the-tom-cat
New member
Преди седмица барнах малко страницата с продуктите на онлайн магазина ми. Системата е custom, сам съм си я писал.
Стар вариант: продуктите бяха позиционирани в таблица, като имах 4 продукта хоризонтално в 3 реда.
Новия вариант: Премахнах таблицата и използвах DIV тагове за всеки продукт, като намалих броя на продуктите които се показват на страница от 12, на 9 /3х3/.
Резултатът беше, че изпаднах от топ 10 и ме прати на 5 -6 страница за някои думи, средно значими, носещи ми 5-10 % процента от гугъл трафика.
Първо реших да изчакам и да видя дали няма да ми върни старите позиции, но неще.
Преди 2 дни направих продуктите отново по 12 на страница /по-малко страници, но повече текст на всяка/ но ефект няма за сега.
Та се чудя възможно ли е този спад да се дължи само на промяната в дизайна / от таблица в div/ ?
Стар вариант: продуктите бяха позиционирани в таблица, като имах 4 продукта хоризонтално в 3 реда.
Новия вариант: Премахнах таблицата и използвах DIV тагове за всеки продукт, като намалих броя на продуктите които се показват на страница от 12, на 9 /3х3/.
Резултатът беше, че изпаднах от топ 10 и ме прати на 5 -6 страница за някои думи, средно значими, носещи ми 5-10 % процента от гугъл трафика.
Първо реших да изчакам и да видя дали няма да ми върни старите позиции, но неще.
Преди 2 дни направих продуктите отново по 12 на страница /по-малко страници, но повече текст на всяка/ но ефект няма за сега.
Та се чудя възможно ли е този спад да се дължи само на промяната в дизайна / от таблица в div/ ?