nbsp
New member
Освен трафика (който не е за подценяване) има и друга стойност, която често се пренебрегва... затова ще нахвърлям няколко теми за размисъл, от личен опит който съм понасъбрал в оптизацията за търсачки и пресечната и точка с обществените мрежи. Надявам се и други да споделят това онова...
Няколко момента които е добре да се съобразяват, при събмитване в соц. букмаркинг сайтове:
Първо - мислете за "новината" която пускате, като за безплатни "presale pages".
Напишете различно заглавие за всяка социална мрежа в която събмитвате. Като целите различните вариации на думите които целите. Примерно, ако ще събмитвам този пост във форума (Букмаркинг и SEO) - В различните мрежи го пускам като: Социални мрежи и SEO, Обществени мрежи и оптимизация за търсачки, SEO и букмаркинг...
Напишете(поразбъркайте) разнообразно описанието...
Второ - целете "logtail keywords": не можете да класирате presale страницата за топ кейуорд. Но можете да направите вашата статия да бъде намираема по две дузини лонгтейл ключове думи. Какво мислите, че прави човек който е попаднал на страница в социална мрежа и е заитересуван от краткото описание което сте дали? Голяма част от такива посетители биха проследили линкът...
Трето - "тагвайте": слагайте възможно най-много и възможно най-дълги тагове. Всеки таг е още една presale страница с уникален тайтъл... Още един лонгтейл който води към страничката/блог поста който се промотва, вместо SEO например, пишем - SEO Social network, SEO and bookmaring, SEO Bulgaria - сещате се, тук можете да добавите ключови думи които не е удачно да са в заглавито (като такива на английски, тук е и мястото за малко keyword stuffinig... "seo bulgaria forum tips"
Ами възползвайте се от това![22:33] mateev: vie s dao-to me izqdahte
[22:34] mateev: po pochti vsichki KWs deto bqh pyrvi
Няколко момента които е добре да се съобразяват, при събмитване в соц. букмаркинг сайтове:
Първо - мислете за "новината" която пускате, като за безплатни "presale pages".
Напишете различно заглавие за всяка социална мрежа в която събмитвате. Като целите различните вариации на думите които целите. Примерно, ако ще събмитвам този пост във форума (Букмаркинг и SEO) - В различните мрежи го пускам като: Социални мрежи и SEO, Обществени мрежи и оптимизация за търсачки, SEO и букмаркинг...
Напишете(поразбъркайте) разнообразно описанието...
Второ - целете "logtail keywords": не можете да класирате presale страницата за топ кейуорд. Но можете да направите вашата статия да бъде намираема по две дузини лонгтейл ключове думи. Какво мислите, че прави човек който е попаднал на страница в социална мрежа и е заитересуван от краткото описание което сте дали? Голяма част от такива посетители биха проследили линкът...
Трето - "тагвайте": слагайте възможно най-много и възможно най-дълги тагове. Всеки таг е още една presale страница с уникален тайтъл... Още един лонгтейл който води към страничката/блог поста който се промотва, вместо SEO например, пишем - SEO Social network, SEO and bookmaring, SEO Bulgaria - сещате се, тук можете да добавите ключови думи които не е удачно да са в заглавито (като такива на английски, тук е и мястото за малко keyword stuffinig... "seo bulgaria forum tips"