Internet Business Conference Russia 05.12.2013
Владимир Офицеров, инженер в отдела за качество на търсенето в Google :
За 2013 има 665 внедрени промени в търсенето на Google
Едно от най-важните е качеството на сайта. Много от алгоритмите на Гугъл са настроени така, че да позиционират по-добре качествените сайтове с оригинално съдърбание.
Огромни услилия са насочени към филтрирането на съдържание с ниско качество
Мобилно търсене :
Над 50% от устройствата са с достъп до интернет
над 30% от търсенията в Гугъл са направени през мобилни устройства
Гугъл прави интерфейсите си за мобилни устройства и едва след това ги адаптира за големи екрани
Правете сайтове с адаптивен дизайн
Скорост за зареждане на първата страница от сайта : 1 секунда
Граф на знанието :
Използват се структурирани данни и микроформати
Пускат инструмент за грешки в структурираните данни
В развитието на мобилния интерфейс за търсене Гугъл залагат на Google Now. Всеки потребител може да добави информация за своя ресурс
http://www.google.com/landing/now/
Александр Садовский, ръководител на отдела за уеб търсене на Яндекс :
Преди всичко компанията застава зад твърдението "Ние решаваме задачи" и днес всички нововъведения в Яндекс са насочени в тази посока.
Най-важният старт, това бе Острова. Това е възможност да се получат данни, които позволяват решаването на задачи (проблеми) на потребителите, без да е необходимо те да отиват на някой сайт.
Острова е възможност за извършване на транзакция директно на страницата с резултати от търсенето. Яндекс изключително много залага на това.
Планове на Яндекс за 2014
Сайтовете, които се занимават с манипулиране на поведенчески фактори ще губят позиции в търсенето
Ще се появи ново класиране, без връзки (от създателите на АГС). за начало в комерсиалните търсения в Москва от началото на 2014 г.
Повече информация на
http://www.searchengines.ru/articles/ibc_russia_ob_o.html
Владимир Офицеров, инженер в отдела за качество на търсенето в Google :
За 2013 има 665 внедрени промени в търсенето на Google
Едно от най-важните е качеството на сайта. Много от алгоритмите на Гугъл са настроени така, че да позиционират по-добре качествените сайтове с оригинално съдърбание.
Огромни услилия са насочени към филтрирането на съдържание с ниско качество
Мобилно търсене :
Над 50% от устройствата са с достъп до интернет
над 30% от търсенията в Гугъл са направени през мобилни устройства
Гугъл прави интерфейсите си за мобилни устройства и едва след това ги адаптира за големи екрани
Правете сайтове с адаптивен дизайн
Скорост за зареждане на първата страница от сайта : 1 секунда
Граф на знанието :
Използват се структурирани данни и микроформати
Пускат инструмент за грешки в структурираните данни
В развитието на мобилния интерфейс за търсене Гугъл залагат на Google Now. Всеки потребител може да добави информация за своя ресурс
http://www.google.com/landing/now/
Александр Садовский, ръководител на отдела за уеб търсене на Яндекс :
Преди всичко компанията застава зад твърдението "Ние решаваме задачи" и днес всички нововъведения в Яндекс са насочени в тази посока.
Най-важният старт, това бе Острова. Това е възможност да се получат данни, които позволяват решаването на задачи (проблеми) на потребителите, без да е необходимо те да отиват на някой сайт.
Острова е възможност за извършване на транзакция директно на страницата с резултати от търсенето. Яндекс изключително много залага на това.
Планове на Яндекс за 2014
Сайтовете, които се занимават с манипулиране на поведенчески фактори ще губят позиции в търсенето
Ще се появи ново класиране, без връзки (от създателите на АГС). за начало в комерсиалните търсения в Москва от началото на 2014 г.
Повече информация на
http://www.searchengines.ru/articles/ibc_russia_ob_o.html