За никой не тайна, че с намаляването на органичния трафик на Facebook (т.нар. рич), което означава, че само около 5% от нашите последователи виждат съдържанието ни в своите фиидове, е от съществено значение да се включим и да помислим добре за алтернативи като Facebook групите, в случай, че искаме да достигнете до повече потенциални клиенти, без да плащаме за това допълнително, както постоянно ни предлага Facebook чрез спонсорираните си публикации.
Брандовете могат да използват бранд групи във Facebook, за да представят нови продукти и услуги. Това представлява едно огромно предимство за тях. Администраторите обикновено вече са твърди фенове на нашите продукти и това прави средата идеалното място за събиране на обратна връзка както и привличане на нови потенциални потребители, които да ангажираме към нашия бранд. Всичко, което трябва да направим, е да публикуваме актуална информация в групата, когато се случи нещо, заслужаващо да бъде споделено. Ще дадем на потребителите на Facebook поглед към всичко ново, което публикуваме, което насърчава вълнението и насърчава коментарите, които можем да използваме, за да прецените и да си направим изводите. Това е добър показател за това какво да очакваме, когато излезем публично от социалната медия. Трябва да променим форматите на съдържанието си за Facebook групите, за да поддържам нещата свежи и интересни.
Ето един примерен график как да се движим с една Facebook група:
Няма да е лошо и да си зададем следните въпроси:
Въпреки това, едно от най-големите предимства на група във Facebook е, че можем да събираме UGC (User-generated content). Това е чудесен начин да съберем много отзиви и положителни коментари, а можем да използвате и анкети. Нека не забравяме да поискате разрешение им, преди да използваме събраното от тях.
Надявам се и вашите впечатления да са такива. И няма да е зле да чуем някое мнение. Или трик.
Брандовете могат да използват бранд групи във Facebook, за да представят нови продукти и услуги. Това представлява едно огромно предимство за тях. Администраторите обикновено вече са твърди фенове на нашите продукти и това прави средата идеалното място за събиране на обратна връзка както и привличане на нови потенциални потребители, които да ангажираме към нашия бранд. Всичко, което трябва да направим, е да публикуваме актуална информация в групата, когато се случи нещо, заслужаващо да бъде споделено. Ще дадем на потребителите на Facebook поглед към всичко ново, което публикуваме, което насърчава вълнението и насърчава коментарите, които можем да използваме, за да прецените и да си направим изводите. Това е добър показател за това какво да очакваме, когато излезем публично от социалната медия. Трябва да променим форматите на съдържанието си за Facebook групите, за да поддържам нещата свежи и интересни.
Ето един примерен график как да се движим с една Facebook група:
- Понеделник: Седмична публикация за вдъхновение.
- Вторник: Мемове/публикация за ангажимент на фенове (в случая потребители на групата).
- Сряда: Новини/актуализации на компанията / бранда / продукта / услугата.
- Четвъртък: Публикация на мемове/ангажимент на фенове + последваща публикация за новини.
- Петък: Анкета/публикация за ангажиране на фенове.
Няма да е лошо и да си зададем следните въпроси:
- Те съществуващи или нови потенциални клиенти ли са?
- Какъв е техният пол, възраст, местоположение и интереси?
Въпреки това, едно от най-големите предимства на група във Facebook е, че можем да събираме UGC (User-generated content). Това е чудесен начин да съберем много отзиви и положителни коментари, а можем да използвате и анкети. Нека не забравяме да поискате разрешение им, преди да използваме събраното от тях.
Надявам се и вашите впечатления да са такива. И няма да е зле да чуем някое мнение. Или трик.