Малко свежа информация от Google AdWords семинара: От месец октомври Google възнамеряват да въвеждат глобална промяна за AdWords купоните. Тя ще се състои в това, че новите купони ще бъдат активирани едва след като клиентът е изхарчил 30 български лева или е предплатил толкова. За различните държави сумата е различна спрямо валутата.
Новите купони ще са с три цифри по-малко. Всички стари купони спират да важат. Отделно се въвеждат и ограничения за това купоните да важат само в страната, за която са предвидени.
Целите са разбира се намаляване на злоупотребите с покупко-продажба на такива купони, както и да се ангажират потребителите с по-дългосрочно сътрудничество.
На 27-ми септември на събитието Google Engage Day ще има повече информация.
Новите купони ще са с три цифри по-малко. Всички стари купони спират да важат. Отделно се въвеждат и ограничения за това купоните да важат само в страната, за която са предвидени.
Целите са разбира се намаляване на злоупотребите с покупко-продажба на такива купони, както и да се ангажират потребителите с по-дългосрочно сътрудничество.
На 27-ми септември на събитието Google Engage Day ще има повече информация.