EasyTrader
New member
Международната affiliate платформа “Zanox” (www.zanox.com) с централа в Берлин, бе продадена за EUR 214.9 милиона на Axel Springer AG (издателска дейност, собственик на над 170 списания и вестници в цял свят) und PubliGroupe AG (водеща швейцарска медийна агенция, обслужваща предимно печатни медии в Швейцария).
След тази мащабна сделка, по света не останаха много рекламни мрежи, които да не бяха погълнати от други гиганти.
Хронология на други подобни поглъщания на афилиейт и рекламни мрежи през последните 4 години:
- Миналата година Google закупи Double Click (www.DoubleClick.com) срещу USD 3.1 милиарда в брой. DoubleClick е е лидер на световния пазар за интернет реклама и обслужва огромни уеб сайтове като MySpace, The Wall Street Journal и America Online.
- В края на 2006 Time Warner AOL пожела да закупи и европейският лидер в affiliate маркетинга Tradedoubler (www.Tradedoubler.com) за USD 900 милиона, но акционерите на компанията блокираха сделката
- LinkShare (www.linkshare.com) бе продаден на най-голямия онлайн шопинг портал в Япония - Rakutten за USD 425 милиона през 2005 година, с което японският гигант подсигури своята експанзия в САЩ
- Advertising.com (www.Ad.com) бе закупен от Time Warner AOL през 2004 за USD 435 милиона
- Commission Junction (www.cj.com) бе продадена през далечната 2003 година на рекламния лидер ValueClick, Inc срещу акции и USD 26 милиона в брой. Приблизителната обща стойност на сделката е над USD 50 милиона.
След тази мащабна сделка, по света не останаха много рекламни мрежи, които да не бяха погълнати от други гиганти.
Хронология на други подобни поглъщания на афилиейт и рекламни мрежи през последните 4 години:
- Миналата година Google закупи Double Click (www.DoubleClick.com) срещу USD 3.1 милиарда в брой. DoubleClick е е лидер на световния пазар за интернет реклама и обслужва огромни уеб сайтове като MySpace, The Wall Street Journal и America Online.
- В края на 2006 Time Warner AOL пожела да закупи и европейският лидер в affiliate маркетинга Tradedoubler (www.Tradedoubler.com) за USD 900 милиона, но акционерите на компанията блокираха сделката
- LinkShare (www.linkshare.com) бе продаден на най-голямия онлайн шопинг портал в Япония - Rakutten за USD 425 милиона през 2005 година, с което японският гигант подсигури своята експанзия в САЩ
- Advertising.com (www.Ad.com) бе закупен от Time Warner AOL през 2004 за USD 435 милиона
- Commission Junction (www.cj.com) бе продадена през далечната 2003 година на рекламния лидер ValueClick, Inc срещу акции и USD 26 милиона в брой. Приблизителната обща стойност на сделката е над USD 50 милиона.