SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Globul се подиграва с бизнес клиентите

Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Е, вълната вече се надигна, ето: Вече има създадена група във фейсбук

Ако искате политиката на глобул да се промени - абонирайте се за групата и предложете групата и на вашите приятели. След това се надявам ръководството на Globul да ни забележи и да се сети че ако не откликва на желанията на абонатите си и не се съобразява с тях това ще доведе до финансови загуби за мобилния оператор.
 
Последно редактирано:
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

@nobreak - Винаги можеш да минеш на предплатен план, но не е лесно. Иска се много разправия и заплахи, иначе не става.

Такова нещо като сертификат за преносимост вече няма. Отиваш в новия ти оператор и от там се прави цялата процедура. Иначе наистина удряха добри оферти, ама наистина добри :)
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

novakow
ако си свързан с глобул, лошо няма, така има 2 мнения тук и става диалог.
Ако си от глобул я кажи моля името на директора на връзки с клиента или подобен директор, отговарящ за фактурите.
Че имам един случай от 2007 дето сега пак се съживи и ще се съдим...
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Изговорени 29 мин. и 2 секунди от общо 30 минути. Ясно е, че при вдигане, калкулират веднага 1 минута, но никъде не пише, че не можеш да си изговориш 30-те... да сложат 58 секунди безплатни и 2 сек. платени...

Тънки гръцки сметки. Иначе най-вероятно са го написали някъде със ситни букви и ще си хабиш нервите само.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Novakov, целта ми е това да се промени, а не да си променям мобилния оператор! За какво да правя тия гимнастики: да си спра картите, а после да си взема нови но като частно лице? Бонуса пак ще го взема в този случай, но за какво са тия мизерии?

Хайде, отговори ми на тоя въпрос.

Само да изтъкна че имам в момента 9 карти на глобул, 7 са на фирмата - тях именно ще закрия.

ИСКАТ СИ БОНУСА, че са плащали 8 години по 10лв сметки или общо - 960лв за този период.

Плащал съм по не по-малко от 200 лева на месец само за картите на фирмата ми за последните 2 години, по-назад нямам спомен. Другия ми телефон (частния който е пак на глобул и който няма да спирам) е с не по-малко от 500 изговорени минути месечно - Така че не изкарвай че съм някакъв мизерник и затова не ми обръщат внимание.

Само да спомена че от частния ми телефон говоря на поне два пъти по-ниски тарифи отколкото от фирмените и се утрепвам от говорене от него. Затова и мнението ми: договор на фирма с Глобул - Не, мерси.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Новаков, въпроса е защо трябва да вземаш нещо на изплащане, ако имаш възможност да го платиш кеш? За мен примерно е неудобно да изплащам някакви 600 лева 2 години, чак е обидно даже...

Другото: Аз имам 2 лаптопа, за какво ми е трети? Да ми дадат добра оферта само за услугата.

Третото: Отивам в магазин на оператор Х, искам да си сменя тарифния план с друг, който да ми позволи да да ползвам по-евтин мобилен интернет. Там ми казват, че всичко е неограничено... :) Супер. Проверявам и се оказва:
1. Че ми ограничават скоростта;
2. Че извън БГ се плаща;
Но иначе в магазина: "Интернета Ви ще е напълно безплатен"

Мерси и за такива търговци.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Novakov, нямам времето да ти търся ресурси, ако искаш можеш и сам да намериш. Иначе се хвана като удавник за сламка за думите на Иво за стимулиране на услугите. Пак повтарям бавно, та дано разбереш - стимулирането на лоялни клиенти е в пъти по-възвращаемо от това да привличаш нови, които отиват при теб САМО заради бонуса. Ясно, че на вас ви е през "перископите", тъй като в БГ клиентите плащаме най-високите цени. Това, рабира се, няма да е вечно, но докато се оправят нещата, ще се опитваш да ни убедиш колко супер-депер компания сте.

Оставям настрана, че мнението ти е дискриминационно към определена група на обществото, то е и обидно за всички настоящи и бъдещи клиенти на оператора, който очевадно представляваш.

А това, че наричаш лоялен клиент на фирмата, в която работиш, мизерник, е проява на лош вкус и липса на бизнес опит.
 
Globul се подиграва с фирмите

Globul се подиграва с фирмите

И сега в един момент оставаш с впечатлението, че за 2 години си хвърлил 4800лв, а насреща ти нищо?! или няква мижава отстъпка от 90лв?! Я сега върни лентата назад и си спомни последните 10 уговорени срещи по телефона и колко приходи са ти донесли? Още ли си на НИЩО?

Не, не съм на НИЩО, но Globul няма никакъв принос за това. Клиентите не ми звънят на таелефона защото е глобулски, а защото предлагам нещо което ги интересува!

Положението е такова: тия телефони не ги ползвам за нищо, раздал съм ги на фамилията ми да си бърборят. През личния ми телефон минават всички сделки и той няма нищо общо с тая група която само се води на фирмата ми. Дори не ги осчетоводявам за разход, групата е на старата ми фирма, а тя вече не развива дейност, но не мога да ги прехвърля преди да изтече периода на договора (естествено).

Затова не ми дреме за тая фирмена група, затривам я, а клиент на глобул ще стана чак когато си оправят отношението към фирмите. Ако някой от маркетьорите им прочете това (а аз знам че ще го прочетат) - да ме извести когато си променят условията.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

А аз пък си мисля, че почвам да се замислям относно бъдещото ми преподписване на договори. Тези от БТК (Виваком) вече се лишиха от около 300 лв на година благодарение на безумната си политика спрямо лоялни клиенти. Май Глобул са следващите в списъка ми. А този Новаков, ако наистина работи в Глобул, само ще ме подтикне да им бия шута по-скоро.
 
Re: Globul се подиграва с клиентите фирми

Re: Globul се подиграва с клиентите фирми

Novakov, не ни убеждвай в качествата на globul. Ако не те е срам кажи кой си и къде работиш, но недей да лъжеш - супер пристрастен към глобул си. Ако не си упълномощен - защо всъщност не извикаш някой от шефовете ти който е упълномощен да изкаже официално становище?

Следи развитието на групата във фейсбук за глобул и ще видиш колко много хора мислят като мен.

Колкото и да не ви се иска, нещата ще се променят, хората като мен просто са катализатор, така ще стане по-бързо. И недейте да се дърпате, пазара решава, а не това което ви се иска на вас от глобул

А какво правя, как го правя и за какво го ползвам си е лично моя работа ;) , мога да си го позволя. Схвана ли вече - не, не ми е за парите! Като си наумя нещо и го правя, аз съм човек на принципите. Според мен така е правилно и така ще го направя!

P.S. По същия начин знам че мислят колегите Васил Тошков и Иво Апостолов, те отдавна подадоха жалбите си и резултата бе... че ви осъдиха.
 
Последно редактирано:
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

А аз пък си мисля, че почвам да се замислям относно бъдещото ми преподписване на договори. Тези от БТК (Виваком) вече се лишиха от около 300 лв на година благодарение на безумната си политика спрямо лоялни клиенти. Май Глобул са следващите в списъка ми. А този Новаков, ако наистина работи в Глобул, само ще ме подтикне да им бия шута по-скоро.

То заради такива служители на фирмата услугите са такива, не е виновна фирмата повярвайте. След последните постове на господина Novakov правете си изводите.....
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Защото и за Вас няма да има БОНУС "Лоялен клиент" отстъпка от 300лв. ли? ;D:D

Ами държа да Ви съобщя, г-н Новаков, че в далечната 1998-а година в Германия бонуса за нов клиент беше телефон за 1 германска марка. А в търговския център в Утрехт (Холандия) раздаваха мобилни телефони към всяка закупена пералня Bosch. Пералнята струваше 1100 Холандски гулдена (около 1030 Германски марки). В същото време Ганьо Балкански продаваше в България мобифони за скромната сума от 1399 германски марки (без ДДС). За справка, вестник "Труд", от август 1998-а, на последната страница. Май от тези времена датира отношението на мобилните оператори към своите клиенти.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Всички оператори се гаврят с клиентите и то всички клиенти.
Това с бонусите е пълно дърво, още доста време има докато стигнем З.европа.
Истинския проблем е гаврата с надписани сметки, дайте нещо там да направим... От моя надписана сметка, считам, че надписват средно около 20%. 10 лв на 50лв при мен, но тоя път много явно та ги излових...
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Явно не четете.
Бла бла бла бла бла.
В крайна сметка не отговори, в Глобул ли работиш или са те наели само за ORM? :rolleyes:
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Novakov, започваш да ставаш Демби 2, но както и да е, никой не е виновен, че се е родил невменяем.

Виц:

Потенциален клиент: Ало, откъде звъниш?
Потенциален изпълните: Е, как откъде, от Глобул телефон, разбира се.
Потенциален клиент: Е, тогава имаме договор.

Ще поемеш ли отговорност, ако не сключа договор, използвайки Глобул мрежата? Тогава ще призная, че има резон в това, колко пари ми била донесла мрежата.

Освен това май забравяш в какъв форум си седнал да се заяждаш. Правителството на Станишев го направихме на провал, При кмета заслужи кофти онлайн репутация, та гледай да не сте поредните. Фейсбук страниците са лесни за бомбинг.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Освен това май забравяш в какъв форум си седнал да се заяждаш. Правителството на Станишев го направихме на провал, При кмета заслужи кофти онлайн репутация, та гледай да не сте поредните. Фейсбук страниците са лесни за бомбинг.

Е да не забравяме, че днес и утре са в процес :)
За сега 5-то място.
 

Горе