Зачетох се в тази статия и ми се ще да чуя какво мислите?
Накратко казва, че в някои случаи създаването на уникално съдържание е невъзможно - агрегатори, сайтове за сравнение на цени и т.н.
На въпроса как да се класира такъв сайт отговаря: като се направи ценен за потребителя с допълнително добавена информация - графика на движението на цените, сортиране по различни критерии и т.н. и той стои в него.
Всъщност ние и тук имаме такъв пример - Свежо въпреки неуникалното съдържание няма загуба на трафик от ъпдейтите.
Накратко казва, че в някои случаи създаването на уникално съдържание е невъзможно - агрегатори, сайтове за сравнение на цени и т.н.
На въпроса как да се класира такъв сайт отговаря: като се направи ценен за потребителя с допълнително добавена информация - графика на движението на цените, сортиране по различни критерии и т.н. и той стои в него.
Всъщност ние и тук имаме такъв пример - Свежо въпреки неуникалното съдържание няма загуба на трафик от ъпдейтите.