SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

дублиране на заглавие на категория и подкатегория

Здравейте,
Аз съм начинаеща. Имам въпрос към знаещите:
Ако имената на категория и една от нейните подкатегории се дублират, това трябва ли непременно да се промени? Особено ако сайтът се класира на първо място по въпросната ключова дума в инкогнито режим (става дума за нишов продукт наистина, но и не чак толкова) и от тази гледна точка може би не е добре да се закача?
 
Аз лично бих допълнил подкатегорията или бих и направил лонг тейл кл. дума. Ще имаш може би главоблъскане коя ще се ранкне по-добре, но обикновено по-силната страница. Имахме такъв случай, решихме, че и самото конкуриране не е проблем. Да речем 2ро и 3то място да сме ги покрили, което за не много конкурентна кл. дума не знам дали е толкова добре, защото губиш възможност другата страница да хване нейна алтернатива (друга кл. дума, съдържаща основната). Мисля, че формулата да си първи за две отделни е по-печеливша от тази да си на първо и второ за една.
 
Аз лично бих допълнил подкатегорията или бих и направил лонг тейл кл. дума. Ще имаш може би главоблъскане коя ще се ранкне по-добре, но обикновено по-силната страница. Имахме такъв случай, решихме, че и самото конкуриране не е проблем. Да речем 2ро и 3то място да сме ги покрили, което за не много конкурентна кл. дума не знам дали е толкова добре, защото губиш възможност другата страница да хване нейна алтернатива (друга кл. дума, съдържаща основната). Мисля, че формулата да си първи за две отделни е по-печеливша от тази да си на първо и второ за една.
Благодаря!!
 
Благодаря!!