Здравейте,
Имам няколко въпроса и се надявам да намеря отговор и съвети тук.
Ситуацията е такава: Локал бизнес (UK), Поръчките стават чрез телефон. Въпроса ми е как мога да проследя обажданията чрез Аналтикс, трябва ли ми задължително услуга за проследяване на обаждания или може само чрез телефонен номер за проследявания? А мога ли и как да проследя обажданията от Snack pack-a и от GMB? И как точно става това.
Ако ползвам телефонен номер за проследявания или такава услуга трябва ли да сменям инфорамцията на всички изградени NAP citation?
Горе-долу мисля че описах ситуацията, ще съм благодарен на всякакви съвети дори нещо да съм пропуснал да попитам горе.
Благодаря!
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Local SEO
Collapse
X
-
В insights на Google листинга си може да проследиш колко обаждания имаш от бутона, за да тракваш абсолютно всяка продажба ще ти трябва call forwarding номер. Предлага се от много сайтове, ако си вземеш номер, то ти препоръчвам да е местен за локацията на бизнеса, смяна на NAP означава редактиране на информацията на всякъде.Последна редакция от Windboy; 18-08-2018, 07:05 PM.
Leave a comment: