SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

От къде да започна

little

New member
Аз съм начинаещ в тези оптимизации , можели някои да ми даде няколко савета
как да процедирам , след направата на сайт-а .
Или да ми каже от каде мога да прочета малко за тези неща , ако никои не му се занимава
с начинаещи:)
 
Re: От къде да започна

Трябват ти линкове, това е най-важната част от оптимизацията на един сайт. И фактора на който Гугъл и всяка друга търсачка, заслужаваща внимание, отдава няй-голямо значение.

П.П.
Отделих въпроса в отделна тема защото мисля, че и други ще го задават занапред.
 
Re: От къде да започна

nbsp каза:
Трябват ти линкове, това е най-важната част от оптимизацията на един сайт. И фактора на който Гугъл и всяка друга търсачка, заслужаваща внимание, отдава няй-голямо значение.

П.П.
Отделих въпроса в отделна тема защото мисля, че и други ще го задават занапред.
И тия линкове, които ти трябват, трябва да не са просто линкове, а подлежат на прецизна селекция, за да получиш най-добрия и най-траен резултат. Премерват се според много различни фактори, които включват много комплексно най-разнородни елементи от двете страници.
Започни с най-доброто, а именно тази тема -> http://webmasterbg.org/index.php?topic=108.0 и просто продължавай да прочиташ всичко, което ти попадне, за да събереш някакъв по-обширен поглед и да разгледаш различни гледни точки и да се научиш от опита на най-добрите. Помага изключително много. Ако имаш някакъв опит с изграждането на уеб страници, пък, ще си с едни гърди пред останалите, така че малко практика в тази насока е, според мен, задължителна.
 
Re: От къде да започна