SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Разгневен потребител на телнет.бг

Re: Разгневен потребител на телнет.бг

Добра идея за вирал :)
 
Re: Разгневен потребител на телнет.бг

колко е прав? да бие служители, понеже не е доволен от фимрата ли?
 
Re: Разгневен потребител на телнет.бг

Не, затова, че е потребител и си плаща, а това със "ще дойдат колегите" го знам много добре, защото съм бил на мястото на това момче и знам как 2 екипа техници са отговаряли за 2000 потребителя, а шефа се прави на разсеян :)
 
Re: Разгневен потребител на телнет.бг

ахахахах ала как се наема... и аз го разбирам човека ;) но и оператора разбирам, но все пак трябваше да си го изкара на някого
 
Re: Разгневен потребител на телнет.бг

Пишеше някъде, че това е нагласено.
Не дейте да се заблуждавате
 
Re: Разгневен потребител на телнет.бг

Хахахаха :D
"Направо идваш ей сега, туй първа възможност не ме интересува :D"
И по едно време по нататък: "На 5ти идвам и ва убивам всичките"
Много добро това. Така им сложи че незнам ...
 
Re: Разгневен потребител на телнет.бг

Кое му е нервното? Човека започна нормално разговора... добър ден, ала бала... Те обаче като стандартен интернет доставчик почнаха да го лъжат и мотат и да се обясняват се едно на човечеца му пука. Колко пъти и на мен ми и идвало така да им се развикам по телефона. То човешкото търпение си има граници, така че разбирам го напълно човека.
 
Re: Разгневен потребител на телнет.бг

Не съм клиент на телнет.бг, но минал уикенд бях в същата ситуация, мило девойче ми пообеща че колегите й ще ми върнат обаждане при първа възможност. Да, върнаха ... след 24 часа. Оказа се скъсаната линия покрай строежа на метрото.
 
Re: Разгневен потребител на телнет.бг

И човека е прав, но понеже съм работил в интернет доставчик, като техник, знам за какво иде реч. Не винаги можеш мигновено да оправиш проблема, още повече ако отговаряш за 3 квартала и сте 1 екип от 2-3 човека. В случая човека е прав да си търси правата, но има по цивилизовани варианти - Защита на потребителите или да поиска да разговаря с управителя на фирмата и от него да иска разяснение. Операторите в случая нямат вина за проблемите. На тях работата им е да приемат обаждания и да предават авариите на техниците.

По добрият вариант е да се свърже с управителя, да му разясни проблема, а управителя да търси виновника и да реши как да компенсира потребителя.

Между другото, когато бачках в фирмата доста често е имало случай да звънят и да викат по телефона, че били нямали интернет цяла седмица, а се оказва, че преди 2 дена е спрял и чак сега са се сетили да съобщят за авария.. така, че кой крив, кой прав само те си знаят ;)
 

Горе