Debilev
Dimitar Dimitrov
Здравейте колеги!
Напоследък седя и си мисля дали тоя зоопарк Google ползва за критерии времето, за което е закупен един домейн? В момента нямам възможност да направя такъв сериозен тест, но пък може някой от вас да има наблюдения по казуса.
За да стане по-явно за какво говоря, ето примерче:
Пример с два или повече домейна, таргетиращи една и съща ниша и ключови думи:
Домейн А - закупен за период от 1 година
Домейн Б - закупен за период от 3 години
Домейн В - закупен за период от 5+ години
Опитвам се да намеря някаква логика в тази моя теза - в крайна сметка стигам до извода, че има смисъл Google да дава предимство на домейн, закупен за няколко години, защото това най-малкото е предпоставка за изграждане на Бранд.
Наистина би било интересно, ако някой колега има наблюдения над този фактор и сподели дали има изобщо някакъв ефект по отношение на позиционирането в SERPs.
Напоследък седя и си мисля дали тоя зоопарк Google ползва за критерии времето, за което е закупен един домейн? В момента нямам възможност да направя такъв сериозен тест, но пък може някой от вас да има наблюдения по казуса.
За да стане по-явно за какво говоря, ето примерче:
Пример с два или повече домейна, таргетиращи една и съща ниша и ключови думи:
Домейн А - закупен за период от 1 година
Домейн Б - закупен за период от 3 години
Домейн В - закупен за период от 5+ години
Опитвам се да намеря някаква логика в тази моя теза - в крайна сметка стигам до извода, че има смисъл Google да дава предимство на домейн, закупен за няколко години, защото това най-малкото е предпоставка за изграждане на Бранд.
Наистина би било интересно, ако някой колега има наблюдения над този фактор и сподели дали има изобщо някакъв ефект по отношение на позиционирането в SERPs.