Няколко пъти вече ми мина през социалните профили новината, че били наблюдавани резултати в Гугъл, които се класират с логото на компанията. Говоря примерно за тази новина: http://searchengineland.com/google-...rch-results-with-without-rel-publisher-165148
От начало не обърнах внимание изобщо, защото видях лица във въпросните лога и бях сигурен, че е заради това. Но новината продължи да се разпространява в Интернет и днес реших да ѝ обърна внимание, може пък наистина да има нещо. Какво имаме:
1. Уеб сайт travelstart.co.za , който се класира с "лого" в снипета си:
2. Връзка на въпросния сайт към Google+ профил, а не страница без никаква релация.
3. Връзка от въпросния потребителски профил към уебсайта.
4. Наличие на лице в "логото" на компанията.
Спрямо изложените факти, за да се свърже авторство липсва само релацията на връзката към потребителския профил, а както знаем, Гугъл вързва авторство и без подобна релация. Дори връзката да е към Twitter профила, пак ще се върже, но това е друга тема...
Не мога да разбера за какво е целия шум, като е очевадно, че става въпрос за фирма, която не знае как да си направи страница в Google+ и затова си е направила профил (често срещано явление във всички социални мрежи). И поради случайно стечение на обстоятелствата се отговаря на повечето условия за вързване на авторство.
Това далеч не е "лого", което Гугъл взема от Google+ страница или по някакъв друг начин разбира, че е свързано с фирмата.
От начало не обърнах внимание изобщо, защото видях лица във въпросните лога и бях сигурен, че е заради това. Но новината продължи да се разпространява в Интернет и днес реших да ѝ обърна внимание, може пък наистина да има нещо. Какво имаме:
1. Уеб сайт travelstart.co.za , който се класира с "лого" в снипета си:
2. Връзка на въпросния сайт към Google+ профил, а не страница без никаква релация.
3. Връзка от въпросния потребителски профил към уебсайта.
4. Наличие на лице в "логото" на компанията.
Спрямо изложените факти, за да се свърже авторство липсва само релацията на връзката към потребителския профил, а както знаем, Гугъл вързва авторство и без подобна релация. Дори връзката да е към Twitter профила, пак ще се върже, но това е друга тема...
Не мога да разбера за какво е целия шум, като е очевадно, че става въпрос за фирма, която не знае как да си направи страница в Google+ и затова си е направила профил (често срещано явление във всички социални мрежи). И поради случайно стечение на обстоятелствата се отговаря на повечето условия за вързване на авторство.
Това далеч не е "лого", което Гугъл взема от Google+ страница или по някакъв друг начин разбира, че е свързано с фирмата.
Последно редактирано: