Кои са най-важните правила за успешна рекламна кампания?
Ако имате чудесен продукт вие все още не сте готови. Ако сте изработили перфектен Web-сайт на който да продавате продукта, това все още не е всичко. Вие трябва да напишете, публикувате и тиражирате реклами, които ще накарат хората да посетят сайта ви. Написването на реклами на пръв поглед изглежда много лесно, но всъщност не е така.
Вие ежедневно получавате всякакви реклами по електронната поща, в пощенската си кутия, по радиото или телевизията, от вестниците и списанията и т.н. Разгледайте по-внимателно няколко такива реклами и си задайте въпроса: "Бих ли купил това или не?". Ако отговорът е "НЕ", задайте си въпроса "ЗАЩО", а ако отговорът е "ДА", отново си задайте същия въпрос. Какво прави тази реклама привлекателна и какво я прави непривлекателна?
Научете повече тук: http://learn.intermarkpro.com
Skype: webmarkpro
Ако имате чудесен продукт вие все още не сте готови. Ако сте изработили перфектен Web-сайт на който да продавате продукта, това все още не е всичко. Вие трябва да напишете, публикувате и тиражирате реклами, които ще накарат хората да посетят сайта ви. Написването на реклами на пръв поглед изглежда много лесно, но всъщност не е така.
Вие ежедневно получавате всякакви реклами по електронната поща, в пощенската си кутия, по радиото или телевизията, от вестниците и списанията и т.н. Разгледайте по-внимателно няколко такива реклами и си задайте въпроса: "Бих ли купил това или не?". Ако отговорът е "НЕ", задайте си въпроса "ЗАЩО", а ако отговорът е "ДА", отново си задайте същия въпрос. Какво прави тази реклама привлекателна и какво я прави непривлекателна?
Научете повече тук: http://learn.intermarkpro.com
Skype: webmarkpro