SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Как е по-добре за оптимизацията на Title?

ivok

Bashmaistora
Как би било по-добре от гледна точка на оптимизацията:
Ако в даден сайт имам страници с продукти, които са в различни групи и подгрупи - в заглавието да се изписва "Заглавие сайт"+"Заглавие група"+"Заглавие подгрупа"+"Заглавие продукт" или да се изписва само "Заглавие сайт"+"Заглавие на най-долната/вътрешната подгрупа"

Ако се изписва всичко заедно с продукта, ще имам страшно много страници , с различни продукти, снимки и описания, тоест предполагам , сайта ще наедрее, но от друга страна приблизително еднаквите неща на тези страници, няма ли да отидат в съплементал индекса?
 
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

Как би било по-добре от гледна точка на оптимизацията:
Ако в даден сайт имам страници с продукти, които са в различни групи и подгрупи - в заглавието да се изписва "Заглавие сайт"+"Заглавие група"+"Заглавие подгрупа"+"Заглавие продукт" или да се изписва само "Заглавие сайт"+"Заглавие на най-долната/вътрешната подгрупа"

Продукт Подгрупа Група Сайт

Може и без сайт.

Ако се изписва всичко заедно с продукта, ще имам страшно много страници , с различни продукти, снимки и описания, тоест предполагам , сайта ще наедрее, но от друга страна приблизително еднаквите неща на тези страници, няма ли да отидат в съплементал индекса?
Не можах да го разбера това.
Как вида на title ще определи брой страници?
 
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

В общия случай. искаш да имаш възможно най-конкретно заглвие на отделните страници. Така че това е един от добрите варианти:

Заглавие на продук + Заглавие на сайт.

Ако имаш достатъчно място може да вмъкнеш и подгрупата след продукта.
Обикновенно заглавието на сайта се добавя за брандиране. Ако е много късо (например "Digg") може да седи и отпред. Но, аз лично предпочитам да е накрая.
 
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

Ако случайно името на домейна ти е в "заглавие на сайт" - махни го.
 
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

@gvv - имах предвид, че в момента всички страници са с един тайтъл и предполагам всичко е като дублирано съдържание, а ако са с различен тайтъл за всеки продукт, ще са множество различни страници

Е, сайта ми е в подписа, но мисля да си запазя отпред името , точно заради брандирането.

Обаче, явно няма да може да се сложи за всеки продукт, отделен тайтъл, а само за най-вътрешна подгрупа.

Javascript - мисля, че гугъл не го чете , а на мен така ми се сменят продуктите.

И всъщност има ли смисъл от цялата идея, да се сложи името на всеки продукт в отделен тайтъл, или е достатъчно само последната подгрупа?
 
Последно редактирано:
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

.:: ::. тези за чий са ? махни ги, хабиш знаци които ти трябват за / категория/продукт имената. Г харесва до 68 до колкото знам. Е нормално е да ги минеш за някой продукт, но би било глуповео да ги минеш за 2,3 знака и то заради точки, многоточия и други подобно

.:: SIRIUS - Осветление и осветителни тела ::.

SIRIUS - Осветление, осветителни тела

Кое е по късо ?!?
 
Последно редактирано:
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

Е, да, прав си. Но хич не ме кефи вместо "И" да слагам запетайки, четох на доста места , че това "И" само пречи....но все пак си е съюз в българския. Може и да го разкарам, особено ако се сетя някое по-хубаво заглавие, ама нали тъпите ключови думи трябва да са вътре. :);D Така наредени ключовите думи...не е стилно. То и сега не е , но трудна работа да измислиш тайтъл добре звучащ и с ключовите думи, а и къс явно.
 
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

Ся, кеф ли търсиш или оптимизация ?
 
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

Е, истината е винаги някъде по средата.

@nbsp - всъщност каква е разликата между това продукта да е най-отпред и съответно най-отзад? От гледна точка на оптимизация - текста на първо място дава повече тежест или...?
 
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

Първата дума е с най-голяма тежест, следвана от втората и т.н.
 
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

Малко е странно и аз да давам съвети, след като такива имена във форума се изказват, но сигурен ли си, че искаш брандиране на Сириус. Достатъчно известна ли е фирмата, та някой да те потърси по име. Според мен бранд може да се слага само ако наистина фирмата е доста известна.

Най-странното в това изказване е, че на основния си сайт и аз съм сложил първа ключова дума името на сайта. Ще се стягам тия дни и ще си оправям title :)

Както и да е мисля, че брандирането е излишно, но тук има по-добри оптимизатори, които ще се произнесат и по това.
 
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

Малко е странно и аз да давам съвети, след като такива имена във форума се изказват, но сигурен ли си, че искаш брандиране на Сириус. Достатъчно известна ли е фирмата, та някой да те потърси по име. Според мен бранд може да се слага само ако наистина фирмата е доста известна

Именно. И аз не виждам сми да брандираш сус Сириус. То си има лого за това. А това си я цяла изхабена дума в титле и то на 1ва позиция и то на латиница. Тъпо е някои да попадне в сайта ти защото е търсе нещо за планетата сириус нали ?

Ся верно е по кефско, ама ти прецени (или по скоро остави шефовете ти да преценят):

един случаен посетител търсещ "Сириус", или един посетител търсещ "осветителни тела" (и съответно - потенциален клиент)

Аз в този форум леко понаучих нещата и това ми беше 1ва работа, да махна глупостите от тайтъла. И то на сайт с 5к посещения, много ме беше бъзе да не си разваля посещаместа, но стана обратното - дигнах я почти тройно.

Давай смело. Мисля че доста съвети ти дадохме, остава сега и да ги имплементираш
 
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

Да, мерси за съветите. Каквото мога и сметна , че ще бъде от полза - ще бъде имплементирано. :cool:
 
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

title по принцип има най-голяма тежест, но да не забравиш да включиш схемата "група-подгрупа-продукт" и в самата страница(H1,bold text,img alt)

иначе вариантите са два:
1) шефското тяло е стиснато и не дава нито стотинка за външно СЕО(покупка на линкове) - тогава правиш "Продукт. Група Подгрупа."
2) бабата на шефа в Америка е умряла и ся са артисали 1 милион долара. Тогава се подразбира, че ще купувате линкове с анкори тип "група" или "подгрупа" (високочестотни демек) - тогава можеш да пишеш в тайтъла "Група Подгрупа. Продукт."

P.S. има и трети вариант(my favourite!) нали предполагаме, че продуктите са МНОГО и са в БД, а не се добавят с чист ХТМЛ - купувате за фирмата още 50 домейна и правите 50 варианта на тайтъла(запетайки точки разместване на групи), по този начин след индексиране на всички домейни(подразбира се че имат различен дизайн и алабала-та на главната също е различна) получавате 50 пъти повече клиенти, пишещи НЧ-запитвания в търсачките! в БГ този пиниз го прави една агенция за недвижими имоти и то много успешно(монополизирали са ТОП10 по всички видове НЧ-та и дори СЧ-та)
допълнително можете да направите линкове от всичките 50 сайта към главния(сателитни връзки)

вариант 3 е най-лесен и евтин, но има риск да се възприеме неадекватно от шефа или мениджърите, като в такъв случай очаквай въпроси от типа на "за какво са ни 50 сайта като вече си имаме НАШ СИ САЙТ!" или "не разбрахме ти сега ще работиш ли по главния сайт или не?" в общия случай ако одобряващият орган е от женски пол - забрави за нестандартно СЕО :)
 
Последно редактирано:
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

@3dweb - мерси, този никнейм ми прилича на някой, когото питах преди време за оптимизация на този сайт, и отговора беше, че с този сайт е невъзможно. Засега не предвиждам смяна на сайта, затова ще се боря с този, пък и доста неща научих от хора желаещи да помогнат. :) Може да не си ти, де.:)

@webmoney - благодаря за съвета. Четох на няколко места, че платените линкове се засичат от гугъл в момента в който ти ги спрат, поради неплащане/не подновяване на абонамента и след това отиваш в немилост. Всъщност нишата не е силно конкурентна и предполагам висшите SEO техники, няма да са необходими или поне на този етап.

Никой не отговори на въпроса - ако показването на отделните продукти се реализира с Javascript - означава ли това, че няма значение какво къде пише по страницата, ако то не се индексира от гугъл?
 
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

E... Има варианти за динами4но УРЛ + Аякс. Виждал съм. Но има едно правило "колкото повече - толкова повече" т.е. страници...
 
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

Решихме проблема, така че, сега всеки продукт си е нова страница. Изхвърлих излишните неща от тайтъла и както добри хора ме посъветваха - сложих продукт, група, тайтъл сайт.

Благодарности на всички помогнали.:)
 
Re: Как е по-добре за оптимизацията на Title?

@3dweb - мерси, този никнейм ми прилича на някой, когото питах преди време за оптимизация на този сайт, и отговора беше, че с този сайт е невъзможно. Засега не предвиждам смяна на сайта, затова ще се боря с този, пък и доста неща научих от хора желаещи да помогнат. :) Може да не си ти, де.:)
IVok, точно аз съм и да ти кажа: Няма невъзможни неща! Има ценово ефективни и неефективни. Казвал съм го на стотици други клиенти преди теб, и ще продължавам да го казвам.

Много други хора във форума ще потвърдят че е по-лесно да направиш нов сайт отколкото да подобряваш калпав. Има готови системи за контрол на съдържание (безплатни) които просто обезсмислят кличествата труд които ще положиш, в тях всичко се прави в пъти по-лесно. Не искам да те обидя, просто това е моето мнение. Естествено че не си знаел какво и как да избереш преди и затова са ти направили точно такъв сайт какъвто им е било най-лесно.

Мога да ти дам още един пример за ефективността при Seo - ще правиш нов сайт и купуваш калпаво име на домейн - това ще ти струва поне 100-150 лева вътрешно. Естествено че можеш да наваксаш разликата с OffPage Seo, но нужно ли е, когато 15 лева ще ти спестят 150, а в някои случаи и повече?

Дръпни накрая чертата (когато решиш че си приключил с развитието на този сайт) и ми кажи дали според теб е всичко това е било ценово ефективно и оправдано.
 

Горе