ivo.apostolov
Неразбиращ
Какво получих в 10 часа тази вечер:
Игнорирайки странния час, по-странното е, че аз дори не съм им клиент?!? Поне не и формално, защото АЗ нямам договор с тях.Уважаеми клиенти,
„Софийска вода” АД Ви кани да се присъедините към усилията, които полагаме за опазване на околната среда. За фактурите, които ежемесечно изпращаме до нашите клиенти, годишно загиват хиляди дървета и се използват огромни количества вода и енергия. Струва ли си в ерата на Интернет да изразходваме природни ресурси, които можем да спестим, за да помогнем за съхраняването на природата?
От 01.07.2010 г. „Софийска вода” АД въведе ново улеснение за клиентите си - фактурите на интернет страницата на дружеството. Това направи възможно всички клиенти, които са регистрирани на сайта на дружеството, да имат достъп до електронно копие на своята фактура. Вие можете да проверявате месечните си сметки през Вашия профил на www.sofiyskavoda.bg.
Последната стъпка, за да станете съпричастни на зелената кауза, е да потвърдите желанието си да престанем да Ви изпращаме хартиен екземпляр от Вашата фактура. В тази връзка Ви молим да попълните приложеното към това писмо заявление и да го предадете в най-удобния за Вас център за обслужване на клиенти . Тази малка стъпка от Ваша страна ще помогне на природата, която е нашият общ дом. Ако голяма част от клиентите ни се откажат от хартиен екземпляр на фактурите си, ще се намалят разходите за тяхното издаване и доставка, и дружеството ще инвестира тези средства за подобряване на ВиК услугите.
Повече информация можете да намерите на www.sofiyskavoda.bg, на телефон: 0 700 121 21 или ако посетите някой от нашите центрове за обслужване на клиенти.
„Софийска вода” АД