SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Няколко топ начина за PR на нашата лична марка с ограничен бюджет

Blinky

Geek
Екип
Личната марка е основен бизнес инструмент днес (ще добавя, че всеки един човек е малка медия, когато става дума да достигне до хората, които го следят).

Работим онлайн, пазаруваме онлайн, общуваме онлайн. Нашите профили съществуват в множество канали и всеки от тях е възможност за популяризиране на професионална и достъпна марка.

Идеята за лична марка се превърна в синоним на онлайн маркетинга; като начин за по-малкия бизнес и предприемачите бързо да развиват своите марки и бизнеса си едновременно.

Личната марка отнема време – ресурс. Може да изисква и някоя друга инвестиция. Старите методи за лично брандиране на блогове или маркетинг в социалните медии може вече да отнемат цялото ни свободно време. Има обаче хитри начини да заобиколим това. Възползвайки се по най-добрия начин от ограничените ресурси, с които разполагате. Именно с тези 7 съвета за най-добри практики за PR на личната си марка с ограничен бюджет:

1. Получаване на медийно отразяване
Не е нужно да наемаме скъпа PR фирма, за да получите това. Новите онлайн медии са гладни за истории. Имаме история, която да разкажем, някъде за вас и вашия бизнес. Като вземем това, което правим, и намерим подходящ ъгъл на новините, можем много лесно да си вземем малко място в този онлайн свят само на цената на прекараното ни време в писане на имейли. Twitter е чудесно място за търсене на медийни контакти, много от които изброяват имейл адресите си в биографията си. Ако нямаме новини, можем да създадем такива. Събиране на резултати от анкетата, изпращане на публикация в блог или предлагане на себе си като експерт за коментар. Можем лесно да намерим журналисти, които търсят такъв експертен коментар в Twitter. Те ще използват хештагове като #JournoRequest в туитове. Търсенето на този термин ще ви предупреди за медийни възможности и журналисти, които отразяват вашата индустрия. Онлайн покритието има допълнителното предимство,то предоставя съдържание, което си струва да споделяме във нашите собствени канали. Ако ни дадат обратна връзка, това може дори да помогне за SEO усилията на нашия уебсайт.

2. Инвестиране във фотографията
Тактиката на образите в брандирането никога не е била по-критична, отколкото в свят, в който сме бомбардирани от постоянен поток от съдържание. Докосваме или превъртаме по-голямата част от него всеки ден. Но добрият имидж може да ни спре за секунда. Независимо дали продаваме услуги или имате продукти, изображенията са една област, в която си струва да инвестираме. Сега, когато провеждаме толкова много от първоначалните си взаимодействия онлайн, виртуалното лично брандиране стана толкова важно, колкото някога беше ръкостискането. Така че, ако възнамеряваме да отделим време, за да се рекламираме като лице на нашия бизнес, тогава ще ни трябва професионален фотограф. Това също е от съществено значение за нашите социални медийни платформи, споменавания в медиите, биографии на блогове и конференции. Просто намераме фотограф, чието портфолио отговаря на нашата визия, когато става въпрос за „марка“. Тук все още има начини да спестим пари. Като се свържем с фотографски клубове, тъй като много от тях ще организират вечери на неформално обучение за професионалисти, които просто искат да преминат в нов жанр или да предложат нова услуга в своя бизнес. Местните курсове по фотография са друга опция, при която позирането за сесия може да бъде възнаградено с някои изображения.

3. Избираме нашите инструменти
Много малки фирми и предприемачи ще започнат с нищо повече от лаптоп, смартфон и преносим компютър. Идеята за табела над вратата може да е далеч. PR-ването на нашата лична марка е част от това как ще стигнете до там - табелката. Брандирането в крайна сметка ще увеличи крайния резултат. Само защото все още нямаме огромен екип, не означава, че все още не можем да изобразим професионално изображение. Например, все пак трябва да инвестираме в професионално лого на този етап, като използваме графичен дизайнер на свободна практика, за да поддържаме разходите ниски. След това можем да използваме това, за да отпечатаме брандиран бележник, визитни картички, да го използваме като заглавка в нашите канали в социалните медии и дори да отпечатате поръчково покритие за лаптоп. След това можете да използваме това, за да отпечатаме брандиран бележник, визитни картички, да го използвате като заглавка в каналите си в социалните медии и дори да отпечатате поръчково покритие за лаптоп. Нека незбравяме, че всички тези бизнес срещи са възможности да впечатлим и да накараме нашата марка да придобие някаква популярност. Да не говорим за часовете, прекарани в обществени кафенета, докато хората минават покрай отворения ни лаптоп. Най-основният инструмент за брандиране от всички всъщност е скромният имейл подпис – и то безплатен! Едно от нещата, които трябва да се направи е именно да го настроим и да включим логото си с нашите данни за контакт и връзки.

4. Печелене на награди

Наградите са сравнително евтини говорейки за ROI. Те достигат до силно насочена аудитория от колеги от индустрията и потенциални клиенти. Освен това последващата достоверност повишава способността ни да говорим като експерт в нашата област. Разбира се, може да има големи такси, които възпират хората да кандидатстват. Но има също толкова много, които са освободени от такси. Те струват само нашето време. Добрата новина е, че след като усъвършенстваме отговорите си, само цифрите и примерите трябва да бъдат актуализирани за бъдещи приложения. Повечето доставчици на награди ще направят свой собствен PR около обявленията и резултатите на финалистите. Това може да включва кратки списъци и казуси с победители в пресата и в социалните медии. Намераме подходящи награди, като ги потърсим онлайн. След това проверяваме за тях. Поглед хвърляме върху местни бизнес организации като Търговската камара. След това търсим къде се опитват да бъдат разпознати конкурентите в нашата индустрия, в кои награди се отличават и защо са избрали тях.

5. Организиране на събитие
Организирането на събитие не трябва да е сложна или скъпа дейност. Когато започнем да развиваме личната си марка, конференцията или гала вечеря няма да са рентабилен PR за нас. Но малките събития, предлагани безплатно или на цена, понякога в партньорство с други местни малки бизнеси, могат да бъдат чудесна алтернатива. То може да бъде толкова неформално, колкото консултантска клиника в местна библиотека или панелна сесия по определена тема, организирана по време на обяд в местно кафене. Усъвършенстването на нашите презентационни умения може да се окаже много доходоносно за нашата лична марка. Нека помислим... за създаване на свой собствен „бесед“ или кратък семинар по полезна тема, която бихме могли да представим на групи. Първоначално можем да предложим това безплатно на индустриални асоциации, организации с нестопанска цел. Когато представим няколко предложения за теми в нашата сфера, създаваме профил на лектора с нашите теми и препоръки. В крайна сметка може да се окажем като основен лектор на голяма индустриална конференция и това ще направи чудеса за засилване на нашите PR усилия.

6. Създаване на безплатно съдържание
През по-голямата част от последното десетилетие блоговете са ключов инструмент за хората, които се опитват да популяризират личните си марки. Въпреки това, онлайн пространството сега е претъпкано с подобна информация, което прави трудно да бъдем забелязани и да развием марката си с писмено съдържание. Един доказан метод е да създадем нещо ценно за потенциалната си аудитория и след това да го раздадем абсолютно безплатно на уебсайта си. Това може да бъде всичко - от електронна книга до малък списък или шаблон за изтегляне. Това съдържание може да бъде толкова просто, колкото статия, която превежда някой стъпка по стъпка през процес. Ако можем да го предоставим в замяна на имейл адреси, можем да увеличим аудитория си от хора, на които да предоставим директно най-ценното си съдържание. След това тези хора могат да ни насочат към приятели или колеги и в крайна сметка да направят нашия PR вместо вас.

7. Стартиране предаване на живо - Live Streaming
Ако вече добре познатият инструмент за лична марка на маркетинга в социалните медии не работи за нас, винаги можем да погледнем към следващото голямо нещо: стрийминг на живо. Сега видеото става все по-популярно сред публиката. Предаване на живо на места като Facebook или дори в кратки серии на платформи като Snapchat и Instagram Stories може да изглежда по-управляемо. Уебинарите също са много популярни сред B2B аудиторията. Обществеността очаква видеоклиповете на живо да бъдат „неполирани“, защото са бързи и сурови. Така че няма натиск за скъпо оборудване или фантастични умения за редактиране. Тези съобщения също са склонни да достигат до много повече хора. Така че, ако успеем да намерим увереността в себе си и да практикуваме уменията си, това може да се окаже чудесен начин да общуваме с потенциалните ни клиенти безплатно.

Всички тези споменати тактики не само са полезни за популяризирането на нашата лична марка. Всяка от тях е и възможност за съдържание за нашите дигитални канали. Можем да осигурим медийно отразяване за спечелването на награда, например. Можем да публикуваме в LinkedIn за чисто новия си канал за срещи. Или да изпратим в Twitter таг към фотографа, докато променяме снимката на профила си в Twitter. Винаги трябва да мислим как да получим максимална възвръщаемост на разходите си и по този начин ще сме сигурни, че нашият PR бюджет работи усилено за нашата лична марка!
 
Супер статийка. За жалост това е добре и не чак толкова добре. Защо, защото интеренет може да бъде сцена на всеки. Много идиоти има в мрежата, да тези идиоти придобиват слава и случайно или не, вече си имат собствена публика. А ако са умни, могат да и продават. Идеални примери са силинкките в инстграм, Джурджано, Анатаска, Оня с ръките, имаше няколко типове, които разказваха вицове.

Факт е, че PR-а може да се направи на всичко вече. От марка, до личснот, до компания, продукт / услуга. Въпросът е кой как си събира самите души, и каква идея им представя.
 

Горе