SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Търся SEO експерт

BGP

New member
Здравейте,

Препоръчайте ми някои SEO eксперт дето знае какво прави..


10x
 

coolice

Administrator
Екип
Re: Търся SEO експерт

От сео фирмите по форумите съм засичал само на Cloxy и смятам че знае какво прави :) - лично мнение на база коментари и отговори на въпроси.. Иначе почти всички тук сме експерти :) само че не предлагаме услуги в тази област....
 

MacTeP

Senior Member
Re: Търся SEO експерт

Аз от това което чета по форума бих ти препоръчал georgimateev.
 

bgkulinar

Меринджей
Re: Търся SEO експерт

Нека и аз да дам малко препоръки преди да избереш човек да ти прави оптимизацията.

Недвижимите имоти на английски е силно конкурентна ниша, в която има големи играчи от поне 10 години, които в момента държат първите места при търсене в тази област. Именно това разноообраие на сайтове е довело до странния факт, резултатите на Гугъл да не са особено релевантни. Например, като потърсиш някой жилищен комплекс по името му, вместо да се появи сайта на собственика (този, който строи комплекса) се появат 50, 100 или 500 сайта, които са на посредници, предлагащи недвижимости от комплекса. Всички знаем, че в други ниши сайтът би се появил сред първите 5 или 10 резултата.

Та, мисълта ми е, че дори да започнеш оптимизация, не можеш да се надяваш на голяма посещаемост само защото сайтът ти е оптимизиран, поради две причини: първата - горния абзац, втората - сравнително слабото търсене на недвижими имоти, намиращи се в България. Това налага и на най-големите в бранша да ползват услугите на Гугъл, Яху и други мрежи за контекстуална реклама, за да си набавят клиенти.

Не очаквай оптимизацията да ти докара, така желаните от теб клиенти (посетители). Оптимизацията ще даде резултат може би след година-две, a може и след повече. Освен това оптимизацията не е еднократен процес и както казва georgimateev тя е част от маркетинговата стратегия на фирмата. И следва да се извършва непрекъснато с развитието на сайта. Не говорим само за сайтмапове, мета тагове, ключови думи в URL, тайтъл таг и тайтъл атрибути на URL.

Това, което искам да ти кажа е, че освен на оптимизацията, трябва серозно да се наблегне на маркетирането на сайта. От всички пишещи във форума, мисля, че АЯнев е с най-добър опит в тази насока.

Когато намерите подходящия човек за работат, начертайте си някакви цели: срок на кампанията, както и с какъв брой ще се увеличат посещенията за определения срок.

Това е от мен.
 

Горе