yellowdino
дебил
Здравейте,
Имам следния казус - фирмата "Х', която е с доста силни позиции в своя бранш иска да си направи онлайн магазин и да продава продуктите, които продава и по тривиалния начин - в нормални магазини. Въпроса е там, че фирмата има собствен корпоративен сайт и каталог, но иска онлайн магазина да не е интегриран в основния сайт, а да е отделно. Един от въпросите, с които се сблъсквам е дали да се направи нов домейн например "xonlineshop.com" или да се направи поддомейн например "onlineshop.x.com" и има ли въобще значение това по повод оптимизацията, като се има предвид, че основния домейн "www.x.com" излиза на 1-ва страница в Гугъл по някои ключови думи, но въпреки това технически не е добре оптимизиран, но все пак предстои да се оптимизира а има доста външни линкове, някои от тях с добър ПР.
Имам следния казус - фирмата "Х', която е с доста силни позиции в своя бранш иска да си направи онлайн магазин и да продава продуктите, които продава и по тривиалния начин - в нормални магазини. Въпроса е там, че фирмата има собствен корпоративен сайт и каталог, но иска онлайн магазина да не е интегриран в основния сайт, а да е отделно. Един от въпросите, с които се сблъсквам е дали да се направи нов домейн например "xonlineshop.com" или да се направи поддомейн например "onlineshop.x.com" и има ли въобще значение това по повод оптимизацията, като се има предвид, че основния домейн "www.x.com" излиза на 1-ва страница в Гугъл по някои ключови думи, но въпреки това технически не е добре оптимизиран, но все пак предстои да се оптимизира а има доста външни линкове, някои от тях с добър ПР.