SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

гугъл и съкращения?

netsurfer

Ипотпал ФЕН :)
Незнам откога е така, но като търся bulgaria ми потъмнява й BG, незнам й с какви други съкращения е така, интересно е че потъмнява й адреса - site.bg, bgsite.com ...
 
Re: гугъл и съкращения?

гооглер robots имат социативно "мислене", т.е. откриват синоними или акроними и др. и ги слага като една дума, но не дава едни и същи резултати при търсене
Примерно:

синоним като
properties съответства на homes, но дава различни резултати;

акроними като
FDI съответства на foreign direct investments и пак дава разлика в резултатите

има и други критерии по които гоогле прави асоциации, дори са описани някаде из гоогле веб мастера
 
Последно редактирано:
Re: гугъл и съкращения?

гооглер robots имат социативно "мислене", т.е. откриват синоними или акроними и др. и ги слага като една дума, но не дава едни и същи резултати при търсене
Примерно:

синоним като
properties съответства на homes, но дава различни резултати;

акроними като
FDI съответства на foreign direct investments и пак дава разлика в резултатите

има и други критерии по които гоогле прави асоциации, дори са описани някаде из гоогле веб мастера

Абсолютно точно.

Като допълнение, информацията която генерира от потребителите се използва за предоставяне на различни резултати при търсене на един термин с две или повече значения.
 
Re: гугъл и съкращения?

При акронимите е малко по-сложно. Идеята започва с възможността за разпознаването на брандове. Тъй като много от марките използват словосъчетания, които са и буквални разбирания е необходим подход, чрез който да ти се покаже точно това което търсиш. За това как ги разпознава се дискутираше края на миналата година (май беше..), ако някой знае повече, да добави.

Колкото до термините с две значения.. Всеобщото мнение, включително и моето, е информацията на кой резултат кликаш се пази, но не се взима в предвид за позициите в SERPs. Google има други канали чрез които разбира от какво се интересуваш - iGoogle, Search history, AdSense, RSS, Google toolbar и други. От там вече е лесно да се разбере дали си лудия фен на плода ябълка и като пърсиш apple да ти покаже първо инфо за плода ябълка, а не за марката.
 

Горе