SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Връзка между посещения и продажби

Re: Връзка между посещения и продажби

понеже аз съм и шефа, може и да се разберем :)

Между другото и за мен ползата от одитите е най-малкото спорна. Работил съм във фирма където се правеха два пъти годишно и един човек се занимаваше почти само с това. Струваше бая пари, ползата беше кръгла нула. Даваха се някакви препоръки, които бяха или безумни, или толкова мъгляви, че каквото и да направиш може да се каже, че си ги изпълнил. Или пък че не си ги изпълнил. На другия ден след отегчителното литературно четене на препоръките с монотонен глас, никой не помнеше нищо.

От одит до одит има голяма разлика - Мога да правя и от ония одити. Нашият се базира на анализ на допуснатите грешки - независимо какъв е бизнесът, грешки се допускат по едни и същи причини, защото решения взимат хора. Това което правим е модел, по който може да се остойности финансово всяка грешка в управлението и цената за нейното коригиране. Като добавиш и остойностяването на внедряване на адаптирани за фирмата готови бизнев решения, цената на образованието на менъждера и ключовият персонал, 5..6 тайни нещица и се получава едно планче, което ако се изпълни (и е възможно) води до удвояване и при желание и до по-голямо число. При одита всъщност ние преценяваме бързо дали си струва да се заминаваме с фирмата - ако увеличението на оборота или печалбата ще е малко - не си струва да се занимаваш. Или пък ако персонала или управителя е пълна скръб.

Тук поне хората са образовани но в реалният живот, обикновено първият един част от разговора с потенциален клиент преминава във потушаване на възмущението на управителя, как така е възможно и какво е това безобразие, че класирането на сайта му не е или няма да бъде пропорционално на сумата на активите на фирмата или на броя работници или на репутацията, която фирмата има сред дадени професионални кръгове или клиенти.
 
Re: Връзка между посещения и продажби

абе не е точно така. Ако дадеш "експертен съвет, безплатен" за инвестиция от 50к, и не се получи....ти ли връщаш 50-те хиляди, или просто казваш, консултацията е безплатна. Винаги ми е било много интересно, как хората оценяват парите на другите. То е лесна работа да кажеш на някой да постигне нещо с пари....и то без да има риск за теб. Не го приемай лично, говорим като цяло за бизнеса.

Но вече много офтопик стана :eek:

Е 50к, никой няма да ги даде лесно първоначално. Първото което правим е да внедрим стандарт по който да се оценява финансово всяка една стъпка по плана и това е задължително. Без него не се захващаме, щото и ние нямате точна обратна връзка. Това.. понякога зависи и от персонала на фирмата и затова и одита на персонала е важен. При одита обикновено откриваме и дупки - възможности за печалба с които дадената фирма не е склонна да се занимава. Познай какво става, когато предложиш да инвестираш собствени пари в такава дупка. Когато шефа усвои стандарта, образован е и може да разсъждава правилно и да измерва разултат , тогава вече и по-големи суми не са проблем. Това обикновено се случва на 6..8 месец от сътрудничеството.

Та.. започваме с "инвестиция" много малка - 100 ..300 банички.. колкото да проверим модела и постепенно увеличаваме сумите с нарастване на увереността и доверието на управителя.
 
Последно редактирано:
Re: Връзка между посещения и продажби

Щом имаш клиенти , другото не е важно. Дай сега идея как да увеличаваме продажбите, като вдигаме посещенията, та да има смисъл от темата и цялата ни дискусия. :D
 
Re: Връзка между посещения и продажби

Щом имаш клиенти , другото не е важно. Дай сега идея как да увеличаваме продажбите, като вдигаме посещенията, та да има смисъл от темата и цялата ни дискусия. :D

Ами лесно е - оправи си всички грешки, които ти намаляват посещенията и конверсията, както и ценообразуването. Пускай повече реклама на места които ти осигуряват разход за единичен клиент под максималната ти комисиона. Трепи конкуренцията. Повишавай си трафика непрекъснато на цена знаеш коя.
 

Горе