Re: [SEOMoz] 5 отличителни черти на лошия SEO клиент
Иво, разбрах ти метафората напълно, обаче аз друго имах предвид.
Не става въпрос да ми платиш, след като (и ако) има реколта. Разбира се, всеки труд дори и да не доведе до реколта трябва да се заплаща и инвеститора си носи своите рискове, както и евентуалните ползи.
Но единственото, което става ясно от статията е, че за SEO гурутата лоши клиенти са онези, които знаят какво искат, какви цели гонят и са готови да си платят, за да ги постигнат. Проблемът е, че на SEO гурутата не им се работи здраво за постигането на тези цели и съответно да си получат подобаващото заплащане, а искат да прибират кинтите от заблудени клиенти, на които да твърдят, че влизането в в топ 10 на резултатите за думата "новини" (примерно) е страхотно постижение (което ще им върне инвестицията в СЕО най-вероятно някъде след 10 години... може би), като същевременно плащат за тази чест по една средна месечна заплата.
Кажи ми къде сбърках?
И аз искам лесни пари също. Обаче да наричаш хора, които знаят какво гонят и са готови да го постигнат без значение от цената, а ти да отказваш колосални суми само защото едва ли не ще трябва да поработиш час-два повече на ден, не прави клиента лош, нито решението да откажеш подобно предложение правилно.
П.С. И моля не обръщайте темата на "новите" срещу старите "копачи". Благодаря!