За никого не е тайна, че дори и след своя алианс, Yahoo и Microsoft изостават от Google в силно печелившия бизнес с онлайн търсачките и интернет рекламата. Със своите 28% от пазара в САЩ Yahoo и Microsoft все още имат два пъти по-малък дял от 65-те процента на Google.
Но друг важен измерител показва, че двата конкурента са много по-близо от очакваното. Маркетинговата компания ComScore е установила, че комбинираният показател „проникване сред потребителите” (searcher penetration) за Yahoo и Microsoft е 73%, а този на Google е 84%.
Проникването сред потребителите показва процента от онлайн населението на САЩ, който използва една от трите интернет търсачки. Разликата между него и пазарния дял се състои в честотата на използване на търсачките и броя на пуснатите запитвания, пише New York Times.
Например потребителите на Yahoo и Microsoft средно пускат 27 запивания месечно в техните търсачки, докато почитателите на Google използват търсачката средно по 54 пъти в месеца, или два пъти по-често.
Разбира се, когато става въпрос за печелене на пари от търсачки в интернет, броят на пуснатите запитвания е по-важен от процента на проникване. Но все пак данните сочат, че Yahoo и Microsoft имат шанс да стопят разликата с Google, ако убедят съществуващите си потребители да ги използват по-често.
Според Ели Гудмън от comScore Yahoo и Microsoft просто трябва да превърнат своите по-слабо активни потребители в редовни посетители на своите търсачки. Това е много по-лесно от привличането на нови клиенти и може бързо да увеличи до 40% техния пазарен дял.
Това подсказва, че Microsoft трябва да инвестира повече ресурси в подобряването на функционалността на своята търсачка Bing, вместо в нейната реклама и популяризиране. Разходите и за двете неща разбира се няма да навредят.
http://www.investor.bg/?cat=261&id=85433
Вярвате ли го това? Аз не вярвам.
Но друг важен измерител показва, че двата конкурента са много по-близо от очакваното. Маркетинговата компания ComScore е установила, че комбинираният показател „проникване сред потребителите” (searcher penetration) за Yahoo и Microsoft е 73%, а този на Google е 84%.
Проникването сред потребителите показва процента от онлайн населението на САЩ, който използва една от трите интернет търсачки. Разликата между него и пазарния дял се състои в честотата на използване на търсачките и броя на пуснатите запитвания, пише New York Times.
Например потребителите на Yahoo и Microsoft средно пускат 27 запивания месечно в техните търсачки, докато почитателите на Google използват търсачката средно по 54 пъти в месеца, или два пъти по-често.
Разбира се, когато става въпрос за печелене на пари от търсачки в интернет, броят на пуснатите запитвания е по-важен от процента на проникване. Но все пак данните сочат, че Yahoo и Microsoft имат шанс да стопят разликата с Google, ако убедят съществуващите си потребители да ги използват по-често.
Според Ели Гудмън от comScore Yahoo и Microsoft просто трябва да превърнат своите по-слабо активни потребители в редовни посетители на своите търсачки. Това е много по-лесно от привличането на нови клиенти и може бързо да увеличи до 40% техния пазарен дял.
Това подсказва, че Microsoft трябва да инвестира повече ресурси в подобряването на функционалността на своята търсачка Bing, вместо в нейната реклама и популяризиране. Разходите и за двете неща разбира се няма да навредят.
http://www.investor.bg/?cat=261&id=85433
Вярвате ли го това? Аз не вярвам.