На 3 Април 2012 г. в Интерпред СТЦ, София ще се проведе семинар на тема "Ефективната реклама в Google AdWords", организиран от дигитална агенция Interactive Share. Семинарът ще бъде със специалното участието на лектор от Google - Norbert Simionescu.
На събитието участниците ще получат практическо обучение от сертифицирани специалисти за една от най-популярните платформи за реклама в света – Google AdWords. Специален гост-лектор на семинара е Norbert Simionescu, който е част от екипа на Google в Румъния и ще представи ролята на Google в интернет рекламата, силата на търсенето и как да достигнем точните потребители.
На събитието лектори ще бъдат четирима Google AdWords експерти от България с дългогодишен опит в онлайн рекламата. Те ще представят предимствата и възможностите на рекламата в Google, както и практически примери и техники за постигане на максимални резултати.
"Рекламата в Google AdWords се е доказала като един от най-ефективните инструменти в онлайн маркетинга", споделя Станислав Димитров, лектор на семинара с над 8 години опит и сертификат от Google.
"Без значение дали предлагате услуги или имате онлайн магазин – Google AdWords ще ви доведе нови клиенти", допълва Ясен Дамянов, един от организаторите и сертифициран Google Adwords експерт.
Събитието се организира от Interactive Share, която е една от водещите дигитални агенции и сертифициран партньор на Google. Местата са ограничени. За да си гарантирате достъп до семинара е нужна предварителна регистрация и заплащане на входяща такса.
Възможност за организиране на интервю след предварително запитване с: Norbert Simiunescu, Google Румъния; Мартин Попов, организатор и управител на Interactive Share.
Още информация на сайта на семинара: http://interactive-seminars.com
Facebook страница на събитието: http://www.facebook.com/InteractiveSeminars
YouTube канал: http://www.youtube.com/InteractiveSeminars
Лектори на семинара
Norbert Simionescu работи в Google, член е на екипа в Румъния. Норбърт е част от екипа на Google вече 4 години. Две години и половина работи в Google Полша. Дейността му е свързана с подпомагане на немско говорящи клиенти, както и такива от източна Европа. През 2011г. се присъединява към екипа в Google Румъния като продуктов специалист. Там той помага в работата на местния екип, както и на директно на големи рекламодатели в Google.
Норбърт активно провежда обучения и развива онлайн рекламни стратегии.
Той е официален гост-лектор от Google и на семинара освен практически съвети ще сподели какво прави Google в света на рекламата, каква е силата на търсенето, как да достигнем до точните потребители и отговорим на нуждите им.
Още за Norbert Simionescu: Norbert Simionescu | Interactive Seminars
Ясен Дамянов работи в сферата на онлайн маркетинга и рекламата, разработването на уебсайтове и тяхното интерактивно популяризиране.
Бил е част от българския интернет екип в една от най-големите компании за директен маркетинг в средна и източна Европа (Студио Модерна), откъдето и натрупва богат опит в електронната търговия и всички нейни особености. От 2011г. разполага със сертификат за създаване и управление на рекламни кампании в Google AdWords.
По настоящем Ясен работи като Search Engine Marketing Expert в една от водещите дигитална агенция Interactive Share. Компанията предлага тясно специализирани услуги в сферата на дигиталния маркетинг и реклама. Interactive Share е една от малкото Google AdWords сертифицирани компании в България.
Станислав Димитров има 8-годишен професионален опит в сферата на SEO и PPC реклама за клиенти от САЩ, Великобритания и България. Маркетинг мениджър в дигитална агенция Hop Online,сертифициран Google AdWords партньор и SEOmoz препоръчана компания.
Обучение и след дипломна квалификация в University of Westminster и Grifith College Dublin.
Александър Георгиев основава Advertise BG през 2006 година. Идеята му е да създаде компания, която да стане лидер на пазара като предлага цялостен пакет онлайн маркетинг услуги с най-добра ефективност на изгодна цена. Професионалното му отношение се основава още в средното му образование, което завършва в Нортфолк, Англия – със специалност компютри и електроника, а след това върху солидната си основа стъпва и бакалавърската му степен в “Brunel University”, западен Лондон, където получава диплома BSc eCommerce. Алкесандър е създавал онлайн рекламни кампании за някой от най-големите компании на българския пазар.
Георги Георгиев е управител на компанията за интернет маркетинг и реклама Уеб Фокус ЕООД. Има 8-годишен опит като SEO оптимизатор и 4 годишен опит с управлението на AdWords кампании в България и чужбина. Има опит в менажирането на кампании с бюджети от 100 до 100 000 долара на месец. В работата си с AdWords залага на вниманието към детайла и оптимизиране чрез анализ на резултатността на рекламата на всички нива и по всички сегменти. През 2009 година е сертифициран от Google като специалист в анализите с Google Analytics.
На събитието участниците ще получат практическо обучение от сертифицирани специалисти за една от най-популярните платформи за реклама в света – Google AdWords. Специален гост-лектор на семинара е Norbert Simionescu, който е част от екипа на Google в Румъния и ще представи ролята на Google в интернет рекламата, силата на търсенето и как да достигнем точните потребители.
На събитието лектори ще бъдат четирима Google AdWords експерти от България с дългогодишен опит в онлайн рекламата. Те ще представят предимствата и възможностите на рекламата в Google, както и практически примери и техники за постигане на максимални резултати.
"Рекламата в Google AdWords се е доказала като един от най-ефективните инструменти в онлайн маркетинга", споделя Станислав Димитров, лектор на семинара с над 8 години опит и сертификат от Google.
"Без значение дали предлагате услуги или имате онлайн магазин – Google AdWords ще ви доведе нови клиенти", допълва Ясен Дамянов, един от организаторите и сертифициран Google Adwords експерт.
Събитието се организира от Interactive Share, която е една от водещите дигитални агенции и сертифициран партньор на Google. Местата са ограничени. За да си гарантирате достъп до семинара е нужна предварителна регистрация и заплащане на входяща такса.
Възможност за организиране на интервю след предварително запитване с: Norbert Simiunescu, Google Румъния; Мартин Попов, организатор и управител на Interactive Share.
Още информация на сайта на семинара: http://interactive-seminars.com
Facebook страница на събитието: http://www.facebook.com/InteractiveSeminars
YouTube канал: http://www.youtube.com/InteractiveSeminars
Лектори на семинара
Norbert Simionescu работи в Google, член е на екипа в Румъния. Норбърт е част от екипа на Google вече 4 години. Две години и половина работи в Google Полша. Дейността му е свързана с подпомагане на немско говорящи клиенти, както и такива от източна Европа. През 2011г. се присъединява към екипа в Google Румъния като продуктов специалист. Там той помага в работата на местния екип, както и на директно на големи рекламодатели в Google.
Норбърт активно провежда обучения и развива онлайн рекламни стратегии.
Той е официален гост-лектор от Google и на семинара освен практически съвети ще сподели какво прави Google в света на рекламата, каква е силата на търсенето, как да достигнем до точните потребители и отговорим на нуждите им.
Още за Norbert Simionescu: Norbert Simionescu | Interactive Seminars
Ясен Дамянов работи в сферата на онлайн маркетинга и рекламата, разработването на уебсайтове и тяхното интерактивно популяризиране.
Бил е част от българския интернет екип в една от най-големите компании за директен маркетинг в средна и източна Европа (Студио Модерна), откъдето и натрупва богат опит в електронната търговия и всички нейни особености. От 2011г. разполага със сертификат за създаване и управление на рекламни кампании в Google AdWords.
По настоящем Ясен работи като Search Engine Marketing Expert в една от водещите дигитална агенция Interactive Share. Компанията предлага тясно специализирани услуги в сферата на дигиталния маркетинг и реклама. Interactive Share е една от малкото Google AdWords сертифицирани компании в България.
Станислав Димитров има 8-годишен професионален опит в сферата на SEO и PPC реклама за клиенти от САЩ, Великобритания и България. Маркетинг мениджър в дигитална агенция Hop Online,сертифициран Google AdWords партньор и SEOmoz препоръчана компания.
Обучение и след дипломна квалификация в University of Westminster и Grifith College Dublin.
Александър Георгиев основава Advertise BG през 2006 година. Идеята му е да създаде компания, която да стане лидер на пазара като предлага цялостен пакет онлайн маркетинг услуги с най-добра ефективност на изгодна цена. Професионалното му отношение се основава още в средното му образование, което завършва в Нортфолк, Англия – със специалност компютри и електроника, а след това върху солидната си основа стъпва и бакалавърската му степен в “Brunel University”, западен Лондон, където получава диплома BSc eCommerce. Алкесандър е създавал онлайн рекламни кампании за някой от най-големите компании на българския пазар.
Георги Георгиев е управител на компанията за интернет маркетинг и реклама Уеб Фокус ЕООД. Има 8-годишен опит като SEO оптимизатор и 4 годишен опит с управлението на AdWords кампании в България и чужбина. Има опит в менажирането на кампании с бюджети от 100 до 100 000 долара на месец. В работата си с AdWords залага на вниманието към детайла и оптимизиране чрез анализ на резултатността на рекламата на всички нива и по всички сегменти. През 2009 година е сертифициран от Google като специалист в анализите с Google Analytics.
Последно редактирано: