-често се използва както за набиране на клиенти, така и за управление на процесите на общуване с клиента – от генериране на интерес чрез брошури, до комуникация с лоялни клиенти и подобряване на следпродажбеното обслужване.
Видеото е навсякъде (в търсачките, в интернет сайтовете, във всяка социално-медийна платформа вкл. YouTube, както и в офлайн локациите (напр. такситата). И докато гледането на видео стана повсеместно, видео-маркетингът от малкия бизнес е все още неизследвана територия за много местни компании.
Ако досега не сте обмисляли да приложите видео-маркетинг като част от вашият дигитален маркетинг, или ако търсите нови начини да рекламирате бизнеса си онлайн, ето 11 причини защо уеб-видео маркетингът е страхотен начин да подобрите вашият маркетинг-план:
Понеже мобилният маркетинг става все по-важен за вашия бизнес, видео маркетингът може да се превърне в подходящата за вас среда за оптимизиране на видимостта ви от мобилни устройства. Според нашият опит, комуникирането с вашите клиенти там, където те и без друго прекарват по-голяма част от времето си, чрез предпочитания от тях медиен канал, е важна предпоставка за успешен маркетинг.
Списъкът продължава…
Какво бихте добавили към него? Знаем, че съществуват десетки, ако не стотици, други основателни причини да използвате видео и уеб-видео за разгръщане на бизнеса.
В наши дни видеото все по-често се използва както за набиране на клиенти, така и за управление на процесите на общуване с клиента – от генериране на интерес чрез брошури, до комуникация с лоялни клиенти и подобряване на следпродажбеното обслужване.
Видеото е навсякъде (в търсачките, в интернет сайтовете, във всяка социално-медийна платформа вкл. YouTube, както и в офлайн локациите (напр. такситата). И докато гледането на видео стана повсеместно, видео-маркетингът от малкия бизнес е все още неизследвана територия за много местни компании.
Ако досега не сте обмисляли да приложите видео-маркетинг като част от вашият дигитален маркетинг, или ако търсите нови начини да рекламирате бизнеса си онлайн, ето 11 причини защо уеб-видео маркетингът е страхотен начин да подобрите вашият маркетинг-план:
- Хората предпочитат да гледат видео вместо да четат текст. 20% от посетителите биха прочели повечето текст в един уебсайт, а 80% биха изгледали съответната информация като видео (според Forrester Research).
- Видео маркетингът може да бъде направен в рамките на ограничен бюджет и е много по-евтин от повечето печатни реклами.
- Чрез видео обикновеният посетител на вашия уебсайт има 6 пъти по-големи шансове да стане ваш клиент, отколкото чрез традиционни маркетинг публикации (според Forrester Research).
- YouTube (не Bing или Yahoo) е втората най-популярна търсачка в интернет.
- Публикуваните онлайн видео-материали могат да бъдат проследени и измерени. Събраните от измерването данни ще ви помогнат да разберете дали вашият видео маркетинг е постигнал желаните цели.
- Видео маркетингът може да бъде строго избирателен към аудиторията, в т.ч. и географското й положение. При положение, че повечето бизнеси са локални и повечето търсачки са направени за тях, видеото е страхотна медия за локалния маркетинг.
- Видео маркетингът нараства експоненциално по обем, разпространение и възприемане. Според Forrester, към края на 2017 г. 90% от интернет-потребителите ще гледат видео редовно. Ежеминутно в YouTube се публикуват 72 часа видео-файлове.
- Видеото може да развие индивидуалния маркетингов подход, защото предлага по-задълбочена емоционална връзка между презентатора и зрителя, както и по-персонално послание.
- Видеото е интерактивно и лесно се вписва в социалната медия – с минимално усилие то се споделя по платформите й или се вгражда в който и да е уебсайт.
- Видеото е забавно. Четенето на текст (според доста хора) – не толкова. Ако представите бизнеса си по забавен интерактивен начин чрез медия като видеото, ще получите по-голям интерес и внимание от страна на клиентите.
- С развитието на мобилните устройства и фактът, че видеото е по-оптимизирано от текста за достъп от смартфони (при повечето смартфони текстът е дребен и труден за четене, при таблетите нещата са по-добре), значимостта на видеото ще нарастне с постепенната подмяна на стационарните компютри с мобилни устройства. За третата четвърт на 2011г, потребителите на таблети са прекарали 30% повече от времето си в гледане на видео при всяко влизане в интернет в сравнение с потребителите на стационарни компютри (източник: Ooyala). Видео аудиторията от мобилни устройства е спечелила 15 млн. зрители за последните две години, увеличение от 77% чрез Business Insider.
Понеже мобилният маркетинг става все по-важен за вашия бизнес, видео маркетингът може да се превърне в подходящата за вас среда за оптимизиране на видимостта ви от мобилни устройства. Според нашият опит, комуникирането с вашите клиенти там, където те и без друго прекарват по-голяма част от времето си, чрез предпочитания от тях медиен канал, е важна предпоставка за успешен маркетинг.
Списъкът продължава…
Какво бихте добавили към него? Знаем, че съществуват десетки, ако не стотици, други основателни причини да използвате видео и уеб-видео за разгръщане на бизнеса.