Teddy bear
New member
Здравейте,
Обръщам се към Вас с молба за помощ. Моят първи уебсайт бе създаден през 2010 год. През 2012 год. фирмата, която се занимава с SEO оптимизация (английска компания) ни съобщи, че сайта ни е наказан от Гугъл за обменен линк. За целта ни посъветваха да купим нов домейн, да променим дизайна на уебсайта и текста, което и направихме. С цел да не загубим трафика, който имахме към стария сайт ни посъветваха да направим пренасочване от стария към новия домейн. Преди две седмици, след излизането на новия Гугъл алгоритъм отново се свързаха с нас, да ни кажат новите изисквания на новия алгоритъм и че той е предимно насочен към оригиналност на текста. След направени проверки в copyscape SEO компанията ни каза, че текста на новия ни сайт не е оригинален, тъй като има 100 % съвпадение с текста на стария и вероятността да бъдем наказани отново от Гугъл е много голяма. Без да претендирам за някаква компетентност по въпроса се досетих, че тъй като когато се напише стария домейн, се зарежда новия, най-вероятно copyscape проверява един и същ текст за два различни домейна (новия и стария ни домейн). След това SEO компанията прекъсна връзката между двата сайта и сега когато се зареди стария сайт излиза съобщение, че фирмата се е преместила на друг уеб адрес и за да се продължи към нас да се натисне посочения линк.
Въпросите ми към Вас са следните:
1. Дали според Вас има възможност да си върнем стария домейн (URL-то му беше идентично с името на фирмата ни и беше лесно за клиентите ни да ни намират. При закупуване на новия домейн пак от фирмата, която се занимава с оптимизацията ни, ни посъветва да купим домейн съдържащ ключови думи за услугите, които предлагаме, тъй като по това време беше много добре в URL-то да се съдържат ключови думи за Гугъл. В резултат се получи ужасно дълъг URL, който е труден за запомняне и няма как да подсети клиентите ни, че това сме ние
2. Ако не е възможно връщането на втория сайт, какво би станало ако закупим нов домейн с име подобно на фирмата и пренасочим сегашния ни домейн към него? Дали Гугъл няма да ни накаже отново, дали ще загубим позиции и т.н.?
Надявам се, че не ви досаждам с въпросите си и ще се радвам да ми отговорите. В интерес на истината, нямам особено доверие в фирмата, която се занимава с оптимизацията ни и не мога да вярвам на това, което ми казват. Чувствам се в безизходица ... нямам кого да попитам и към кого да се обърна, затова се реших да Ви пиша.
Благодаря Ви!
Обръщам се към Вас с молба за помощ. Моят първи уебсайт бе създаден през 2010 год. През 2012 год. фирмата, която се занимава с SEO оптимизация (английска компания) ни съобщи, че сайта ни е наказан от Гугъл за обменен линк. За целта ни посъветваха да купим нов домейн, да променим дизайна на уебсайта и текста, което и направихме. С цел да не загубим трафика, който имахме към стария сайт ни посъветваха да направим пренасочване от стария към новия домейн. Преди две седмици, след излизането на новия Гугъл алгоритъм отново се свързаха с нас, да ни кажат новите изисквания на новия алгоритъм и че той е предимно насочен към оригиналност на текста. След направени проверки в copyscape SEO компанията ни каза, че текста на новия ни сайт не е оригинален, тъй като има 100 % съвпадение с текста на стария и вероятността да бъдем наказани отново от Гугъл е много голяма. Без да претендирам за някаква компетентност по въпроса се досетих, че тъй като когато се напише стария домейн, се зарежда новия, най-вероятно copyscape проверява един и същ текст за два различни домейна (новия и стария ни домейн). След това SEO компанията прекъсна връзката между двата сайта и сега когато се зареди стария сайт излиза съобщение, че фирмата се е преместила на друг уеб адрес и за да се продължи към нас да се натисне посочения линк.
Въпросите ми към Вас са следните:
1. Дали според Вас има възможност да си върнем стария домейн (URL-то му беше идентично с името на фирмата ни и беше лесно за клиентите ни да ни намират. При закупуване на новия домейн пак от фирмата, която се занимава с оптимизацията ни, ни посъветва да купим домейн съдържащ ключови думи за услугите, които предлагаме, тъй като по това време беше много добре в URL-то да се съдържат ключови думи за Гугъл. В резултат се получи ужасно дълъг URL, който е труден за запомняне и няма как да подсети клиентите ни, че това сме ние
2. Ако не е възможно връщането на втория сайт, какво би станало ако закупим нов домейн с име подобно на фирмата и пренасочим сегашния ни домейн към него? Дали Гугъл няма да ни накаже отново, дали ще загубим позиции и т.н.?
Надявам се, че не ви досаждам с въпросите си и ще се радвам да ми отговорите. В интерес на истината, нямам особено доверие в фирмата, която се занимава с оптимизацията ни и не мога да вярвам на това, което ми казват. Чувствам се в безизходица ... нямам кого да попитам и към кого да се обърна, затова се реших да Ви пиша.
Благодаря Ви!