Здравей, и добре си ни дошла. Има значение, но е добре, най-вече заради някой друг Google ъпдейт, да се прави микс, като според Google натуралния анкор винаги ще е URL адреса, защото хората пускат линкове, т.нар. "SEO анкори" са си изцяло оптимизаторска инициатива. Успешната стратегия, според лично, е да се прави микс, но този микс да изглежда напълно натурално. Не към една страница и в никакъв случай с един и същ анкор. Това е истината, и според мен доста добри оптимизатори следват това. Винаги, или поне в последното десетилетие (за някои отпимизатори е "винаги", заради годинките в сферата), се е стремяло линк билдинга да има изцяло натурален характер, за да може да минава успешно през ъпдейтите на Google. Кейуърд стъгинга, повторенията и още такива "SEO тактики" в много случаи се хващат, ако се прекали с тях. Дори и това, че имаш nofollow линкове е добре. Защо? Защото влизат в общия линк профил, или както си го наричам МИКС, който изглежда доста натурално. Не си се опитала да вземеш на всяка цена dofollow, в анкора да е кл. думи, за които се бориш, в тайтъл атрибута също и така това повторение да е на много места по калъп. Виж вече, другите може да водят по два основни критерии, изключвайки този, за който говорихме в момента - количество и качество на линковете.