AdSense BG
Официален представител
Здравейте,
Безспорно генерирането на невалидни кликвания е една от най-чувствителните теми, както за рекламодателите в AdWords, така и за издателите в AdSense. Наскоро в блога на AdSense беше публикувана статия относно това, какво се има предвид под невалидни и измамни кликвания.
Невалидни кликвания са кликвания, които биха могли по изкуствен начин да доведат до увеличаване на разходите на рекламодателите или приходите на издателите и за които ние решаваме да не таксуваме рекламодателите в AdWords. Такива например са странични кликвания без никаква стойност за рекламодателя, като например второто кликване от всяко двойно кликване. Те могат да включват и много други видове кликвания, за които сме счели, че не са резултат от истински потребителски интерес.
Невалидните кликвания често се смесват с понятието "кликване на рекламите във Вашия собствен сайт". Все пак имайте предвид, че по принцип за невалидни се считат всички кликвания, които по изкуствен начин увеличават разходите на рекламодателите и приходите на издателите, независимо от техния източник.
Измамните кликвания са разновидност на невалидните кликвания, които са генерирани със злонамерени или измамни цели - с други думи, кликвания, които целят да доведат до увеличаване на разходите на рекламодателите или приходите на издателите по изкуствен начин. Източниците на подобни кликвания включват, но не се ограничават до:
- издатели, които кликват върху рекламите в собствения си сайт или които насърчават трети лица да кликват върху рекламите в сайта им
- потребители на даден сайт или роднини на издателите, които кликват върху рекламите, за да подкрепят сайта/издателя.
- програми/услуги на трети страни, които предлагат различни награди/стимули на потребителите, от рода на плащане-за-кликване (pay-to-click, PTC) или обмен на кликвания
- автоматични инструменти за кликвания, роботи и друг измамен софтуер
Същите принципи се прилагат и по отношение на рекламните импресии и конверсии. Някои източници на невалидни импресии включват, но не се ограничават до:
- прекомерни опреснявания на страницата, генерирани ръчно или автоматично
- програми/услуги на трети страни, които предлагат различни награди/стимули на потребителите от рода на плащане-за-сърфиране (pay-to-surf) или автосърф (auto-surf) програми
- програми/услуги на трети страни за закупуване на фиксирано количество трафик, например от рода на "$10 за 1,000 разглеждания на страницата"
Напомняме Ви, че всеки метод за изкуствено генериране на кликвания, импресии или конверсии е строго забранено от Програмната политика на AdSense и че ние наблюдаваме активността в профилите на всички издатели, за да гарантираме спазването на тази Програмна политика и защитата на интересите на нашите издатели и рекламодатели.
Разбираме, че много от вас биха искали да получат повече информация за системата и методите за засичане на невалидна активност в профилите. За съжаление, поради техния поверителен характер, не сме в състояние да разкриваме никакви подробности относно начина, по който те функционират. Все пак мога да ви уверя, че използваме както автоматични системи така и екипи от специалисти, за да анализираме характера и източниците на всички кликвания и импресии и че всяко решение относно статуса на даден профил е добре обосновано. Освен това, в случай че даден профил бъде закрит поради генерирането на невалидни кликвания, всички неизплатени на издателя суми се възстановяват надлежно и изцяло на засегнатите от невалидната активност рекламодатели.
Както знаете със създаването на профил в AdSense, издателите приемат нашите Общи условия и декларират, че са запознати с Програмната политика на AdSense, която изрично забранява всякакви методи за изкуствено генериране на кликвания. Съответно издателите са длъжни да познават и да спазват нашите правила. Това е в интерес както на издателите, така и на рекламодателите в AdWords.
Всички издатели, чиито профили са закрити поради генерирането на невалидни кликвания, които не са съгласни с мерките, предприети относно техните профили имат възможността да се свържат с нашия екип. Все пак ви молим да имате предвид, че съгласно нашите Общи условия, Google използва единствено собствената си преценка при идентифицирането и третирането на случаи на генериране на невалидни кликвания.
Тъй като няма да бъда в състояние да Ви предоставя допълнителна информация по тази тема, да коментирам конкретни ситуации или да отговоря на въпроси във връзка със статуса на отделни профили Ви препоръчвам да посетите страницата с ЧЗВ относно невалидните кликвания и Центъра с ресурси за качество на рекламния трафик.
Благодарим Ви за разбирането.
Поздрави,
Гергана
Екипът на Google AdSense, България
Безспорно генерирането на невалидни кликвания е една от най-чувствителните теми, както за рекламодателите в AdWords, така и за издателите в AdSense. Наскоро в блога на AdSense беше публикувана статия относно това, какво се има предвид под невалидни и измамни кликвания.
Невалидни кликвания са кликвания, които биха могли по изкуствен начин да доведат до увеличаване на разходите на рекламодателите или приходите на издателите и за които ние решаваме да не таксуваме рекламодателите в AdWords. Такива например са странични кликвания без никаква стойност за рекламодателя, като например второто кликване от всяко двойно кликване. Те могат да включват и много други видове кликвания, за които сме счели, че не са резултат от истински потребителски интерес.
Невалидните кликвания често се смесват с понятието "кликване на рекламите във Вашия собствен сайт". Все пак имайте предвид, че по принцип за невалидни се считат всички кликвания, които по изкуствен начин увеличават разходите на рекламодателите и приходите на издателите, независимо от техния източник.
Измамните кликвания са разновидност на невалидните кликвания, които са генерирани със злонамерени или измамни цели - с други думи, кликвания, които целят да доведат до увеличаване на разходите на рекламодателите или приходите на издателите по изкуствен начин. Източниците на подобни кликвания включват, но не се ограничават до:
- издатели, които кликват върху рекламите в собствения си сайт или които насърчават трети лица да кликват върху рекламите в сайта им
- потребители на даден сайт или роднини на издателите, които кликват върху рекламите, за да подкрепят сайта/издателя.
- програми/услуги на трети страни, които предлагат различни награди/стимули на потребителите, от рода на плащане-за-кликване (pay-to-click, PTC) или обмен на кликвания
- автоматични инструменти за кликвания, роботи и друг измамен софтуер
Същите принципи се прилагат и по отношение на рекламните импресии и конверсии. Някои източници на невалидни импресии включват, но не се ограничават до:
- прекомерни опреснявания на страницата, генерирани ръчно или автоматично
- програми/услуги на трети страни, които предлагат различни награди/стимули на потребителите от рода на плащане-за-сърфиране (pay-to-surf) или автосърф (auto-surf) програми
- програми/услуги на трети страни за закупуване на фиксирано количество трафик, например от рода на "$10 за 1,000 разглеждания на страницата"
Напомняме Ви, че всеки метод за изкуствено генериране на кликвания, импресии или конверсии е строго забранено от Програмната политика на AdSense и че ние наблюдаваме активността в профилите на всички издатели, за да гарантираме спазването на тази Програмна политика и защитата на интересите на нашите издатели и рекламодатели.
Разбираме, че много от вас биха искали да получат повече информация за системата и методите за засичане на невалидна активност в профилите. За съжаление, поради техния поверителен характер, не сме в състояние да разкриваме никакви подробности относно начина, по който те функционират. Все пак мога да ви уверя, че използваме както автоматични системи така и екипи от специалисти, за да анализираме характера и източниците на всички кликвания и импресии и че всяко решение относно статуса на даден профил е добре обосновано. Освен това, в случай че даден профил бъде закрит поради генерирането на невалидни кликвания, всички неизплатени на издателя суми се възстановяват надлежно и изцяло на засегнатите от невалидната активност рекламодатели.
Както знаете със създаването на профил в AdSense, издателите приемат нашите Общи условия и декларират, че са запознати с Програмната политика на AdSense, която изрично забранява всякакви методи за изкуствено генериране на кликвания. Съответно издателите са длъжни да познават и да спазват нашите правила. Това е в интерес както на издателите, така и на рекламодателите в AdWords.
Всички издатели, чиито профили са закрити поради генерирането на невалидни кликвания, които не са съгласни с мерките, предприети относно техните профили имат възможността да се свържат с нашия екип. Все пак ви молим да имате предвид, че съгласно нашите Общи условия, Google използва единствено собствената си преценка при идентифицирането и третирането на случаи на генериране на невалидни кликвания.
Тъй като няма да бъда в състояние да Ви предоставя допълнителна информация по тази тема, да коментирам конкретни ситуации или да отговоря на въпроси във връзка със статуса на отделни профили Ви препоръчвам да посетите страницата с ЧЗВ относно невалидните кликвания и Центъра с ресурси за качество на рекламния трафик.
Благодарим Ви за разбирането.
Поздрави,
Гергана
Екипът на Google AdSense, България