Не мога да поваярвам все още, че Г. успя да се справи с продажбата и размяната на линкове. Предложенията на email за обмяна на линкове намаляха с пъти а иначе всеки ден получавам писма за премахване на такива, които аз преди време съм добавил в страниците за LE.
Как седи въпроса с директориите? Линковете от тях предполагам се третират по различен начин отколкото в страници за линкове?
И понеже това (обмен или купуване на линкове) беше по-голямата част (поне както аз съм го разбирал без да съм голям специалист по СЕО) от offline оптимизацията за много "оптимизатори", на какво според вас се набляга в момента (при offline оптимизация)?
Как седи въпроса с директориите? Линковете от тях предполагам се третират по различен начин отколкото в страници за линкове?
И понеже това (обмен или купуване на линкове) беше по-голямата част (поне както аз съм го разбирал без да съм голям специалист по СЕО) от offline оптимизацията за много "оптимизатори", на какво според вас се набляга в момента (при offline оптимизация)?