SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Автоматизирана система за управление на клиентската база

SeoLab

тел. 0894764273
Здравейте,
преди известно време възника въпросът пред мен за оптимизация на времето ми по отношение на упралвние на клиентската база, а именно за времето свързано в писането на едни и същи писма.
При елементарно пресмятане се оказа, че в момента пиша над 150 писма на месец свързани с едно и също нещо.
А именно:
- писмо до клиента, че срокът му изтича и дали ще има промени в работата
- писмо до счетоводителката да пусне фактура
- писмо до клиента с фактурата
- писмо до клиента, ако не е платил, с напомняне да плати.
Всичко това го реших със създаването на скрипт, който върши черната работа.

Та въпросът ми е следният.
Има възможност този скрипт да се доработи и да се добавят различни потребители.
Те ще могат:
- за всеки клиент да пишат персонализиран текст за писмото.
- да сложат свое лого в шапката на фактурата.
- да избират фирмата да бъде с ДДС или без ДДС от която ще се издават фактурите
- да указват цените в лева или $, ако са в $ фактурата се формира по официалния курс на БНБ по курса на деня
- да си записват за всеки клиент услугите, които извършват и за всяка услуга - цена. Но във фактурата се указва само 1 услуга (Информационни услуги), количество 1, и обща цена.
- задаване на няколко мейла, които да получават писмата, напр. на клиента, счетоводството и на вас самите, за да следите процеса.

Автоматично се създават три писма:
1) 5 дни до края на срока
Изпраща се писмо, в което се уточнява ще има ли промени по думите/услугите и ако няма, след 5 дни ще се създаде и пусне фактура автоматично
2) В деня на изтичане на срока - пуска се писмо със самата фактура в PDF
3) 7 дни след края на срока.
Ако потребителят не натисне бутона, че услугата е платена до 7-мия ден, се пуска 3-то писмо, в което се напомня, че услугата не е платена и след 3 дни, ако не настъпи плащане или не се свърже с вас, ще се спре работата по проекта.

За сега няма възможност за промяна на вече създадената фактура. Това можете да го направите с редактор на PDF файлове.

При интерес на поне 10-на човека, този сервис ще бъде пуснат, срещу 12 лева на месец с ДДС
Ако имате предложения за сервиса, пишете, ако сметнем за нужно ще ги включим.
Така, че ако има заинтересовани от такова нещо, да ми пишат тук, на ЛС, Скайп, мейл.
Всички данни ги има.
 
За: Автоматизирана система за управление на клиентската база

За: Автоматизирана система за управление на клиентската база

Забравих да допълня, че има възможност за създаването и на VIES фактури и опция за напомняне на плащане на място в Офиса напр.

Също така за кого е полезно това.
За всички, които имат клиенти на "абонамент" за една или друга услуга - SEO, SMO, абонаментна подръжка на сайтове, хостинги и т.н.
т.е. всички които имат клиенти, които плащат ежемесечно за някакви услуги.
 
Re: Автоматизирана система за управление на клиентската база

Аз се интересувам от такова нещо, но то вероятно няма да е до 1 месец, най-късно лятото.
 

Горе