SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Globul се подиграва с бизнес клиентите

web.seo

web design seo
След като днес отидох в един от офисите им се оказа че:
Globul се подиграва с бизнес клиентите си!

Когато си бил 4 години техен клиент, имаш 7 карти при тях и искаш да преподпишеш договора си за още цели 2 години за всички 7 карти се оказва че те дават смешни оферти на фирмите. "Офертите им" граничат с подигравката.

Когато взимаш нови карти ти дават бонус или телефони - това е при всички мобилни оператори, не само при тях. Но нека сега ви кажа как в момента стоят нещата при глобул:

- бонуси няма ако преподписваш договора си
- ако искаш бонуси начина е следния: прекратяваш договора и след изтичането му ако пуснеш нов договор - да, тогава ти дават бонус.

По-подробно за "бонуса"

С две думи - той е смешен. Ако вземеш 5,7 или 10 карти на фирмата си Globul дават бонус в размер на 18 или 30 лева отстъпка от цената на телефон, ако си купиш телефон от тях. Смехория!!!

За сравнение - ако си най-обикновен пикльо, отидеш в който и да е техен магазин или офис и си пуснеш някаква смешна програма с договор за 1 или 2 години получаваш ценова отстъпка в размер на 200 до 300 лева от цената на телефона.

Какво означава това: Много просто, явно от Globul не искат корпоративни клиенти щом дават отстъпка за 1 карта до 300 лева на всеки, а на фирмите за 5 карти дават отстъпка 90 лева!!!

Екстра бизнес тактика, на мен ми писна, а на вас? Днес си пуснах предизвестието и ще прекратя договора си за всичките 7 карти, хайде да им е честито!

Мисля че ръководството на gsm оператора глобул е крайно време да вземе мерки и знам кога ще го направи - когато класираме тази тема на първа страница на гоогле.

Ако и вие мислите като мен - да им направим Google Bomb. Пуснете линк в сайта или блога си с анчор Globul и нека линка сочи към тази тема, само така ще сме сигурни че ще стигне до самозабравилото се ръководство на този мобилен оператор.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Да ти продам карти на Мтел :D запази си номера и се премести при някой друг провайдър, а останалите 6 карти закрий. После ще можеш да лавираш при новия провайдър с желание да регистрираш още 6 карти :)
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Аз точно поради тази причина съм си прекратил всички договори. Когато се сетят да подаряват по един GSM най-нов модел при всяко преподписване (както е на запад), тогава ще подпиша. Тоест, никога :)
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Проблемите са в реална липса на конкуренция.

Познавам един като тебе, дето Мтел нещо не му направиха отстъпки. Прехвърли се на Глобул. Ама тогава нямаше преносимост на номерата. Нови визитики, смяна на контакт инфо, етц. После Глобул нещо направиха и те не знам какво и пак не му харесаха и хоп на ВиваКом. Пак визитки, пак промяна на контакт инфо. Тъпня отвсякъде. И накрая пак цъфна при МТел, щото там на него му било най-изгодно.

В смисъл след 2-3 години пак е не същото положение, само дето загуби усилия и нерви и се убеди, че всички действат така. В смисъл от мобилните оператори.

Иначе сега е на същото положение с доставчиците на Нет. И тях ги сменя, ама скоро ще се изчерпат в района. ;)

Като гледам за съжаление, това не довежда до подобряване на нищо. :(
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Сега като са на едно гише отиваш при дриг оператор питаш за бонуси отстъпки ако ти хареса - подаваш заявка и си готов няма нужда да уведомяваш стария оператор. Така няма нужда и от бомби и пропагандни материали или други подривни материали :) Но както казаха по-горе щесе въртиш-въртиш и пак на същия ще се паднеш :)
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

вивател ще дадат най-много, по много отзиви те са най-дори откъм бонуси, пък и най-евтини, ако не говориш с мтел, защото при тях има пакети към всички бизнес абонати.

аз затова говорих да имаш възможност да се прехвърлиш към друг оператор, тогава нещо може да изкьориш, инак дръвце.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Като човек, който се занимава с бизнес би трябвало да си наясно, че бонусите за нови клиенти винаги са по-големи от тези за съществуващите вече.
А, ти къде си учил маркетинг? Във всяка дебела книга по маркетинг пише, че лоялният клиент носи повече пари на компанията от новия.

В БГ все още операторите се опитват да откраднат клиенти от "конкуренцията", а това става с много бонуси за нови клиенти.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Приятелче, мини си към МТЕЛ, изискай персонален човек от фирмата им, който да се занимава само с твойта фирма и си пей на сърчицето :)
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Приятелче, мини си към МТЕЛ, изискай персонален човек от фирмата им, който да се занимава само с твойта фирма и си пей на сърчицето :)

Брей, понеже имахме такъв и корпоративните оферти бяха по шит от тези за физически лица?
 
Re: Globul се подиграва с клиентите си

Re: Globul се подиграва с клиентите си

Познавам един като тебе, дето Мтел нещо не му направиха отстъпки. Прехвърли се на Глобул. Ама тогава нямаше преносимост на номерата. Нови визитики, смяна на контакт инфо, етц. После Глобул нещо направиха и те не знам какво и пак не му харесаха и хоп на ВиваКом. Пак визитки, пак промяна на контакт инфо. Тъпня отвсякъде. И накрая пак цъфна при МТел, щото там на него му било най-изгодно.

Ей, при мене няма такъв филм. Имам в момента 2 телефона в джоба и двата са техни. Отделно са тия 7 дето говоря за тях, те са други. Клиент съм им откак ги има - май са вече 8-10 години.

Но сега ще ги разкарам - да си сърбат попарата!

Визитки ли, инфо ли - не ми дреме, всичко ми е на един телефон и него няма да го сменям, другите 7 - да! Да се научат на маркетинг, бизнес тактика и още нещо...
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Брей, понеже имахме такъв и корпоративните оферти бяха по шит от тези за физически лица?

Явно нещо не сте се харесали. Нашия личен агент си ни прави чудесни оферти, безплатни телефони и прочие и прочие..
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Понеже аз дълго време съм имал вземане даване с мобилни оператори (под различни форми на взаимоотношенията), също така съм участвал в няколко проучвания по темата (не за България), то смея да твърдя, че само на изток от Загреб все още максимата на маркетинга и продажбите е свързана с цели, които се измерват с нови клиенти (по-скоро нови карти).
Навсякъде в по-цивилизования свят, отдавна се налага стратегията, че е по-добре да се стимулират настоящите клиенти да потребяват повече услуги :)
Изследването е обхващаше компании като Водафон, Телефоника, Дойче Телеком и други от ранга.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

най-добрите оферти са при преминаване от 1 на друг оператор :) Вземи си сертификат за преносимост - 5лв. на номер, и отивай в Мтел. Ще ти направят многооо добро предложение :)
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Novakov, на всички им стана ясно че си пристрастен фен на глобул. И аз някога бях такъв. Всеки има право да има мерак какъвто си иска, да ти кажа - аз ще си го взема и няма да е смешните 90 лева.

За какво иначе ми е двугодишен договор? Това е единствената причина да подпиша договор със смешния ти "работодател", в противен случай да си търсят балъци другаде! Ако толкова ми притрябва тяхна карта с двугодишно заробване - отиваш и взимаш какъвто и да е смешен план и.... ти дават телефона с гарантирано минимум 200 лева отстъпка, но бизнес план на фирма - не никога повече.

И сега не им дреме, но скоро, след като загубят 10-50 хиляди клиента които ще се усетят като мен - нека да ги видим тогава.

Kalin4y, мерси за идеята. Ще сканирам за оферти и във Вивател и в Мтел.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

До сега винаги съм бил толерантен (защо ли..), но след вчерашната проверка на сметка ми изгърмяха бушоните.
Имам 30 безплатни минути към всички останали (на Глобул съм).
Изговорил съм доста над 30 мин, но от безплатните данните са:
Изговорени 29 мин. и 2 секунди от общо 30 минути. Ясно е, че при вдигане, калкулират веднага 1 минута, но никъде не пише, че не можеш да си изговориш 30-те... да сложат 58 секунди безплатни и 2 сек. платени... :mad:
Веднъж да ми излезе фактурата и се чудя къде да пусна една жалба или какво? Идеи?
Довечера ще си прочета договора, но леко ме съмнява тази подробност да е описана, а че логически би се "поздразбирала" мен не ме касае.
 
Re: Globul се подиграва с бизнес клиентите

Ихии, колко много червено от анонимни мишоци - в мензис ли сте бе?



Цитирай ми поне от една, че така много общо ми звучи. Пък, ако е и за БГ пазара... направо цена няма да имаш.

Повече няма да споря, че аман от лоялни клиенти... и бонус мераклии!

То и няма нужда да спориш...и аз съм бил от "доволните" клиенти на Глобул. Накрая като ми свърши договора и помолих да ми направят да мога да си ползвам номера с предплатени карти, все пак номера ми го знаеха доста хора ми отказаха с невероятното обяснение, че не можело. Преди това някакво момиченце ми звъни по телефона и още малко ще ми държи сметка защо аджаба не искам да удължавам договора. Хората си плащат с години и искат да ги третират като лоялни клиенти, а не като някви балъци дето така и така Ви плащат заплатите, що да не ги поскубите още. Така, че аман от лоялни фирми и служители г**облизци.
Извинявам се предварително ако някой се почувства засегнат от поста ми.
 

Горе