SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Класически похвати срещу стратегически и оригинални действия BH SEO style

G

Guest

Guest
И така, иде реч за избора на подходи, действия и прийоми отвъд ходенето по утъпканите всеизвестни пътища, пътьови и пътечки...пълни с разни шарени мечки и други любими на некои местни гурувци дживотни :)

Зная, че е много вероятно някой да каже, че е прекалено обобщаващо, но това няма никакво значение, защото практическото приложение на темата е безкрайно тясно и всеобхватно-необятно и широко свързано, с това което се нарича "BH SEO"...

Повечето източници и идейни генератори на т.нар. "BH SEO" се въртят в почти полу-омагьосания кръг от това да копират, повтарят, поправят и преправят вече известни набори от практики и действия, а оня рошавия е казал, че дефиницията за лудост е да правиш едно и също и да очакваш различен резултат - а в повечето случаи резултата е скоропостижно плачевен. Да, някои са ок с това, щото им трябват някакви бързи, смели, сръчни и лесни парички, докато не ги "фанат", и после - rinse and repeat, indeed, но именно това е хипер-слабото звено на веригата...И в този аспект, няма нищичко лошо да се състезаваш във линейното време с машинарията, нито пък да се надхитрявате, безидейно тъпото е да го правиш по свръхизтърканите начини, които са добре известни в своята предвзета популярност.

Цялата идея е винаги да правиш напълно оригинални, и напълно уникални набори от действия, съобразени със ситуацията, конюнктурата, съответната специфика на проекта ( често пъти некви слабохарактерни и силно страхливи мениджъри са ми пищяли да не правя "така" ), всъщност това е по-разгърнато по темата с "летенето под радара"...Макар, че разбира се, отново - няма да излитам залитайки, изпадайки в конкретика - така, както е по-добре да научиш някой на риболов, наместо да му дадеш рибено ястие еднократно, е също по-добре да провокираш някой да се замисли отвъд пословичната кутия ( която, прочее, не съществува - за справка сцената с огъващата се лъжица в един много силно символичен филм ! ) и да опита сам, наместо да му казваш, показваш и оказваш какво да прави, и какво да не...

Правилата на жужъл спокойно всеки може да си ги тури на юя, не защото не е хубаво да има правила, но защото е аморално да си открито лъжлив и да проповядваш "прави каквото ние казваме, но не гледай какво и как действаме", всъщност съм винаги по-силно мотивиран от чувствата си на накърнен морал и чувство за справедливост, а не от нещо друго, за да НЕ играя по измислено наложените им правила...

И като кратък завършек на едва наченатото започване - винаги е по-добре да влизаш във всяка ситуация наместо със стари и изтъркани номера със силно стратегически, добре обмислени ходове, смело и отговорно, но никога повторно и оригинално почти безразборно, отборно и резултато-творно. И естествено - яко инвазивно през неутъпканите пътеки, а реалностите са многоизмерни, тъй щото винаги има "мегдан" за онази любимо изтъркана от злоупотреба дума "иновативност" !

Всъщност, изисква се hacker mindset, в най-правилните парадигми на понятието, не като чупещ, взломяващ крадец, а като носител на Естествен Интелект на бойното поле с Машинарията на Изкуствения Интелект, която се опитва да дава наклон на сешс кое.

А терминът BH е всъщност вероломно изпърдян, защото нещата никога не са нито само черни, нито само бели и дебели !

Think about that for at least a nanosecond !

Cheerz !
 
Съгласен съм с всичко. Както във всяка пазарна ниша, трябват си иновации, за да си конкурентоспособен. И с копиране от конкуренцията не става, защото в най-добрия случай ще отидеш на тяхното ниво, а идеята е да си преди всички.

Пресен случай от тези дни - идва клиент и ние му предлагаме определена схема на работа като стратегия. И ответният въпрос е: "Ама няма ли да изграждате връзки?". Еми не, спрямо типа на сайта ти и състоянието му, не мти трябват връзки, а съвсем други неща.

С това последното исках да акцентирам на това, че самите клиенти понякога изпадат в заблудата на дадени стереотипи и искат неща, които вече не работят или не със същата тежест. И пропускат възможността да се възползват от техники, които са създадени специално за тях или поне не са толкова известни още.

Затова 50% зависи от клиента, даже аз не ги наричам клиенти, а партньори, защото обвързването е дългосрочно и от тях зависят също толкова неща.
 
"Клиенти" дето се опитват да ми казват какво трябвало да се направи отиват в "kbyethanksnonextplease" :D
 
А от друга страна, ако толкова много хора не бяха толкова плашливо страхливи, що се касае по-смело действуване, щяха да видят поне Mach 3 in the making and ground breakingly shaking, ама повечето се подпичкосват и насират от страх :-D Имах един digital manager, който средно 9 от 10 предложения отрязваше още докато съм на първия абзац от устното излагане на идеята, слава Богу настоящия е по-смело момче :-D А и аз все по-рядко питам за разрешения :-D
images
 
Добре де, ти тези похвати искаш да ги прилагаш за фирмите на твоите шефове или ги практикуваш за собствения си бизнес, който те храни? Питам те, защото и аз се улавям, че на думи съм много смел, но когато дойде до прилагането на някое "оригинално BHW" действие, ми се подкосяват краката :)
 
Добре де, ти тези похвати искаш да ги прилагаш за фирмите на твоите шефове или ги практикуваш за собствения си бизнес, който те храни? Питам те, защото и аз се улавям, че на думи съм много смел, но когато дойде до прилагането на някое "оригинално BHW" действие, ми се подкосяват краката :)

Страхът е илюзия, единственото което някога ме е спъвало е било нечий друг такъв. Това отговаря ли ти на въпроса ?
Именно идеята е, че наистина оригинални действия си заслужават адреналиновия kick.
 

Горе