Kalin4y
ORM / SEO
Всички май сме свикнали само да хулим и изпъкваме недостатъците на който и да е било.
Е те с този пост искам малко да променим нещата.
Искам да благодаря на два екипа от хостинг поддръжката на водещи доставчици - СуперХостинг и ИнтернетРеклама.
Снощи с представител на СуперХостинг мъчихме един проблем с email ми на един сайт при тях. Два часа и нещо занимавах служителят, който много любезно ми обясняваше нещата. Тук да включа и 10-15мин. телефонен разговор. А аз по принцип като се занаятя не съм от лесните клиенти 🙂
Много готино отношение от страна на г-н Пешев - отдел поддръжка.
Ако не са лъжа, управителя на СуперХостинг се подвизава тука - така, че не се колебайте да го похвалите от мен. Момчето си заслужи бонуса 🙂
Що се отнася до inbg.eu - просто нямам думи. Любезно обслужване и директно отговаряне на капризите ми по ICQ. Само да се извиня за едно мое некоректно поведение, дължащо се на новата ми помощничка, но това ще го оправим още утре 🙂
Оги, г-н Маринов се държи повече от дружелюбно и с професионално отношение към всеки един проблем. Може да го стимулираш по някакъв начин и да не го изтървеш 😛
Стремете се да мотивирате и стимулирате служителите си, защото именно те са облика на вашата фирма. Именно заради тях, вие печелите нови клиенти и следователно повече парички 😛
Благодаря ви за отзивчивостта 🙂
Поздрави,
/Калин Василев
Е те с този пост искам малко да променим нещата.
Искам да благодаря на два екипа от хостинг поддръжката на водещи доставчици - СуперХостинг и ИнтернетРеклама.
Снощи с представител на СуперХостинг мъчихме един проблем с email ми на един сайт при тях. Два часа и нещо занимавах служителят, който много любезно ми обясняваше нещата. Тук да включа и 10-15мин. телефонен разговор. А аз по принцип като се занаятя не съм от лесните клиенти 🙂
Много готино отношение от страна на г-н Пешев - отдел поддръжка.
Ако не са лъжа, управителя на СуперХостинг се подвизава тука - така, че не се колебайте да го похвалите от мен. Момчето си заслужи бонуса 🙂
Що се отнася до inbg.eu - просто нямам думи. Любезно обслужване и директно отговаряне на капризите ми по ICQ. Само да се извиня за едно мое некоректно поведение, дължащо се на новата ми помощничка, но това ще го оправим още утре 🙂
Оги, г-н Маринов се държи повече от дружелюбно и с професионално отношение към всеки един проблем. Може да го стимулираш по някакъв начин и да не го изтървеш 😛
Стремете се да мотивирате и стимулирате служителите си, защото именно те са облика на вашата фирма. Именно заради тях, вие печелите нови клиенти и следователно повече парички 😛
Благодаря ви за отзивчивостта 🙂
Поздрави,
/Калин Василев