SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Тук не е информация

oggin

+Ognian Mladenov
Екип
Често на най-странни места ми изскачат познати реклами. Обаче реклама в depositfiles na diri.bg хич не съм очаквал :)

http://depositfiles.com/en/files/6515785
 

Прикачени файлове

  • Deposit Files_1215764773452.jpg
    Deposit Files_1215764773452.jpg
    15.3 KB · Преглеждания: 0
Re: Тук не е информация

Ами те правят доста голяма кампния. И билбордове имат
 
Re: Тук не е информация

Ами те правят доста голяма кампния. И билбордове имат

Мдам... билбордове, реклама по телевизията и къде ли още не... а онлайн имам чувство, че са на всеки килобайт по 3 пъти. Жалко че услугата, която предлагат е толкова куца....
 
Re: Тук не е информация

ако са достатъчно упорити и са заделили достатъчно ресурс за целта може и да стане това :) Ще трябва поне година две здраво блъскане по бранда все пак се целят в масовите потребители
 
Re: Тук не е информация

ако са достатъчно упорити и са заделили достатъчно ресурс за целта може и да стане това :) Ще трябва поне година две здраво блъскане по бранда все пак се целят в масовите потребители

Ще ги видим какво ще направят, ама според мен най-голямата им грешка е че малко се акцентира на стария им вече наложен бранд (dir.bg)... хората винаги търсят нещо познато...
 
Re: Тук не е информация

Все си мисля, че за да успееш с търсачка трябва да заложиш повече на теxнологията, отколкото на рекламирането на услугата. Имаме два чудесни примера Ask.com и Live.com

Другото резултатите на diri изобилстват със съдържание от dir.bg
И търсачката прилича повече на интерфейс за търсене в dir.bg отколкото на реална търсачка. Да неговорим за убийствено, искрящо жълтите банери в резултатите. Май слагат каруцата пред коня и се опитват бързо да избият парите които влагат.

И от Загорка претендират, че правят бира, но някои ценители на бира си мислим че правят бутилки.
 
Последно редактирано:
Re: Тук не е информация

дир-а изобщо имат ли търсачка? последно като гледах имаха нещо което со справяше по зле от "like %...%" в SQL.
 
Re: Тук не е информация

Все си мисля, че за да успееш с търсачка трябва да заложиш повече на теxнологията, отколкото на рекламирането на услугата. Имаме два чудесни примера Ask.com и Live.com

Да ама като технология много ме съмнява да могат да предложат нещо повече от google.bg та тяхното ниво много под това на Jabse дори... за това единственото им спасение е рекламата :)
 
Re: Тук не е информация

И аз си мисля, че им трябва нещо повече от големи билбордове и масови рекламни кампании за да се отличат, дори и на бг пазара. Все пак трябва да знаят с колко много търсачки се борят. Единственото, което ми идва наума, с което могат да бъдат предпочитани от време на време, е да предложат нещо уникално. И както каза nbsp май ще трябва това да е в технологиите.

Не искам да бъда скептичен, но имам чувството че няма да постигнат желания успех с тези кампании, даже си мисля, че ще е леко набутвация. :)
 
Re: Тук не е информация

Не искам да бъда скептичен, но имам чувството че няма да постигнат желания успех с тези кампании, даже си мисля, че ще е леко набутвация. :)

Въпроса е какъв е желания успех за който се борят :) Ако искат да станат нещо като Yandex за България ... мисля че си живеят в техен си филм и яко ще се набутат само... ако искат да си вдигнат цената като цяло... може и да успеят
 
Re: Тук не е информация

Имаме два чудесни примера Ask.com и Live.com
Ask.com измениха профила и в момента са тясно специализирана търсачка по сватбите и сватбените услуги :)
 
Re: Тук не е информация

Ask.com измениха профила и в момента са тясно специализирана търсачка по сватбите и сватбените услуги :)

Хаха. Все по някякъв критерий трябва да признаем, че са успешни.

По темата, трябва да се присъединя към мнението, че ресурсите за реклама на дири трябва да са насочени към подобряване на технологията за търсене. Все пак yandex са започнали със софтуер, който да се справя с лингвистичните особености на кирилицата, което според мен е основното им предимство пред google. Въпреки че вторите ги настигат бързо. Конкуренцията се върти около ползваемоста, не може да изградиш стабилен брант с неползваема услуга. Някак си не го виждам.
 
Re: Тук не е информация

Търсачка?!?!?!?!
Всеки в България прави едно и също. Защо да ползвам тази търсачка? Какво ми дава повече от Google примерно? Иновация - нулева!
Иначе рекламата им е страшна - най-добрата която съм виждал на интернет сайт. И наистина поздравления за тези които са я правили.
Моята прогноза - парите за реклама ще свършат бързо. Никога този сайт няма да стане достатъчно популярен, и като гледам как вървят нещата едва ли дир.бг някога ще успеят да се върнат на пазара.
Така е - който не мисли навреме рано или късно фалира...
 
Re: Тук не е информация

Ами тези дни Яху официално откриха възможноста да се ползват техните технологии, като всеки може да манипулира резултатите и дизайна на свой вкус :)
Единственото задължение е наличието на тяхната реклама на страниците с резултататите.
Може да си направите собствени тясноспециализирани търсачки на теми напр.
- недвижимост в България
- мебели
- врати и прозорци
- Web
и така нататък...
Това просто като идея :)
Не знам защо тази новина остана малко встрани от всички на форума :)
 
Re: Тук не е информация

Seo-pi4 : предполагам защото ако някой реши да използва Custom Search Engine би било по-удачно да се спре на Google CSE (която предлага същите тези неща) , отколкото на Yahoo BOSS. Защо (според мен) е по-удачно ? Google просто търси и намира по-добре ... особено на кирилица :)
 
Re: Тук не е информация

Yahoo BOSS ми звучи малко по-примамливо на пръв поглед, но трябва да се изпробва. Затова съм още малко встрани. На приказки звучи добре, но както oggin отбеляза, search quality-тито си казва думата.

И пак по темата: Започнах да правя накакви връзки с Красимир Гергов и въпреки, че може тотално да греша, звучи много правдоподобно дир да не са отделили паричните средства за рекламата. Типично по български, цялата па́ра (на блака) в свирката, много по-лесно е от колкото подобряване на продукта.

п.п. Пак казвам, това са си мои разсъждения, възможно е въобще да не е така. Просто изглежда като нещо, което сме виждали постоянно.
 
Re: Тук не е информация

Защо (според мен) е по-удачно ? Google просто търси и намира по-добре ... особено на кирилица :)
И рекламите може да са с твоя си пуб- р.е. да пИчелиш.
 
Re: Тук не е информация

Търсачка?!?!?!?!
Всеки в България прави едно и също. Защо да ползвам тази търсачка? Какво ми дава повече от Google примерно? Иновация - нулева!
Иначе рекламата им е страшна - най-добрата която съм виждал на интернет сайт. И наистина поздравления за тези които са я правили.
Моята прогноза - парите за реклама ще свършат бързо. Никога този сайт няма да стане достатъчно популярен, и като гледам как вървят нещата едва ли дир.бг някога ще успеят да се върнат на пазара.
Така е - който не мисли навреме рано или късно фалира...

Рекламата е ужасна, както и самия ресурс.

Реклама - абсолютно нищо не е ясно кво и що + един тампон отдясно долу (говоря за статични билбордове из Варна). Иди се сети, че това е българска търсачка.

За анимационни банери - идиотство до края на света.

Ресурс - технологична хамология на тампон.
 
Re: Тук не е информация

outdoor рекламата им наистина е странна.

1. дори и за мен изглеждаше съвсем не на място (доколкото съм запознат рядко еднаква online и outdoor реклама има успех)
2. поразително прилича на първите outdoor реклами на Yandex, които доколкото съм чел не бяха приети добре от потребителите
 
Re: Тук не е информация

Много оригинално е да сложиш нещо, което е почти празно. Не е нищо особено но има ефект според мен и достига до тези до които трябва. Както виждате достиганло е до нас. Няма смисъл тази реклама да вляе на хората които не знаят какво е търсачка.
Идеята на една реклама е да вляе а не да се хареса. Тази реклама определено вляе. Така че няма значение, че не Ви харесва... Може би се изразих грешно като казах хубава. По-скоро е резултатна.
За отрицателно време всеки знае за тях. А това, че услугата е скапана е друг въпрос.
 

Горе