SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Информация относно невалидните кликвания

AdSense BG

Официален представител
Здравейте,

Безспорно генерирането на невалидни кликвания е една от най-чувствителните теми, както за рекламодателите в AdWords, така и за издателите в AdSense. Наскоро в блога на AdSense беше публикувана статия относно това, какво се има предвид под невалидни и измамни кликвания.

Невалидни кликвания са кликвания, които биха могли по изкуствен начин да доведат до увеличаване на разходите на рекламодателите или приходите на издателите и за които ние решаваме да не таксуваме рекламодателите в AdWords. Такива например са странични кликвания без никаква стойност за рекламодателя, като например второто кликване от всяко двойно кликване. Те могат да включват и много други видове кликвания, за които сме счели, че не са резултат от истински потребителски интерес.

Невалидните кликвания често се смесват с понятието "кликване на рекламите във Вашия собствен сайт". Все пак имайте предвид, че по принцип за невалидни се считат всички кликвания, които по изкуствен начин увеличават разходите на рекламодателите и приходите на издателите, независимо от техния източник.

Измамните кликвания са разновидност на невалидните кликвания, които са генерирани със злонамерени или измамни цели - с други думи, кликвания, които целят да доведат до увеличаване на разходите на рекламодателите или приходите на издателите по изкуствен начин. Източниците на подобни кликвания включват, но не се ограничават до:

- издатели, които кликват върху рекламите в собствения си сайт или които насърчават трети лица да кликват върху рекламите в сайта им
- потребители на даден сайт или роднини на издателите, които кликват върху рекламите, за да подкрепят сайта/издателя.
- програми/услуги на трети страни, които предлагат различни награди/стимули на потребителите, от рода на плащане-за-кликване (pay-to-click, PTC) или обмен на кликвания
- автоматични инструменти за кликвания, роботи и друг измамен софтуер

Същите принципи се прилагат и по отношение на рекламните импресии и конверсии. Някои източници на невалидни импресии включват, но не се ограничават до:

- прекомерни опреснявания на страницата, генерирани ръчно или автоматично
- програми/услуги на трети страни, които предлагат различни награди/стимули на потребителите от рода на плащане-за-сърфиране (pay-to-surf) или автосърф (auto-surf) програми
- програми/услуги на трети страни за закупуване на фиксирано количество трафик, например от рода на "$10 за 1,000 разглеждания на страницата"

Напомняме Ви, че всеки метод за изкуствено генериране на кликвания, импресии или конверсии е строго забранено от Програмната политика на AdSense и че ние наблюдаваме активността в профилите на всички издатели, за да гарантираме спазването на тази Програмна политика и защитата на интересите на нашите издатели и рекламодатели.

Разбираме, че много от вас биха искали да получат повече информация за системата и методите за засичане на невалидна активност в профилите. За съжаление, поради техния поверителен характер, не сме в състояние да разкриваме никакви подробности относно начина, по който те функционират. Все пак мога да ви уверя, че използваме както автоматични системи така и екипи от специалисти, за да анализираме характера и източниците на всички кликвания и импресии и че всяко решение относно статуса на даден профил е добре обосновано. Освен това, в случай че даден профил бъде закрит поради генерирането на невалидни кликвания, всички неизплатени на издателя суми се възстановяват надлежно и изцяло на засегнатите от невалидната активност рекламодатели.

Както знаете със създаването на профил в AdSense, издателите приемат нашите Общи условия и декларират, че са запознати с Програмната политика на AdSense, която изрично забранява всякакви методи за изкуствено генериране на кликвания. Съответно издателите са длъжни да познават и да спазват нашите правила. Това е в интерес както на издателите, така и на рекламодателите в AdWords.

Всички издатели, чиито профили са закрити поради генерирането на невалидни кликвания, които не са съгласни с мерките, предприети относно техните профили имат възможността да се свържат с нашия екип. Все пак ви молим да имате предвид, че съгласно нашите Общи условия, Google използва единствено собствената си преценка при идентифицирането и третирането на случаи на генериране на невалидни кликвания.

Тъй като няма да бъда в състояние да Ви предоставя допълнителна информация по тази тема, да коментирам конкретни ситуации или да отговоря на въпроси във връзка със статуса на отделни профили Ви препоръчвам да посетите страницата с ЧЗВ относно невалидните кликвания и Центъра с ресурси за качество на рекламния трафик.

Благодарим Ви за разбирането.

Поздрави,

Гергана
Екипът на Google AdSense, България
 
Re: Информация относно невалидните кликвания

Имам 1 въпросче точно към тези невалидни кликове поставих 2 текстови връзки във сайта ми и стояха около 15 дни и в деня в който си продадох сайта влизам да си махна рекламните полета и ми изписа точно че акаунта ми е бил спрян за тези невалидни кликове.Доколкото прочетох не нарушавам нито едно от изброениете неща нито карам роднини , приятели или които и да е бил да клика , не използвам аутосърф сайтове писах ви на имейла но така и не получих отговор.Та въпроса ми е ние виновнили сме ако някой прави тези кликове нарочно за да ни спрете акаунтите и неможели да ни предупредите за тази опасност да пишете 1 имейл че има невалидни кликове и да вземем мерки срещо това ми направо спирате акаунтите без да имаме някаква вина ( поне при мен е така не намирам вина в мен ! ) и също така искам да попитам при тези спряни акаунти имали възможност за пускането на акаунта отново ?

Поздрави.
 
Re: Информация относно невалидните кликвания

И аз съм пращал писма на гугъл. Според мен е недопустимо такава фирма да има толкова скапан съпорт и аз да чакам с дни за да получа отговор на конкретен въпрос. Да речем, че преглъщам факта, че няма телефон за контакт, но да не отговарят на мейли... Нямам думи!
Толкова ми е любима тази компания, но истината си е истина - съпорта е трагичен, бавен и муден!!! Също съм съгласен с горното мнение, че някой злобар може да нацъка адсенса и да ни прецака.
 
Re: Информация относно невалидните кликвания

И аз съм пращал писма на гугъл. Според мен е недопустимо такава фирма да има толкова скапан съпорт и аз да чакам с дни за да получа отговор на конкретен въпрос. Да речем, че преглъщам факта, че няма телефон за контакт, но да не отговарят на мейли... Нямам думи!
Толкова ми е любима тази компания, но истината си е истина - съпорта е трагичен, бавен и муден!!! Също съм съгласен с горното мнение, че някой злобар може да нацъка адсенса и да ни прецака.

На мен също ми е любима, но кажете какво да правя, след като сметката ми бе деактивирана без никакво предупреждение и обяснение. Аз също допускам акаунта ми да е останал отворен и тъй - като до компютъра, от който се свързвам, достъп имат много хора, злобар, както пишете по - горе да ми е скроил шапката. Възможно е да съм допуснаи някои грешки (не става въпрос за невалидни кликове), защото това не ми е оснавната работа, на която да разчитам. На въпросите ми, зададени по и-мейл ми се отговаря с шаблонното: "Посетете нашия Help" или трябва да прочета отново програмната политика. С две думи: общи приказки. По мое мнение, тук няма никакъв супорт, защото до сега не видях да е отговорил задоволително на когото и да е. Вие как мислите? И още.... Дали господата от Google знаят как Гергана отговаря на издаделите. Ако някой знае директен телефон, моля да го напише. Искам да разговарям ли9чно и да разбера каква е истината, защото ми омръзна да ме правят на маймуна.
 
Re: Информация относно невалидните кликвания

много ми е интересно нашите акаунти биват спирани поради невалидни кликове за които не сме виновни тия , а днес попаднах на 2 сайта ( за музика ) които имат гугъл търсачка това не ли е забранено.... за тях нямали наказания ?
 
Re: Информация относно невалидните кликвания

Тъй като е възможно някой да не знае, че е нарушил Политиката на Гугъл, не е ли редно първо да се изпрати предупреждение относно нарушението и ако не се коригира да си отнесе последствията (става въпрос за не толко грубите нарушения)...
 
Re: Информация относно невалидните кликвания

Тъй като е възможно някой да не знае, че е нарушил Политиката на Гугъл, не е ли редно първо да се изпрати предупреждение относно нарушението и ако не се коригира да си отнесе последствията (става въпрос за не толко грубите нарушения)...

Когато се регистрираш за adsense се съгласяваш с политиката им... има там едно много дълго дето не го четете... трябва да му хврълите един поглед, все пак сте декларирали че сте го чели... Освен това попринцип за повечето нарушения си изпращат предупреждения, поне на мен ми пращат де...
 
Re: Информация относно невалидните кликвания

Много се извинявам аз също съм потърпевщ 3 дни след, като ми се издаде ПИН. Това вид безплатно рекламиране ли е? Виждам, че не е само при мен! На мен също ми се отговаря по-шаблон без обратна връзка на служителката - Гергана (незнайна коя)! Конкретно при мен не е имало подобни действия, но при фирма с няколко души и общ доставчик на интернет услуги не мога да гарантирам неволен клик, а и в съпорта им това не е недопостимо от първо лице. Следователно истината е някъде там и ние-сме ощетените а GoogleAdSense печелившите в бранша. И още нещо, като искат Партньорски взаимоотношения да подобрят сътрудничеството си и софтуера им за отчитане (с удоволствие бих Ви препоръчал), както и импресиите от едно IP да са невалидни!


П.П. Още веднъж Гергана дължиш ми обяснение и, ако наистина си реален човек свържи се с мен! Работим в елитни компании и не е колегиално от твоя страна отностно Партньор на Майкрософт България e-mail: andrian.ivanov@hotmail.com
 
Последно редактирано:
Re: Информация относно невалидните кликвания

Андриан, стига си обяснявал за кого работиш. Това, кой е работодателят ти, ни най-малко не променя ТОС-а на Гугъл. С нещо си нарушил правилата и са те изгонили. Или може би служителите на Майкрософт трябва да са по-привилегировани от останалите?

Ако си достатъчно търпелив, може да изчакаш https://adcenter.microsoft.com/. Някой ден предполагам ще предлага същото, което предлага и АдСенс и съм сигурен, че ще са по-справедливи от Гугъл. :D
 
Re: Информация относно невалидните кликвания

Не е това правя го за всички. При нас се получава отговор от реален съпорт в кратък срок на основа база данни от потребителя. Тук нещата са по-съвсем друг начин. Виждам коментари от нея във форума на основа, която не е съществена по-проблема...
 
Последно редактирано:
Re: Информация относно невалидните кликвания

ние-сме ощетените а GoogleAdSense печелившите в бранша

Всъщност доколкото аз съм запознат Google връщат парите от невалидните кликове на рекламодателите си и поради тази причина са и толкова доверени.

btw никой никакви обяснения не ти дължи, пиши им на Google... там трябва да им се досажда постоянно, да се пускат писма всеки ден :)
 
Re: Информация относно невалидните кликвания

Колеги, от Г се стараят да защитат максимално интересите на рекламодателите и са прави - винаги е по трудно да намериш човек който да даде пари отколкото такъв който иска да ги заработи (и понякога да пооткрадне от тях). Поне аз на тяхно място бих постъпил по същият начин. Разбира се, ако си лоялен партньор и допуснеш грешка, то има предупреждение преди да те баннат, но да обясняват на всички нови сайтове които шмекеруват още от първият ден сигурно няма да стане.

Относно проблема на колегата andrian.ivanov - извинявай, но с тона с който искаш разни обяснения и аз не бих ти отговорил та камо ли от Г. А това с партньорството с М$ като довод си е направо смешно.

В разясненията на AdSense BG се казва директно:
Тъй като няма да бъда в състояние да Ви предоставя допълнителна информация по тази тема, да коментирам конкретни ситуации или да отговоря на въпроси във връзка със статуса на отделни профили Ви препоръчвам да посетите страницата с ЧЗВ относно невалидните кликвания и Центъра с ресурси за качество на рекламния трафик.
така че не очаквайте някой тук да ви отговори относно конкретни казуси ... Дадената по-горе в темата информация е достатъчна, четете обмисляйта и ако нещо Ви съмнява, то по скоро не го правете или питайте предварително колеги които имат по-дълъг опит от Вас.
 
Re: Информация относно невалидните кликвания

Не е това правя го за всички. При нас се получава отговор от реален съпорт в кратък срок на основа база данни от потребителя. Тук нещата са по-съвсем друг начин. Виждам коментари от нея във форума на основа, която не е съществена по-проблема...

Много сте наивни. Не разбрахте ли, че тук няма никаква Гергана. Затова и никой не получава отговор. Посочете някакви телефони, чрез които мога да се свържа с Google. Аз не можах да открия такива в многото страници написани на български. Ако греша, моля за извинение!
 
Re: Информация относно невалидните кликвания

На мен ми начислиха 25$ разходи за невалидни кликове, което просто не може да е така, да сещам се къде леко сбърках във правилата, ползвах една аутосърф програма, но за малко, бях забравил, че са забранени, но 25$ разходи, това е прекалено според мен... И мисля, че е редно да давате по подробни обяснения... а не
"имате грешка в правилата, поемете големия... "
 
Re: Информация относно невалидните кликвания

На мен ми начислиха 25$ разходи за невалидни кликове, което просто не може да е така, да сещам се къде леко сбърках във правилата, ползвах една аутосърф програма, но за малко, бях забравил, че са забранени, но 25$ разходи, това е прекалено според мен... И мисля, че е редно да давате по подробни обяснения... а не
"имате грешка в правилата, поемете големия... "

За голямо съжаление, стигнах до извода, че всичко е една голяма измама. Някой може да печели от тази програма, но не сте Вие от България. Бъдете сигурни. Както виждате няма никаква Гергана. На моите въпроси по мейла, никой не отговаря. Само някакви шаблонни отговори от аутореспондер.
 
Re: Информация относно невалидните кликвания

ихаа то в тази тема станало много забавно

sammy: като си ползвал аутосърф и само са ти отчислили 25 кинта можеш да се радваш. по принцип за такова нещо изгаряш

koleff: тази голяма измама дава хляб на хиляди мастъри по света и у нас. а да знаеш какви почивки плащааа :) те това последното на леко лятна тема
 
Re: Информация относно невалидните кликвания

Между другото, винаги съм се чудел дали "Гергана" е име на един-единствен реален човек или просто всички в екипа на Адсенс България са с кодовото име "Гергана".

Ако трябва да заложа на всяка цена, не знам точно защо, но бих избрал второто.

Извинявам се за офтопика, но видях, че темата вълнува и други.
 
Re: Информация относно невалидните кликвания

Би трябвало да е кодово име, по е обективно и неутрално. Нещо като Платон в Яндекс. Иначе доста хора по форумите ще почнат да възприемат нещата лично, да й говорят на кака, бебче и да обсъждат родата.

Но не е - http://www.linkedin.com/pub/1/671/545 - и аз сорри за офтопика.
 
Последно редактирано:

Горе