Здравейте,
Имам малък сайт в сферата на музиката (user-generated content) в .BG областта. Преди известно време реших да пусна английска версия на сайта си (.CO.UK), който не е напълно идентичен, но до някаква степен съдържа дублирано съдържание с българския сайт. Установих, че Google не харесва тази практика и английския домейн сякаш остава изолиран.
Из нета съветват да правя redirect към основния сайт, но този вариант не ми се струва удачен. Някакви идеи за стандартни практики в подобни случаи?
Поздрави,
Любо
Имам малък сайт в сферата на музиката (user-generated content) в .BG областта. Преди известно време реших да пусна английска версия на сайта си (.CO.UK), който не е напълно идентичен, но до някаква степен съдържа дублирано съдържание с българския сайт. Установих, че Google не харесва тази практика и английския домейн сякаш остава изолиран.
Из нета съветват да правя redirect към основния сайт, но този вариант не ми се струва удачен. Някакви идеи за стандартни практики в подобни случаи?
Поздрави,
Любо