SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Проблем с домейн

Teddy bear

New member
Здравейте,

Обръщам се към Вас с молба за помощ. Моят първи уебсайт бе създаден през 2010 год. През 2012 год. фирмата, която се занимава с SEO оптимизация (английска компания) ни съобщи, че сайта ни е наказан от Гугъл за обменен линк. За целта ни посъветваха да купим нов домейн, да променим дизайна на уебсайта и текста, което и направихме. С цел да не загубим трафика, който имахме към стария сайт ни посъветваха да направим пренасочване от стария към новия домейн. Преди две седмици, след излизането на новия Гугъл алгоритъм отново се свързаха с нас, да ни кажат новите изисквания на новия алгоритъм и че той е предимно насочен към оригиналност на текста. След направени проверки в copyscape SEO компанията ни каза, че текста на новия ни сайт не е оригинален, тъй като има 100 % съвпадение с текста на стария и вероятността да бъдем наказани отново от Гугъл е много голяма. Без да претендирам за някаква компетентност по въпроса се досетих, че тъй като когато се напише стария домейн, се зарежда новия, най-вероятно copyscape проверява един и същ текст за два различни домейна (новия и стария ни домейн). След това SEO компанията прекъсна връзката между двата сайта и сега когато се зареди стария сайт излиза съобщение, че фирмата се е преместила на друг уеб адрес и за да се продължи към нас да се натисне посочения линк.

Въпросите ми към Вас са следните:
1. Дали според Вас има възможност да си върнем стария домейн (URL-то му беше идентично с името на фирмата ни и беше лесно за клиентите ни да ни намират. При закупуване на новия домейн пак от фирмата, която се занимава с оптимизацията ни, ни посъветва да купим домейн съдържащ ключови думи за услугите, които предлагаме, тъй като по това време беше много добре в URL-то да се съдържат ключови думи за Гугъл. В резултат се получи ужасно дълъг URL, който е труден за запомняне и няма как да подсети клиентите ни, че това сме ние

2. Ако не е възможно връщането на втория сайт, какво би станало ако закупим нов домейн с име подобно на фирмата и пренасочим сегашния ни домейн към него? Дали Гугъл няма да ни накаже отново, дали ще загубим позиции и т.н.?

Надявам се, че не ви досаждам с въпросите си и ще се радвам да ми отговорите. В интерес на истината, нямам особено доверие в фирмата, която се занимава с оптимизацията ни и не мога да вярвам на това, което ми казват. Чувствам се в безизходица ... нямам кого да попитам и към кого да се обърна, затова се реших да Ви пиша.

Благодаря Ви!
 
Моето мнение - за да сте сигурни, че всичко е наред, купете си чисто нов домейн с вашия бранд, а не с ключови думи. Гугъл дава преимущество на бранда. Напишете чисто нови текстове напълно уникални, качествени, и не се занимавайте повече с нищо от старите неща.

Използвайте ваши уникални снимки, които не сте публикували досега, също и ваши видео материали.
 
Стария ръчно наказание ли има? До колкото разбирам да. Може просто да подадете молба за преразглежда и да кажете, че вече сте махнали линковете и не се занимавате с такива практики и че вече не ползвате тогавашната seo компания. Ще ви махнат наказанието и домейна ще е ок. Това при положение, че има само ръчно наказание. Ако има и нещо друго, то не се маха с такава молба, а с премахване на причината и чакане.
 
Благодаря Ви за отзивчивостта. Не знам кой от двата вида е наказанието от Гугъл. На ръчно не трябваше ли да получа имейл или някакво известие? Бяхме обменили линк с български сайт за видеоклипове (тъкмо прохождахме и нямахме никаква идея от SEO и обмяна линкове, за което все още си плащаме висока цена), нищо общо с услугите, които предлагаме в Англия. Единственото, което ни казаха е, че Гугъл ни е наказал заради този линк и трябва да го махнем. По-добрия вариант е било да вземем нов домейн и всичко отново, иначе щяло да мине много време да се чака. Сайта ни тогава беше на няколко месеца, бяхме на първи позиции, имахме доста работа и всичко вървеше добре. Но ... оттам насетне се почнаха едни ходения по мъките, едно двугодишно изчакване, сменихме домейна, сменихме напълно текстове, снимки, всичко и така и не постигаме предни позиции с новия домейн. Миналата седмица, когато ни казаха, че copyscape вижда 2 сайта с 100% съвпадение на текстовете на стария и новия сайт, също така ни съобщиха, че установили че някои от линковете към стария сайт водят и към новия и оттам възможността да бъдем отново наказани, а също така да бъде причина да не може домейна да се изкачи. Мислех си, че след като работят по сайта ни би трябвало да видят тези линкове или се бъркам? От една страна ми се иска да се върнем към стария домейн, тъй като ни харесваше името и имахме доста работа с него, но не знам дали след 2 години вече е отменено наказанието, от друга наистина се двоумя дали да не вземем напълно нов домейн без препратки от стари към нови домейни с нов текст, снимки и т.н. Кой вариант би ни отнел по-малко време и би бил по-рентабилен? Когато се обърна към фирмата, която ни оптимизира всеки път ми повтарят едно и също, че всичко със сайта е добре, че се иска време да се изчака, но не са ли 2 години твърде много време за чакане? Регистрирани сме в абсолютно всички възможни директории платени и безплатни, активни сме в ФБ, Туитър, Гугъл + и пак сайта е назад в класациите.
 
Привет,

Лошото е, че всеки оптимизатор на базата на собствения си опит би Ви дал различни съвети. Това, което аз бих Ви препоръчал, за да спестите чакане е да си вземете 3 различни домейна. Единият да е близък до това, с което се знаимавате, другият до бранда и третият комбинация м/у бранд и сфера на занимание. Сложете ги на три различни хостинга, напълнете ги с уникално съдържание (текстове, снимки, клипове и т.н.), ползвайте различни данни за контакти. линквайте само с името на домейна и не много често. Заложете на постоянното добавяне на нови страници (с текст от 300 - 500 думи, снимки и клипчета). От време на време добавяйте нови абзаци във вече съществуващите страници. По възможност си набавете наистина тежък линк от много силен сайт с много посещения и не спирайте да обновявате и да добавяте нови страници. След това чакане и следене на статистиките, където вървят най-добре нещата вложете още инвестиции, но преди да направите нещо поинересувайте се как може да Ви се отрази (опитайте се сами да намерите източници, след което се допитайте до 5-6 оптимизатора, ако трябва си платете, но никога по-малко от 5-6). Аз бих процедирал по този начин, ако съм сигурен, че наистина си заслужава нишата.

Поздрави и успех, дано съм бил полезен
 
Ако старият ви домейн е брандов, моят съвет е да се върнете към него, след като изчистите наказанието. Винаги има начин да се изчисти наказание, така че се заемете с това. Откажете всички връзки, които може да са проблемни (гледайте видеото под поста). Премахнете дублираното съдържание, за най-сигурно го пренапишете на 100%.

Пренасочванията прехвърлят наказания, така че не ги използвайте.
 
Пропуснах да кажа, че за ръчно наказание може да се провери в Google Webmaster Tools - Трафик... - Мерки предприети ръчно...
Там излизат и алгоритмичните, не само ръчните. Когато моят домейн беше наказан заради линкове, съобщението се появи там и аз 10 пъти пусках молба за преразглеждане. Накрая, когато открих проблемните връзки и ги премахнах, следващият ъпдейт на алгоритъма автоматично ми премахна наказанието.
 
Там излизат и алгоритмичните, не само ръчните. Когато моят домейн беше наказан заради линкове, съобщението се появи там и аз 10 пъти пусках молба за преразглеждане. Накрая, когато открих проблемните връзки и ги премахнах, следващият ъпдейт на алгоритъма автоматично ми премахна наказанието.

Какво беше наказанието за линкове? Пингвин или за продажба на линкове?
 
Какво беше наказанието за линкове? Пингвин или за продажба на линкове?
Пингвин, заради доста голям брой линкове с еднакъв анкор.
 

Горе