Re: SMS разплащания
И аз бях доволен от съппорта на Мобио.бг и плащанията - до днес.
Но днес за втори път по неясни за нас причини ни изпратиха следния заплашителен и нетърпящ възражение имейл:
"Изискване на допълнителна информация за услуга mtm - 2010-01-18 11:56:32
При преглед на Вашата услуга не успяхме да открием нейно описание на посоченият от Вас адрес. Моля изпратете ни URL адрес с коректно описание на услугата. Ако не получим коректно описание на услугата в рамките на 5 дни тя ще бъде деактивирана!"
Държа да уточня, че този имейл ни го изпращат за втори път в рамките на последните шест месеца. Веднъж вече им отговорихме, че услугата е достъпна и се вижда само след регистрация в сайта ни и че всичко е попълено коректно и точно. Те се съгласиха и ни върнаха отговор, че всичко е ок. Но днес някой нервен служител от съппорта им /явно защото е понеделник и цяла седмица трябва да се бачка/ е решил да се прави на важен и да напомня за себе си и за фирмата, където работи.... Да, ама не всеки би си премълчал. Директно им писахме, че веднъж вече сме им отговорили на имейла и не считаме за нужно да се повтаряме по хиляда пъти. А ако не са го разбрали и продължат да ни изпращат имейли с подобни съдържания директно ще потърсим услугите на друг техен конкурент.
Не на последно място - ако това е отношението и тона към клиентите на платформата Мобио.бг, то въпрос на време е клиентите им масово да се дръпнат от тях и да предпочетат други фирми.
Не на последно място в имейла им липсва стандартните фрази "екипа на Мобио.бг", "Поздрави", "С уважение" и т.н., т.е. едни малки и елементарни неща, които обаче правят голямо впечатление. Е това ако не е връщане към първобитно-общинния строй...
Крайно време е фирмите в България освен да предоставят качествена услуга да се научат и на коректно отношение към клиентите си - защото именно благодарение на последните ядат бял хляб. Но нека не забравяме, че нищо на този свят не е вечно...
И аз бях доволен от съппорта на Мобио.бг и плащанията - до днес.
Но днес за втори път по неясни за нас причини ни изпратиха следния заплашителен и нетърпящ възражение имейл:
"Изискване на допълнителна информация за услуга mtm - 2010-01-18 11:56:32
При преглед на Вашата услуга не успяхме да открием нейно описание на посоченият от Вас адрес. Моля изпратете ни URL адрес с коректно описание на услугата. Ако не получим коректно описание на услугата в рамките на 5 дни тя ще бъде деактивирана!"
Държа да уточня, че този имейл ни го изпращат за втори път в рамките на последните шест месеца. Веднъж вече им отговорихме, че услугата е достъпна и се вижда само след регистрация в сайта ни и че всичко е попълено коректно и точно. Те се съгласиха и ни върнаха отговор, че всичко е ок. Но днес някой нервен служител от съппорта им /явно защото е понеделник и цяла седмица трябва да се бачка/ е решил да се прави на важен и да напомня за себе си и за фирмата, където работи.... Да, ама не всеки би си премълчал. Директно им писахме, че веднъж вече сме им отговорили на имейла и не считаме за нужно да се повтаряме по хиляда пъти. А ако не са го разбрали и продължат да ни изпращат имейли с подобни съдържания директно ще потърсим услугите на друг техен конкурент.
Не на последно място - ако това е отношението и тона към клиентите на платформата Мобио.бг, то въпрос на време е клиентите им масово да се дръпнат от тях и да предпочетат други фирми.
Не на последно място в имейла им липсва стандартните фрази "екипа на Мобио.бг", "Поздрави", "С уважение" и т.н., т.е. едни малки и елементарни неща, които обаче правят голямо впечатление. Е това ако не е връщане към първобитно-общинния строй...
Крайно време е фирмите в България освен да предоставят качествена услуга да се научат и на коректно отношение към клиентите си - защото именно благодарение на последните ядат бял хляб. Но нека не забравяме, че нищо на този свят не е вечно...