lubo777
New member
(този постинг е инспириран от дискусия водена в един друг (англоезичен) webmaster форум)
Четейки днес тази статия в googlewebmastercentral посветена на това, че видите ли PR е показател създаден от Лари Пейдж и Сергей Брин преди доста години (1998г.) и че днес PR няма особено голяма роля за класирането на един сайт в SERP-а ми направи впечатление няколко от показателите, които днес според автора на статията Susan Moskwa оказват голяма роля при класирането на сайтовете в SERP-а:
Bounce rate: (Процент на избягалите посетители) Този показател показва какъв е процента на посетителите дошли на вашия сайт и след това са си го напуснали, тръгнали са си без да посетят други страници на сайта.
Clickthrough rate (CTR) Честотата на кликване (CTR)
Този показател честотата на кликване показва процентното съотношение на това колко често хората кликват върху сайта ви в сравнение с всички други сайтове показани в резултатите от търсенето. Нисък CTR показател означава, че без значение колко добре вашия сайт се класира в SERP-а, потребителите не кликват на него.
Така ... дали да вявраме на Г или не, дали тази статия не е поредната статия с тяхното дежурно бърборене посветено на това да обърква и мъти мозъците на SEO-тата е друг въпрос.
На мен лично ми направиха впечатление тези 3 показатели с голямо значение за класирането в SERP-а (според Г), замислих се сериозно върху това как аджеба гугъл мери тези показатели и по-особено доста спрягания напоследък показател Bounce rate .....
Мери ги чрез използването на троянски коне като Google Chrome, Google Analitycs, Google +, Google Toolbar и разни други "благинки" и улеснения, а също и като шпионира (следи) всяка една крачка на потребителите си в web-а, чрез много различни видове кукита.
Искам да уточня, че в случая не става въпрос за класическите троянци инсталиращи зловредни програми на компютъра ви - става въпрос за програми и тулчета, чрез които всеки от нас малко или много доброволно подарява безплатно много ценна и апетитна за Г информация, информация която те консумират с апетит и на драго сърце.
Програмки, които ни следят изкъсо какво правим в нета и рапортуват резултатите регулярно на собственика си ...
-------------------------
Троянски кон Google Analitycs - всеки е наясно тук какъв е проблема, Г разполагат с безплатна информация подарена им съзнателно или несъзнателно от уебмастърите, информация, която се използва пряко за оценяване на сайта им ... да да знам какво се кълне Мат Кътс, че Google Analitycs били друга губерния и че нямат общо с SERP-a ... не му вярвам аз лично ..........
Ако имате сайт с относително висок Bounce rate ви съветвам да биете шута на Google Analitycs, защото рано или късно Panda ще се засели и в България, а този показател е един от най-любимите блюда на пандите ...
Според някои уебмастъри, на които съм склонен да вярвам сайтовете им на които не са имали Google Analitycs са преживяли много по-добре нашествито и погромите на пандите ...
решение на проблема: биеме шута на Google Analitycs
(да, ясно е че тъй като г пряко следят кликовете в SERP-a (виж по-долу) те ще хванат Bounce rate-а от ИТ консуматоритевръщащи се към резултатите в SERP-a, но все пак е много добра идея да се бие шута навреме на Google Analitycs)
-------------------------
Троянския кон Google + хммм всички знаем какво е бъдещето на тулчета копиращи функциите на разни добре работещи други тулове, в случая това няма особено значение.
По-важното е че според мен лично и този тул (както много други) се ползва изключително активно за следене на действията на посетителите на сайта ви.
Как ли ... ами много лесно Г просто следи поведението на посетителите на сайта ви, чрез зареждането на кода им за Google + от съответния потребител и referer съответната страница.
решение на проблема: биеме шута на Google +
-------------------------
Троянския кон Google Toolbar - ами ясно е, някои уебмастъри и някои потребители го ползват все още това чудо
решение на проблема: биеме шута на Google Toolbar
-------------------------
Шпиониране на кликванията върху резултатите в SERP-a - е да всеки от вас предполагам е наясно, че като гледа и вижда линковете в резултатите в SERP-a не кликва директно върху линка водещ към сайта, а кликва на линк водещ към Г и редиректващ към сайта, така и си пише всеки от нас съзнателно или несъзнателно електронното досие в Г.
решение на проблема: ползваме Mozilla Firefox + добавката OptimizeGoogle - OptimizeGoogle освен, че премахва рекламите премахва и клик следенето за резултатите в SERP-a
-------------------------
Шпиониране в кукита - виж, тук вече нещата са огромни и всеобхватни. Всички услуги на Г ви черпят обилно с "безплатни" бисквитки, безплатни бисквитки, за които без да осъзнавате плащате доста добре с много информация за себе си и Г на драго сърце ни категоризира бързо и лесно към някоя от категориите консуматори
решение на проблема: ползваме Mozilla Firefox + добавката OptimizeGoogle - OptimizeGoogle освен, че премахва рекламите премахва и клик следенето за резултатите в SERP-a премахва и кукитата
решение на проблема 2: ползваме Mozilla Firefox + добавката Proxy Tool
...
Четейки днес тази статия в googlewebmastercentral посветена на това, че видите ли PR е показател създаден от Лари Пейдж и Сергей Брин преди доста години (1998г.) и че днес PR няма особено голяма роля за класирането на един сайт в SERP-а ми направи впечатление няколко от показателите, които днес според автора на статията Susan Moskwa оказват голяма роля при класирането на сайтовете в SERP-а:
- Conversion rate
- Bounce rate
- Clickthrough rate (CTR)
Bounce rate: (Процент на избягалите посетители) Този показател показва какъв е процента на посетителите дошли на вашия сайт и след това са си го напуснали, тръгнали са си без да посетят други страници на сайта.
Clickthrough rate (CTR) Честотата на кликване (CTR)
Този показател честотата на кликване показва процентното съотношение на това колко често хората кликват върху сайта ви в сравнение с всички други сайтове показани в резултатите от търсенето. Нисък CTR показател означава, че без значение колко добре вашия сайт се класира в SERP-а, потребителите не кликват на него.
Така ... дали да вявраме на Г или не, дали тази статия не е поредната статия с тяхното дежурно бърборене посветено на това да обърква и мъти мозъците на SEO-тата е друг въпрос.
На мен лично ми направиха впечатление тези 3 показатели с голямо значение за класирането в SERP-а (според Г), замислих се сериозно върху това как аджеба гугъл мери тези показатели и по-особено доста спрягания напоследък показател Bounce rate .....
Мери ги чрез използването на троянски коне като Google Chrome, Google Analitycs, Google +, Google Toolbar и разни други "благинки" и улеснения, а също и като шпионира (следи) всяка една крачка на потребителите си в web-а, чрез много различни видове кукита.
Искам да уточня, че в случая не става въпрос за класическите троянци инсталиращи зловредни програми на компютъра ви - става въпрос за програми и тулчета, чрез които всеки от нас малко или много доброволно подарява безплатно много ценна и апетитна за Г информация, информация която те консумират с апетит и на драго сърце.
Програмки, които ни следят изкъсо какво правим в нета и рапортуват резултатите регулярно на собственика си ...
-------------------------
Троянски кон Google Analitycs - всеки е наясно тук какъв е проблема, Г разполагат с безплатна информация подарена им съзнателно или несъзнателно от уебмастърите, информация, която се използва пряко за оценяване на сайта им ... да да знам какво се кълне Мат Кътс, че Google Analitycs били друга губерния и че нямат общо с SERP-a ... не му вярвам аз лично ..........
Ако имате сайт с относително висок Bounce rate ви съветвам да биете шута на Google Analitycs, защото рано или късно Panda ще се засели и в България, а този показател е един от най-любимите блюда на пандите ...
Според някои уебмастъри, на които съм склонен да вярвам сайтовете им на които не са имали Google Analitycs са преживяли много по-добре нашествито и погромите на пандите ...
решение на проблема: биеме шута на Google Analitycs
(да, ясно е че тъй като г пряко следят кликовете в SERP-a (виж по-долу) те ще хванат Bounce rate-а от ИТ консуматоритевръщащи се към резултатите в SERP-a, но все пак е много добра идея да се бие шута навреме на Google Analitycs)
-------------------------
Троянския кон Google + хммм всички знаем какво е бъдещето на тулчета копиращи функциите на разни добре работещи други тулове, в случая това няма особено значение.
По-важното е че според мен лично и този тул (както много други) се ползва изключително активно за следене на действията на посетителите на сайта ви.
Как ли ... ами много лесно Г просто следи поведението на посетителите на сайта ви, чрез зареждането на кода им за Google + от съответния потребител и referer съответната страница.
решение на проблема: биеме шута на Google +
-------------------------
Троянския кон Google Toolbar - ами ясно е, някои уебмастъри и някои потребители го ползват все още това чудо
решение на проблема: биеме шута на Google Toolbar
-------------------------
Шпиониране на кликванията върху резултатите в SERP-a - е да всеки от вас предполагам е наясно, че като гледа и вижда линковете в резултатите в SERP-a не кликва директно върху линка водещ към сайта, а кликва на линк водещ към Г и редиректващ към сайта, така и си пише всеки от нас съзнателно или несъзнателно електронното досие в Г.
решение на проблема: ползваме Mozilla Firefox + добавката OptimizeGoogle - OptimizeGoogle освен, че премахва рекламите премахва и клик следенето за резултатите в SERP-a
-------------------------
Шпиониране в кукита - виж, тук вече нещата са огромни и всеобхватни. Всички услуги на Г ви черпят обилно с "безплатни" бисквитки, безплатни бисквитки, за които без да осъзнавате плащате доста добре с много информация за себе си и Г на драго сърце ни категоризира бързо и лесно към някоя от категориите консуматори
решение на проблема: ползваме Mozilla Firefox + добавката OptimizeGoogle - OptimizeGoogle освен, че премахва рекламите премахва и клик следенето за резултатите в SERP-a премахва и кукитата
решение на проблема 2: ползваме Mozilla Firefox + добавката Proxy Tool
...
Последно редактирано: