SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Приоритет на вътрешна страница пред главната

pamir

New member
Здравейте,

Обикновено ми се отдава да оптимизирам отделни вътрешни страници, за всяка ключова дума - съответната страница. Обаче - ето за този сайт - колкото и да го мъча - за "счетоводни услуги" все излиза главната, а таргет страницата въобще не се появява в Гугъл - ето я:
http://www.altusbg.com/счетоводни-услуги

Имате ли някакви идеи?
 
Аз лично бих линквал вътрешната с времето и когато тя започне да се класира на равно или пред началната, бих оставил заглавието (title tag) на началната да е само бранда.

До тогава няма да е фатално да се класират и двете. Но в дългосрочен план аз бих избрал такава стратегия.

При старите сайтове е малко по-трудно след като с години си бутал началната по дадена дума, да минеш на вътрешна. Трябва търпение.
 
Аз лично бих линквал вътрешната с времето и когато тя започне да се класира на равно или пред началната, бих оставил заглавието (title tag) на началната да е само бранда.

Аха, имаш предвид за външни линкове към тази вътрешна страница, или вътрешни? Защото аз вътрешно съм я налинквал доста при това с ключова дума, но няма ефект.
 
Аз бих песимизирал главната страница за сметка на вътрешната, доколкото е възможно. Видимо началната страница е оптимизирана по "счетоводни услуги".

Плюс препоръките на Васил Тошков.

Външни връзки, социални сигнали... всичко към вътрешната.
 
Здравейте, има развитие по темата, което реших че е интересно да споделя, защото изглежда, че с усложняването на правилата на Гугъл те стават все по-странни.
Вътрешната страница за счетоводни услуги най-после излезе преди главната за ключова фраза "счетоводни услуги". И тъкмо когато тръгна нагоре в класирането, Гугъл я измести от друга вътрешна страница - "Цени на счетоводни услуги", с което сайта като цяло като падна с 10 позиции надолу за тази фраза.
За мен има две неща, които са необяснимо странни:
1. На втората страница - "Цени на счетоводни услуги" - има много по-малко информация, няма и вътрешни линкове към нея, а Гугъл я изкарва нея.
2. При търсене на ключова дума + бранд, в случая "счетоводни услуги Алтус", Гугъл показва на първо място страницата "Счетоводни услуги", а без бранд - другата страница, супер необяснимо за мен
3. На страницата "Счетоводни услуги" и нейните подстраници има голямо количество полезна информация по темата, а Гугъл въобще не я показва в индекса при търсене за "счетоводни услуги"
Дали Гугъл е решил, че има преоптимизация на страницата, или нещо друго не знам. Ще се радвам да споделите мнение.
 
Според мен просто има по-голямо търсене на "счетоводни услуги цени", затова Google решава, че е по-интересна тема и я третира специално.

Добре, но иструмента на адуърдс за ключови думи, ако може да му се вярва, показва за "счетоводни услуги" 2900 търсения месечно, а за "счетоводни услуги цени" - само 320 търсения месечно.

Може би Гугъл гледа цената в адуърдс за дадена ключова фраза, и ако цената е висока, я третира като "комерсиална", и за нея прилага някакви допълнителни филтри...
 

Горе