Здравейте,
оказва се, резултатите в Analytics и WMT се различават и то драстично понякога.
Нещо което ме обърква в резултатите е какво точно показва показателя на analytics - "Direct". Имам известни подозрения, не знам до колко са реални, че там попадат и някои кликвания, които не са от директно написан url адрес. Пример: за един месец имам 1500 direct към страница domain.com/category/product1/ - силно се съмнявам толкова много хора да са написали толкова дълъг адрес в браузъра си. Как бихте разчели тези данни? Заявките за търсене в WMT само от google търсене ли са? Моля, ако някой е "ровил" в темата да сподели опит.
оказва се, резултатите в Analytics и WMT се различават и то драстично понякога.
Нещо което ме обърква в резултатите е какво точно показва показателя на analytics - "Direct". Имам известни подозрения, не знам до колко са реални, че там попадат и някои кликвания, които не са от директно написан url адрес. Пример: за един месец имам 1500 direct към страница domain.com/category/product1/ - силно се съмнявам толкова много хора да са написали толкова дълъг адрес в браузъра си. Как бихте разчели тези данни? Заявките за търсене в WMT само от google търсене ли са? Моля, ако някой е "ровил" в темата да сподели опит.