Re: как се прави анализ на конкуренцията
купи си маркет самурай
www.marketsamurai.com
Ако предпочиташ ръчния подход:
1. изтегли си
SEOQuake - плъгин за мозила. Първо обаче вземи си актуализирай мозилата и изхвърли оня боклук 3,* дето го ползваш. Е, ако толкова държиш на него изтегли плъгина за хроум
2. смъкни си данните на сайтовете от първа страница - всички не само до третия и ги обедини в табличка. Така ще ти е много по-лесно да анализираш показателите
3. Направи един анализ на самата ключова дума като използваш Google adwords keyword tool
4. Аз използвам и два коефициента за улеснение на анализа - SOC и KEI
5. Анализирай беклинковете на всичките си конкуренти - произход, еднотипност, възраст и т н. Груб анализ - не пишеш дисертация
6. Анализирай онпейдж оптимизацията на конкуренцията си - виж кое имат и кое нямат - ключови думи в текста, тайтъла, мета таговете и т н
7. Направи си план за набиране на линковете - в общи линии трябва да направиш две неща:
а) да събереш същия тип и качество линкове като конкурента си
б) да попълниш дупките т.е. да събереш това, което той няма - примерно ако той разчита основно на линкове от артикъл директории и размяна на линкове ти добави и линкове от социални мрежи като туитър, фейса, линкове от букмарк сайтове, линкове от блог коментари (не спам)
8. пропуснах - огледай си онпейджа - и да се накъкаш от линкване като онпейджа ти е калпав сайтът ти само изглежда спамерски
ПП и спри да раздаваш репутации наляво надясно, че започваш да ми лазиш по нервите - не е лошо да научиш един полезен урок от малък: когато някой те критикува той критикува конкретна твоя постъпка, поведение или в случая продукт, не е нужно да обявяваш Джихат. Не друг - ти губиш!