SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

”Мобилтел” купи

Re: ”Мобилтел” купи

Иво Джоков каза:
Уважаеми клиенти,

Никога не съм бил по официалните изявления и PR.
Много от вас са наши клиенти дълги години, други са от скоро, но надявам се, че са също толкова доволни . Всеки от вас знае усилията, които полагаме, за да разрешим и най-малкия клиентски проблем независимо от ресурса, който ще ни струва. Тази концепция и идеология превърна компанията ни от посредствена квартална ланка в най-големия интернет оператор на територията на град София. След нас като брой клиенти са величия като Виваком и Близу - компании, чиито собственици притежават милиарди евро капитал. В интернет средите нашето име е символ на качествена услуга и коректно отношение към клиентите.

Ако си мислите че ми е лесно да пиша този текст – вярвайте ми – не ми е. Като един от създателите на тази компания съм преминал през всеки един етап от развитието й, проблемите й, възходите и трудните моменти. Ако за вас клиентите, Мегалан изглежда една добре функционираща и смазана машина, то отвътре тя е един жив организъм, с почти 300 човека персонал. Ежедневно техническите ни екипи включват абонати в десетки квартали, реагира се по стотици запитвания, остраняват се стотици проблеми и казуси, за които дори вие не разбирате. Кол центъра ни обслужва между 500 и 1000 запитвания всеки ден, като се стремим да няма разговор, от който клиента да е недоволен. Имали сме адски трудни моменти, но сме ги преодоляли. Причината за това е екипът, с който разполагаме – както ядрото на фирмата, съставено от хора, с които сме заедно повече от 5 години, така и новите попълнения, които влизайки в нашата компания биват „заразени” с начина ни на работа и за тях доволният клиент също става цел номер едно. Имаме много недостатъци, които се опитваме да излекуваме всеки ден. Грешим, и то не рядко, но се учим от грешките си.

Решението да станем част от Мобилтел не беше лесно. Като водеща компания към нас винаги е имало интереси от страна на сериозни инвеститори. В подобни преговори сме непрекъснато последните 4 години. За нас от основна важност беше при една бъдеща сделка компанията да запази структурата си, да е относително независима, добре финансирана и да има за партньор телеком, а не фонд или кабелен оператор. Целта на един фонд е да купи дадена фирма, да инвестира малко и да я продаде с голяма печалба. Целта на един кабелен оператор е да придобие друг такъв и чрез съкращение на разходите и работна ръка да постигне по-добри финансови резултати. Затова и се спряхме на Мобилтел – те имат всичко което ни липсва на нас, ние имаме всичко което им липсва на тях. Целта е да съчетаем най-доброто от двете компании, да се възползваме от силните си страни и от лидери в сегментите, на които оперираме да се превърнем в национален лидер на тройна и четворна услуга. Преговорите се водеха дълги месеци, като търпяха различни обрати – не случайно на запитване във форума преди няколко седмици отговорих, че не сме в етап за продажба. В крайна сметка и двете страни направихме комромиси и стигнахме до удовлетворяващо ни решение.
 
Re: ”Мобилтел” купи

Основната ни цел е да заложим на изграденото си име и качество, на know how – то което имаме, на изградените и разработени от нас системи, които ни позволяват уникален контрол над случващото се в мрежата ни. Някои от вас имат притеснения, че подобна сделка ще повлияе на качеството на услугата и на отношението към клиента. Това не е така. За клиента това, което ще се промени съвсем скоро ще са добавените услуги, които сами беше невъзможно да предложим. Още до края на седмицата ще обявим промени, касаещи нашите услуги, от които няма как да не останете доволни

За нас това, което ще се промени е огромният финансов и човешки ресурс, с който разполага Мобилтел. Ние винаги сме били компания която се самофинансира. Всички приходи се реинвестират обратно, но инвестициите не могат да надхвърлят това, което изкараме. Затова и последната година конкурентността ни се снижи. Ценово започнахме да отстъпваме на фирми с десетки милиони евро инвестиции, които не ги интересуваше дали печелят или не, целта беше битката за абонати. Знам, че за много от вас качеството е на първо място, това го доказват над 60 000 наши абонати. Но все пак в тези трудни години цената е определяща за всяко българско домакинство. Не намерихме начин да предложим по-добри условия, запазвайки качеството си, просто, защото нямахме тази финансова възможност. Сега с помощта на водещия български оператор можем да предложим много по-голям набор от услуги на отлични пакетни цени. Както казах, промяна ще има и в условията за ползване на самостоятелните ни услуги.

Скоро може да забравите и въпроса – имате ли покритие еди къде си. Следващата година ще изградим пълно покритие на столицата, като същевременно ще ъпгрейднем и обновим мрежата си. Покритие ще изградим и в страната, като засега намеренията ни ще останат тайна. Ще интегрираме и обединяваме към националната мрежа на Мобилтел други оператори, като целта ни е да достигнат нашите стандарти и качество.
Едни от основните усилия ще отидат в разработката на ТВ услугата ни. За щастие, от страна на Мобилтел са същите ентусиасти както и при нас. Ние винаги сме искали да предложим нещо по-различно от останалите. Дори без да имаме ресурси, ние заложихме на платформата на бъдещето – интерективната IP телевизия. Успяхме да реализираме не повече от 10% от плановете си, сега имаме възможност да реализираме всички.
Целият ни екип е силно мотивиран да продължим да сме лидери в сферата на телекомуникациите и съвместната работа с такава високотехнологична компания, като Мобилтел е силно професионално предизвикателство и постижение.

Накрая искам да благодаря на всички наши клиенти, които бяха с нас през годините и които ще продължат да бъдат с нас. Няма да изневерим на практиката си да сме винаги до вас и да задоволяваме всяко ваше желание.
Благодаря и на всички служители на Мегалан Нетуърк. Без тях тази фирма нямаше да е това което е!

Иво Джоков
 
Re: ”Мобилтел” купи

@fenixsz, аз бях до преди седмица-две на виваком 12мбита за 25лв, но заради много проблеми с ъплоуд връзката, както и чести аварии реших да го сменя с един местен интернет, като по "договор" съм с 33мбита, но в тракер съм стигал до 9MB/s, което е значително повече. И всичко това за 5лв по-малко :) Нямам намерение да се връщам при btc скоро :)

Работата е там, че повече се интересувам от надеждността на връзката, отколкото от скоростта, когато тя е повече от 7-8 мегабита. Защото сега, често се случва да нямам нет, особено като вали :(
 
Re: ”Мобилтел” купи

След 2-3 седмици сменям квартирата в София и се чудя кой да е...
Ako e Mladost, сменяй смело на интех или коел.
 
Re: ”Мобилтел” купи

Ako e Mladost, сменяй смело на интех или коел.

слатина - мрежа нет
не е сигурно че мтел ще прецака нета.
аз в нас (УК) ползвам върджин медия - през кабелната -10мбита - за 3.5 години съм нямал нет около 10 часа. Цената е към 50 лв, така че в бг е по-евтино. даже и само заради БГ свързаността.
 
Re: ”Мобилтел” купи

Клиент съм на Мегалан от 5 години, дано Мтел да не прецакат нещата!
 
Re: ”Мобилтел” купи

За Варна-център няма много опции и spnet - 35лв 50mbit като стига и до 100mbit (извън БГ имам предвид) е перфектно в сравнение с БТК. Дано Мтел да не прецакът нещата.
 
Re: ”Мобилтел” купи

@fenixsz, много е относително да ти кажа. Някой ми се хвалят, че година и повече не са имали проблеми, други, че редовно спира, а при мен спираше рядко, но за значително време... и то хора от същия град.
 

Горе