scoobydoo
Know you can!
Проблемът
Случвало ли ви се е следното: Разглеждате си препратките в Google Analytics и откривате примерно някой форум, който ви е пратил трафик вчера. Цъквате на препратката с цел да видите от кой адрес е, за да го посетите и да видите кой, с какво и защо ви споменава и линква. За ваше съжаление обаче виждате, че Google Analytics показва следното, като адрес: /showthread.php.
Това естествено води до несъществуваща страница и вие не можете да видите къде има линк към вашия сайт. Същото се случва и с YouTube например. Ако някой постави линк към сайта ви в описанието на клип например, ще видите като препращащ адрес следното: /watch. Но кой е клипа? Доста дразнещо.
Решението
1. Влезте в Google Analytics, цъкнете Администриране, изберете профила, цъкнете Всички филтри, цъкнете Нов филтър.
2. Попълнете име, например My Full Referrals. Срешу тип изберете Персонализиран филтър и след това Разширен.
3. Срещу Поле A -> Извличане на A изберете Препратка и в дясно попълнете следното: (.*)
4. Следващото поле не пипайте. Срещу Изход към -> „Конструктор“ изберете Дефинирано от потребителя (намира се под Друго). В дясно попълнете $A1
5. Най-долу под Прилагане на филтър към подпрофили изберете подпрофилите, които да обхваща, и ги добавете в дясно. Цъкнете Запазване.
6. Цъкнете на Начална страница горе в ляво за да излезете от режим администриране.
И сега какво?
(За старите данни няма да може да видите, но за данните от сега нататък ще работи.)
Вече като е минало време и са се появили данни за които е скрит пълния адрес можете да го видите по следния начин:
1. Отидете в Придобиване -> Всички препратки и изберете примерно youtube.com.
2. Отново ще видите /watch. Сега цъкнете отгоре, където пише Друго и от там под Поведение изберете Стойност дефинирана от потребителя.
3. Та-даааа! sun
От къде научих за това?
От следния адрес: http://stackoverflow.com/questions/3...rt-them-to-ext
Там реално човека пита как да мине още едно ниво по-високо и да превърне данните в линкове за да може да си цъкне направо, но не мисля че това е нужно.
Случвало ли ви се е следното: Разглеждате си препратките в Google Analytics и откривате примерно някой форум, който ви е пратил трафик вчера. Цъквате на препратката с цел да видите от кой адрес е, за да го посетите и да видите кой, с какво и защо ви споменава и линква. За ваше съжаление обаче виждате, че Google Analytics показва следното, като адрес: /showthread.php.
Това естествено води до несъществуваща страница и вие не можете да видите къде има линк към вашия сайт. Същото се случва и с YouTube например. Ако някой постави линк към сайта ви в описанието на клип например, ще видите като препращащ адрес следното: /watch. Но кой е клипа? Доста дразнещо.
Решението
1. Влезте в Google Analytics, цъкнете Администриране, изберете профила, цъкнете Всички филтри, цъкнете Нов филтър.
2. Попълнете име, например My Full Referrals. Срешу тип изберете Персонализиран филтър и след това Разширен.
3. Срещу Поле A -> Извличане на A изберете Препратка и в дясно попълнете следното: (.*)
4. Следващото поле не пипайте. Срещу Изход към -> „Конструктор“ изберете Дефинирано от потребителя (намира се под Друго). В дясно попълнете $A1
5. Най-долу под Прилагане на филтър към подпрофили изберете подпрофилите, които да обхваща, и ги добавете в дясно. Цъкнете Запазване.
6. Цъкнете на Начална страница горе в ляво за да излезете от режим администриране.
И сега какво?
(За старите данни няма да може да видите, но за данните от сега нататък ще работи.)
Вече като е минало време и са се появили данни за които е скрит пълния адрес можете да го видите по следния начин:
1. Отидете в Придобиване -> Всички препратки и изберете примерно youtube.com.
2. Отново ще видите /watch. Сега цъкнете отгоре, където пише Друго и от там под Поведение изберете Стойност дефинирана от потребителя.
3. Та-даааа! sun
От къде научих за това?
От следния адрес: http://stackoverflow.com/questions/3...rt-them-to-ext
Там реално човека пита как да мине още едно ниво по-високо и да превърне данните в линкове за да може да си цъкне направо, но не мисля че това е нужно.
Последно редактирано: