SearchEngines.bg

Това е примерно съобщение за гост. Регистрирайте безплатен акаунт днес, за да станете потребител на SearchEngines.bg! След като влезете, ще можете да участвате в този сайт, като добавите свои собствени теми и публикации, както и да се свържете с други членове чрез вашата лична входяща кутия! Благодарим ви!

Суперхостинг - проблем с процесорно време

pamir

New member
Здравейте, през 2-3 месеца ми изпращат имейли от Суперхостинг, че съм бил превишил процесорното време. Може да е наистина така, но в контрол панела показва 3%, а по време на имейла изведнъж се покачва примерно 40 пъти.

Може да има някакъв проблем, спам атака или нещо подобно, но въпросът е, че тези имейли са много досадни. Подобни пращат постоянно и на мои клиенти и партньори.

Най-озадачаващото е, че съм работил с десетки други хостинг компании, качвал съм стотици сайтове и от никоя друга компания не съм получавал подобни писма.

Иначе, като се изключи това, други кой знае какви проблеми не съм имал със Суперхостинг.

Та, какво е вашето мнение, дали не е дошло време да ги сменям вече?
 

venci

New member
Прегледай си статистиката на сайта може вякои гаден бот да ти ходи по страниците

Аз имах същия проблем, от едно и също аи пи 15 гб трафик ..
Блокирах го и всичко се оправи
 
Да, и на нас ни изпращат постоянно и ни изнудват да преминем на по-висок план, а не казват реално от какво идва проблема. Според мен е някаква досадна маркетингова стратегия, но не е готино...
 
Последно редактирано:

pamir

New member
Да, и на нас ни изпращат постоянно и ни изнудват да преминем на по-висок план, а не казват реално от какво идва проблема. Според мен е някаква досадна маркетингова стратегия, но не е готино...

Да, и аз се надявам някой от техния маркетинг отдел да види тази тема, дано да осъзнаят, че скрития рекет не е добра маркетингова стратегия, точно обратното, това отблъсква клиентите.

"За предпочитане е добро име, отколкото голямо богатство" - от книгата Притчи, 22 глава
 

theivo

Member
И аз така с мейлите им :) Преди месец и нещо беше на Гугъл бота, сега халхабер си нямам какво е... Сега, типично по български, с тази тема се успокоявам, че не само аз имам проблеми с процесорно време
 

SuperHostingBG

New member
Здравейте,

Казвам се Цветелина Ненкова и съм Маркетинг мениджър в СуперХостинг.БГ.
Ще се опитам да внеса малко яснота по темата в детайли:

Промените в процесорното време може да се дължат на различни причини - стартиран скрипт, който се изпълнява необичайно дълго време, увеличени SQL заявки, които могат да се дължат както на опит за злонамерени действия, така и на естественото развитие на сайта, породено от увеличаващия се трафик към него, различни ботове и още ред технически аспекти.

Практиката показва, че масово се следят статистиките от Google Analytics за анализ на трафика към сайта, където в много случаи не се вижда някакво значително увеличение. Нормално следва въпросът: откъде тогава идва това увеличение в процесорното време. Със сигурност всички тук са наясно, но все пак ще си позволя да подчертая, че статистиките от GA дават информация на база уеб браузър, но не дават информация за броя на хитовете към конкретния сайт. Затова препоръчваме на клиентите да следят и статистиките от AWstats, които дават тази информация, за да се анализира реално на какво може да се дължи увеличаването на CPU времето.

Историята помни казуси, в които благодарение на нотификациите за CPU се блокират злонамерени ботове. В случай обаче, че уеб сайтът се развива, трафикът се увеличава, съвсем естествено е да се нуждае от повече ресурси. Затова и съществуват различни видове хостинг услуги с различни параметри, които да отговорят на различни нужди. Разбира се, има и случаи, в които няма увеличаване на трафика, но поради увеличение на базата, някой плъгин (при конкретни системи) започва да обработва по-голям обем от данни и изразходва повече ресурс. Аналогично е и при един уеб сайт - след като един бизнес има уеб сайт, при развитите на бизнеса и нуждите, този уеб сайт ще еволюира, т.е. първоначалният уеб сайт не винаги може да отговори на всички бъдещи нужди на бизнеса.

Сами разбирате, че от наша страна не бихме могли да анализираме всичките тези аспекти, тъй като всеки сайт сам по себе си е един бизнес, който ние не познаваме в дълбочина. Именно поради тази причина нотифицираме клиентите, за да могат да предприемат адекватни действия. Също така има хора, на които бизнесът им е да помагат в оптимизацията на системи, за да намаляват използвания ресурс, което е съвсем различна услуга. Ако направим сравнение - след като някой направи сайта, не значи, че той безплатно ще поддържа SEO-то и AdWords кампаниите.

Важно е също да се отбележи, че стойността на CPU, която виждате в cPanel, e моментната стойност, а тази в клиентския профил - акумулираната. Доколкото може да се направи сравнение - например, докато шофирате, стрелката ви показва скоростта, с която се движите в момента, но не ви показва колко километра сте изминали за n часове. Същото е и с CPU - виждат се различни стойности на двете места - моментна и с натрупване за определен период. Това също е добре да се има предвид при анализа.

От няколко месеца насам системата за нотифициране на клиенти за параметъра процесорно време (CPU) е автоматизирана.
Автоматизацията на процеса е направена единствено с цел навременно информиране на клиентите, за да имат време да анализират причините за тези промени и да предприемат адекватни мерки, а ние от наша страна да им гарантираме, че сайтът им ще работи на предоставената от нас услуга, както и да запазим качеството на услугата за всички наши клиенти.

Споделям и една статия, писана преди доста време, но с актуална и към днешна дата допълнителна информация: http://blog.superhosting.bg/cpu-stat...imization.html
 

pamir

New member
Привет, Цветелина, благодаря че се включихте в темата! Наистина, тези предупреждения са важни, защото понякога се откриват възможни проблеми със злонамерени скриптове и хакерски спам атаки.

Искам само да ви обърна внимание, че тези писма са съставени по такъв начин и идват толкова често, че са дразнещи поне за 90% от нас - вашите клиенти, тъй като никой от нас не го възприема като помощ, а като скрит рекет с цел да премине на по-висок хостинг план.

Така че надявам се тази обратна връзка от клиентите чрез тази тема във форума да ви е от полза.
 

SuperHostingBG

New member
Здравейте отново,

Благодаря Ви за споделеното мнение! Със сигурност всяка обратна връзка е полезна за нас.

Искам само да уточня, че причината за честото получаване е именно автоматизацията, за която споменах - клиентите се нотифицират при достигане на определена граница. Ако нотификациите са много чести, това е сигнал, че промяната, която се случва, започва да става постоянна и е необходимо клиентът да анализира причините за нея и да реагира адекватно.
Наистина, понякога решението е по-висок план или адекватно хостинг решение - VPS, ManagedVPS, а понякога и сървър, но друг път съвсем малка оптимизация е достатъчна - за всеки проект е различно и разчитаме, че нашите клиенти са професионалисти, които могат да вземат правилното решение.

Напълно разбирам реакцията Ви. Аз също съм клиент и търся баланса между двете позиции. Ключът е в активната и правилна комуникация, в която се стараем да обясним в детайли кое как работи и какво е необходимо, за да работи коректно. Работим усилено в тази посока, защото държим на нашите клиенти и e важно да знаят какво получават.

Поздрави,
Цветелина
 
Последно редактирано:

str8

New member
Аз пък получих заплашително писмо, че съм достигнал 80% от CPU ресурсите си. На пръв поглед звучеше сякаш вече трябва да минавам на по-висок план, въпреки че нищо не съм нарушил. На обикновения потребител така ще му се стори и сигурно това е целта :(
 

gan

New member
За увеличено процесорно време и съвети за намаляването му, може да видиш публикацията: http://goo.gl/tCv0Sp
За съжаление, няма как да се напише универсално ръководство, защото всеки сайт е резличен и има различни проблеми.
Ако ти трябва платена помощ за оптимизиране на процесорно време, се свържи от страница https://ganbox.com/about
Ако сайта е бил хакнат също може да има увеличено процесорно време. Ако имаш такива съмнения ти препоръчвам платена услуга от https://GanMax.com за откриване на дупката в сигурността, защото увеличеното процесорно време е само едно от нещата - може да ти откраднат базата, може да ти вкарат сайта в черен списък, може да разпространяват вируси от товя сървър и Google да блокира сайта ти и да отпадне от резултатите за търсене, може хакери да пишат от твое име и много други подобни.
 
Последно редактирано:

uphero

Member
За увеличено процесорно време и съвети за намаляването му, може да видиш публикацията: http://goo.gl/tCv0Sp
За съжаление, няма как да се напише универсално ръководство, защото всеки сайт е резличен и има различни проблеми.
Ако ти трябва платена помощ за оптимизиране на процесорно време, се свържи от страница http://ganbox.com/about
Ако сайта е бил хакнат също може да има увеличено процесорно време. Ако имаш такива съмнения ти препоръчвам платена услуга от http://GanMax.com за откриване на дупката в сигурността, защото увеличеното процесорно време е само едно от нещата - може да ти откраднат базата, може да ти вкарат сайта в черен списък, може да разпространяват вируси от товя сървър и Google да блокира сайта ти и да отпадне от резултатите за търсене, може хакери да пишат от твое име и много други подобни.
Оспами де що има форум.
 

Горе