SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

azsym

New member
Да кажем, че сте направили нов сайт, който според вас е полезен на хората (ясно е, че е субективно това)
Някой пробвал ли е да напише едно комюнике (press release) и да го разпрати на медийте в БГ (инет, вестници, ТВ)? Те вече да си решат има ли хляб в материала.
Или всичко е платена работа при медийте...?
 
Re: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

Ами, ако сайтът е действително интересен и полезен, изпратеният материал не е силно рекламен и не бъка от грешки, нищо чудно да го публикуват.
Но ако е адресиран до "медиЙте", едва ли ще хване дикиш, ако ме разбираш...
 
Re: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

Ами, ако сайтът е действително интересен и полезен, изпратеният материал не е силно рекламен и не бъка от грешки, нищо чудно да го публикуват.
Но ако е адресиран до "медиЙте", едва ли ще хване дикиш, ако ме разбираш...

аре да не цепим косми, а.. все пак приемам грешката.... това ли е да бъка от грешки? Освен, че оспами темата имаш ли да кажеш нещо по нея?
вече има 2 страници материал за сайта в 168 часа и едно малко каре в ЮК вестник.
Друг с впечатления?
 
Re: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

С риск и аз да оспамя темата, щом като вече има подобни материали, значи имаш наблюдения и знаеш отговора на въпроса си. Смятам, че отговора на alsest би трябвало да те удовлетвори отчасти и забележката му е напълно на мястото си.
 
Re: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

С риск и аз да оспамя темата, щом като вече има подобни материали, значи имаш наблюдения и знаеш отговора на въпроса си. Смятам, че отговора на alsest би трябвало да те удовлетвори отчасти и забележката му е напълно на мястото си.

забележката я приех, но можеше и без нея. както и да е.
нямам наблюдение как е в БГ, затова питам. Статията за 168 ч беше иницийрана от тук, от журналист в ЮК.

Може би въпроса е: трябва ли да се занимавам да намеря ХХХ броя мейли на редактори и да им пращам нещо за одобрение или е обречена кауза в БГ амо не платиш?

Знам, че това е малко по-сериозен начин за популяризиране на сайт от пускане в директории и тук може би никой не го прави. Но все пак...
 
Re: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

Колега,
По стечение на обстоятелствата от доста години имам контакт с много от редакторите на основните бг онлайн групи, и повярвай ми, забележката ми е абсолютно основателна.
Не знам кое не разбра от нея, но мога пак да обясня, ако има нужда.
 
Re: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

Колеги,
следвайки съвета на алсест, подготвих един ПР и го разпратих на медиите.
Резултата беше изненадващ и за мен:
около 10 медии пуснаха ПР, от тях 2 големи - дир.бг и днес.бг. (може да са били и повече, но да не съм ги видял).
Редакторите в малките, регионални медии, ми върнаха отговор, с благодарности за новината. Което ме радва, явно ПР е било добре направен.
Другите ОЩЕ ПО-големи медии не ми върнаха нищо и не пуснаха нищо. Това ме навежда не следните изводи:
или не са получили ПР
или ПР не е бил добре написан
или искат заплащане
или не считат, че новина, касаеща повече от 1 милион българи е значима.

При всяко положение извода е: ако имате новина, пуснете ПР. Не за трафик, но поне за популяризация на услугата.
 
Re: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

Ако го пуснеш в БТА, ще има по-голям успех - другите медии взимат новини от там постоянно...
 
За: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

За: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

Потвърждавам, че това наистина става. Медиите са всеядни и ако информацията е поднесена по интересен начин ще я пуснат... без значение дали отговаря на истината. Лошото е, че от това няма особена полза в глобален план.
 
Re: За: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

Re: За: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

Потвърждавам, че това наистина става. Медиите са всеядни и ако информацията е поднесена по интересен начин ще я пуснат... без значение дали отговаря на истината. Лошото е, че от това няма особена полза в глобален план.

За всеядни не зная. По-скоро ме интересува защо най-големите медии не пуснаха нищо. Съвсен възможно е проблема да е в мен, но ми е интересно. Едва ли някога ще разбера. Но пък ПР от МТЕл има всеки ден...... :)
В глобален план - има полза, но не за трафик.
 
За: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

За: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

Нещата зависят доста от късмета при големите медии. Ако в тоя ден има много горещи новини по-маловажните отпадат. Ако се случи дежурен редактор, който не си пада по тая тема ще метне материала в коша. Ако се случи някой, който харесва техно работи може и да го вземе. От много неща зависи.
 
Re: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

За голяма медия, трябва и голяма новина. Сигурен ли си, че това което им предлагаш си заслужава труда на някой на когото плащат там? Дали засяга 1 млн. българи е твоя интерпретация и тя е сигурно доста далеч от истината. Ако направя сайт за настинка и не ми го покажат в медиите, няма да кажа, че медиите не се интересуват от проблем засягащ 8 млн.българи. ;)
 
Последно редактирано:
Re: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

И още нещо - и преди ти казах и пак ти казвам: Вземи си оправи дизайна на сайта, направи го както трябва и след това търси как да го промотираш. В момента като го гледам, е все едно да гледам Windows 3.1 от 1993-та. Може много хубаво да се направи, ама ти няма как да го направиш - намери си дизайнер.
 
За: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

За: Комюнике за медийте. Някой има ли успех?

Нещата зависят доста от късмета при големите медии. Ако в тоя ден има много горещи новини по-маловажните отпадат. Ако се случи дежурен редактор, който не си пада по тая тема ще метне материала в коша. Ако се случи някой, който харесва техно работи може и да го вземе. От много неща зависи.
Според мен за големите медии зависи и дали си намерил правилния мейл, ако става дума само за контакти по мейл. В голяма медия (фирма) не е много ясно кой кой мейл следи и кой каква информация препраща на шефа примерно. Казвам го от лични наблюдения в голяма фирма отвътре (не е медия), но принципа е същия.
 

Горе