vha777
New member
Re: Връзка между посещения и продажби
От одит до одит има голяма разлика - Мога да правя и от ония одити. Нашият се базира на анализ на допуснатите грешки - независимо какъв е бизнесът, грешки се допускат по едни и същи причини, защото решения взимат хора. Това което правим е модел, по който може да се остойности финансово всяка грешка в управлението и цената за нейното коригиране. Като добавиш и остойностяването на внедряване на адаптирани за фирмата готови бизнев решения, цената на образованието на менъждера и ключовият персонал, 5..6 тайни нещица и се получава едно планче, което ако се изпълни (и е възможно) води до удвояване и при желание и до по-голямо число. При одита всъщност ние преценяваме бързо дали си струва да се заминаваме с фирмата - ако увеличението на оборота или печалбата ще е малко - не си струва да се занимаваш. Или пък ако персонала или управителя е пълна скръб.
Тук поне хората са образовани но в реалният живот, обикновено първият един част от разговора с потенциален клиент преминава във потушаване на възмущението на управителя, как така е възможно и какво е това безобразие, че класирането на сайта му не е или няма да бъде пропорционално на сумата на активите на фирмата или на броя работници или на репутацията, която фирмата има сред дадени професионални кръгове или клиенти.
понеже аз съм и шефа, може и да се разберем
Между другото и за мен ползата от одитите е най-малкото спорна. Работил съм във фирма където се правеха два пъти годишно и един човек се занимаваше почти само с това. Струваше бая пари, ползата беше кръгла нула. Даваха се някакви препоръки, които бяха или безумни, или толкова мъгляви, че каквото и да направиш може да се каже, че си ги изпълнил. Или пък че не си ги изпълнил. На другия ден след отегчителното литературно четене на препоръките с монотонен глас, никой не помнеше нищо.
От одит до одит има голяма разлика - Мога да правя и от ония одити. Нашият се базира на анализ на допуснатите грешки - независимо какъв е бизнесът, грешки се допускат по едни и същи причини, защото решения взимат хора. Това което правим е модел, по който може да се остойности финансово всяка грешка в управлението и цената за нейното коригиране. Като добавиш и остойностяването на внедряване на адаптирани за фирмата готови бизнев решения, цената на образованието на менъждера и ключовият персонал, 5..6 тайни нещица и се получава едно планче, което ако се изпълни (и е възможно) води до удвояване и при желание и до по-голямо число. При одита всъщност ние преценяваме бързо дали си струва да се заминаваме с фирмата - ако увеличението на оборота или печалбата ще е малко - не си струва да се занимаваш. Или пък ако персонала или управителя е пълна скръб.
Тук поне хората са образовани но в реалният живот, обикновено първият един част от разговора с потенциален клиент преминава във потушаване на възмущението на управителя, как така е възможно и какво е това безобразие, че класирането на сайта му не е или няма да бъде пропорционално на сумата на активите на фирмата или на броя работници или на репутацията, която фирмата има сред дадени професионални кръгове или клиенти.