Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Globul се подиграва с бизнес клиентите

Collapse
X
  • Филтър
  • Период
  • Показване на
Clear All
нови коментари

  • Globul се подиграва с бизнес клиентите

    След като днес отидох в един от офисите им се оказа че:
    Globul се подиграва с бизнес клиентите си!

    Когато си бил 4 години техен клиент, имаш 7 карти при тях и искаш да преподпишеш договора си за още цели 2 години за всички 7 карти се оказва че те дават смешни оферти на фирмите. "Офертите им" граничат с подигравката.

    Когато взимаш нови карти ти дават бонус или телефони - това е при всички мобилни оператори, не само при тях. Но нека сега ви кажа как в момента стоят нещата при глобул:

    - бонуси няма ако преподписваш договора си
    - ако искаш бонуси начина е следния: прекратяваш договора и след изтичането му ако пуснеш нов договор - да, тогава ти дават бонус.

    По-подробно за "бонуса"

    С две думи - той е смешен. Ако вземеш 5,7 или 10 карти на фирмата си Globul дават бонус в размер на 18 или 30 лева отстъпка от цената на телефон, ако си купиш телефон от тях. Смехория!!!

    За сравнение - ако си най-обикновен пикльо, отидеш в който и да е техен магазин или офис и си пуснеш някаква смешна програма с договор за 1 или 2 години получаваш ценова отстъпка в размер на 200 до 300 лева от цената на телефона.

    Какво означава това: Много просто, явно от Globul не искат корпоративни клиенти щом дават отстъпка за 1 карта до 300 лева на всеки, а на фирмите за 5 карти дават отстъпка 90 лева!!!

    Екстра бизнес тактика, на мен ми писна, а на вас? Днес си пуснах предизвестието и ще прекратя договора си за всичките 7 карти, хайде да им е честито!

    Мисля че ръководството на gsm оператора глобул е крайно време да вземе мерки и знам кога ще го направи - когато класираме тази тема на първа страница на гоогле.

    Ако и вие мислите като мен - да им направим Google Bomb. Пуснете линк в сайта или блога си с анчор Globul и нека линка сочи към тази тема, само така ще сме сигурни че ще стигне до самозабравилото се ръководство на този мобилен оператор.

  • #2
    Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

    Да ти продам карти на Мтел запази си номера и се премести при някой друг провайдър, а останалите 6 карти закрий. После ще можеш да лавираш при новия провайдър с желание да регистрираш още 6 карти

    Коментар


    • #3
      Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

      Аз точно поради тази причина съм си прекратил всички договори. Когато се сетят да подаряват по един GSM най-нов модел при всяко преподписване (както е на запад), тогава ще подпиша. Тоест, никога

      Коментар


      • #4
        Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

        Проблемите са в реална липса на конкуренция.

        Познавам един като тебе, дето Мтел нещо не му направиха отстъпки. Прехвърли се на Глобул. Ама тогава нямаше преносимост на номерата. Нови визитики, смяна на контакт инфо, етц. После Глобул нещо направиха и те не знам какво и пак не му харесаха и хоп на ВиваКом. Пак визитки, пак промяна на контакт инфо. Тъпня отвсякъде. И накрая пак цъфна при МТел, щото там на него му било най-изгодно.

        В смисъл след 2-3 години пак е не същото положение, само дето загуби усилия и нерви и се убеди, че всички действат така. В смисъл от мобилните оператори.

        Иначе сега е на същото положение с доставчиците на Нет. И тях ги сменя, ама скоро ще се изчерпат в района.

        Като гледам за съжаление, това не довежда до подобряване на нищо.

        Коментар


        • #5
          Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

          Сега като са на едно гише отиваш при дриг оператор питаш за бонуси отстъпки ако ти хареса - подаваш заявка и си готов няма нужда да уведомяваш стария оператор. Така няма нужда и от бомби и пропагандни материали или други подривни материали Но както казаха по-горе щесе въртиш-въртиш и пак на същия ще се паднеш

          Коментар


          • #6
            Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

            вивател ще дадат най-много, по много отзиви те са най-дори откъм бонуси, пък и най-евтини, ако не говориш с мтел, защото при тях има пакети към всички бизнес абонати.

            аз затова говорих да имаш възможност да се прехвърлиш към друг оператор, тогава нещо може да изкьориш, инак дръвце.

            Коментар


            • #7
              Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

              Първоначално публикувано от Novakov
              Като човек, който се занимава с бизнес би трябвало да си наясно, че бонусите за нови клиенти винаги са по-големи от тези за съществуващите вече.
              А, ти къде си учил маркетинг? Във всяка дебела книга по маркетинг пише, че лоялният клиент носи повече пари на компанията от новия.

              В БГ все още операторите се опитват да откраднат клиенти от "конкуренцията", а това става с много бонуси за нови клиенти.

              Коментар


              • #8
                Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

                Не са само Глобул, всички са така.

                Коментар


                • #9
                  Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

                  Приятелче, мини си към МТЕЛ, изискай персонален човек от фирмата им, който да се занимава само с твойта фирма и си пей на сърчицето

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

                    Първоначално публикувано от combatsambo View Post
                    Приятелче, мини си към МТЕЛ, изискай персонален човек от фирмата им, който да се занимава само с твойта фирма и си пей на сърчицето
                    Брей, понеже имахме такъв и корпоративните оферти бяха по шит от тези за физически лица?

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Globul се подиграва с клиентите си

                      Първоначално публикувано от mathematician View Post
                      Познавам един като тебе, дето Мтел нещо не му направиха отстъпки. Прехвърли се на Глобул. Ама тогава нямаше преносимост на номерата. Нови визитики, смяна на контакт инфо, етц. После Глобул нещо направиха и те не знам какво и пак не му харесаха и хоп на ВиваКом. Пак визитки, пак промяна на контакт инфо. Тъпня отвсякъде. И накрая пак цъфна при МТел, щото там на него му било най-изгодно.
                      Ей, при мене няма такъв филм. Имам в момента 2 телефона в джоба и двата са техни. Отделно са тия 7 дето говоря за тях, те са други. Клиент съм им откак ги има - май са вече 8-10 години.

                      Но сега ще ги разкарам - да си сърбат попарата!

                      Визитки ли, инфо ли - не ми дреме, всичко ми е на един телефон и него няма да го сменям, другите 7 - да! Да се научат на маркетинг, бизнес тактика и още нещо...

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

                        Първоначално публикувано от ivo.apostolov View Post
                        Брей, понеже имахме такъв и корпоративните оферти бяха по шит от тези за физически лица?
                        Явно нещо не сте се харесали. Нашия личен агент си ни прави чудесни оферти, безплатни телефони и прочие и прочие..

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

                          Сигурно е така. Явно фирми, с по няколко десетки милиарда приходи глобално, се третират различно.

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

                            И аз не мога да се оплача от Глобул, с 10тина карти и сметки ~400 лв/м, нещо не те е харесал акаунт менниджъра ми се струва.

                            Коментар


                            • #15
                              Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

                              Понеже аз дълго време съм имал вземане даване с мобилни оператори (под различни форми на взаимоотношенията), също така съм участвал в няколко проучвания по темата (не за България), то смея да твърдя, че само на изток от Загреб все още максимата на маркетинга и продажбите е свързана с цели, които се измерват с нови клиенти (по-скоро нови карти).
                              Навсякъде в по-цивилизования свят, отдавна се налага стратегията, че е по-добре да се стимулират настоящите клиенти да потребяват повече услуги
                              Изследването е обхващаше компании като Водафон, Телефоника, Дойче Телеком и други от ранга.

                              Коментар

                              Изчакайте...
                              X